Miten sinne kolmanteen sänkyyn pääsee, niissä vanhoissa vaunuissa? Minun mielestä ainakin rappuset loppuvat kesken.
VR:n makuuvaunu
3
1129
Vastaukset
- Saldo-Ellu
Teitpä pahan kysymyksen. Olen siellä oksalla ylimmällä nukkunut vapaaehtoisesti enkä ole erityisen urheilullinen, mutta kyllä minä sinne hyvin pääsin, olikos se nyt niin, että ne tikapuut pantiin vain koukuista riippumaan siihen sängyn reunaan?
- Ylisillä
Näin juuri! Makuuvaunun seinälle kiinnitetty tikas on tarkoitettu juuri ylimmän vuoteen käyttäjälle.
Kun tikkaan yläosan koukut kiinnittää huolellisesti vuoteen reunaa vasten, saa käyttäjä tukevan alustan kiivetä. - joo mut
Ylisillä kirjoitti:
Näin juuri! Makuuvaunun seinälle kiinnitetty tikas on tarkoitettu juuri ylimmän vuoteen käyttäjälle.
Kun tikkaan yläosan koukut kiinnittää huolellisesti vuoteen reunaa vasten, saa käyttäjä tukevan alustan kiivetä.Vanhuksille ei kuitenkaan suositella ylimpää punkkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511387- 639600
- 1375475
- 1443774
- 753730
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373625- 403368
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243143- 632773
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak742522