Miten sinne kolmanteen sänkyyn pääsee, niissä vanhoissa vaunuissa? Minun mielestä ainakin rappuset loppuvat kesken.
VR:n makuuvaunu
3
1049
Vastaukset
- Saldo-Ellu
Teitpä pahan kysymyksen. Olen siellä oksalla ylimmällä nukkunut vapaaehtoisesti enkä ole erityisen urheilullinen, mutta kyllä minä sinne hyvin pääsin, olikos se nyt niin, että ne tikapuut pantiin vain koukuista riippumaan siihen sängyn reunaan?
- Ylisillä
Näin juuri! Makuuvaunun seinälle kiinnitetty tikas on tarkoitettu juuri ylimmän vuoteen käyttäjälle.
Kun tikkaan yläosan koukut kiinnittää huolellisesti vuoteen reunaa vasten, saa käyttäjä tukevan alustan kiivetä. - joo mut
Ylisillä kirjoitti:
Näin juuri! Makuuvaunun seinälle kiinnitetty tikas on tarkoitettu juuri ylimmän vuoteen käyttäjälle.
Kun tikkaan yläosan koukut kiinnittää huolellisesti vuoteen reunaa vasten, saa käyttäjä tukevan alustan kiivetä.Vanhuksille ei kuitenkaan suositella ylimpää punkkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1406653
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495739- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434490Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523892- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522966Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242402- 422270
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152197