etsiskelee 29-vuotias neitokainen. Oon tämmönen: sosiaalinen, rento, reipas, menevä, vauhdikas luonne:) Harrastelen: lenkkeilyä, kavereitten kans hengailua, laskettelua, matkustelua, shoppailua, biletystä, lukemista, leffoja, kryptoja... Olis kiva tutustua uusiin samankaltasiin ihmisiin. Jos siis oot myöskin menevä ihminen niin ota yhteyttä ja kerro itsestäsi:) Olis kiva jos olisit suunnilleen samaa ikäluokkaa...
[email protected]
Toimii myös meseosotteena.
Uusia kavereita hesasta
.....
1
611
Vastaukset
- rtu7rwt
olen 24-vuotias kasarihevimies. Käytän nahkatrikoita ja harrastan balettia. Olen sosiaalipummi. Ammatiltani olen pullonkerääjä. Muita varteenotettavia harrastuksiani ovat kerrostalokyyläys (mikäli olen sellaiseen sisälle päässyt), lumihankipolkka ja letin heilutus. Lemmikkinä minulla on lehmä. Olen sen itse tehnyt kävyistä ja tulitikuista. Minulla on paljon ystäviä. Parhaimmat niistä asustavat Pälkäneen hautausmaan tienoilla.
Ota yhteyttä: [email protected]
Vastaustasi odotellen
Jalmari
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 961619
- 741424
- 501347
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s1041238- 541233
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p9965- 36827
- 60761
- 49754
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41735