Yli viikon talviloma alkais jo helmikuun lopussa jatkuen maaliskuun ekan viikon ajan, koko aikaa en välttämättä olisi reissussa vaan esim: pidennetty viikonloppukin riittäisi ihan hyvin riippuen paikasta.
Olen 29 vuotias nainen ja yksin on pakko mennä kun en ketään seuraksi saa.
Tykkään kaupunkilomista, kiva katsella vanhoja ihania rakennuksia, puistoja ja juoda kuppi kahvia tunnelmallisella kujalla seuraten ihmisiä ja elämää, tanssiakkin tykkään jos vaan uskallan mennä. Rakastan kävelemistä joten rannalla löhöily ei ole minua varten..
Lontoo, Dublin, Frakfurt, Riiga, Malaga ja Rooma on jo nähty eli minne seuraavaksi?
Minne yksin talvilomalla?
4
598
Vastaukset
- Ervi
Huomaan, että luettelostasi puuttuvat vielä kokonaan muun muassa sellaiset kohteet kuin Praha, Budapest, Varsova, Krakova ja Bratislava. Kaikki erinomaisia vkl-matkakohteita, mutta eihän niistä oikein malttaisi vielä viikonkaan jälkeen pois lähteä. Maaliskuun ekaviikolla ovat Tonavan, Vltavan ja Veikselin rannatkin jo varsin kesäisiä, menomestoja riittää ja mitä niihin ihaniin kahviloihin tulee, itse en selviä alle puolentusinan espresson per päivä. En nostaisi ensimmäistäkään noista edellä mainituista ylitse muiden, Bratislava on ehkä se kaikkein maanläheisin mutta vanhakaupunki taas todellinen helmi - itselläni on se ongelma, että ja kun matkustan yhteen näistä, se on samalla menetetty tilaisuus matkustaa näihin muihin ja yhtaikaa ei voi olla kaikissa. Otapa virtuaalikierros netissä ja jos minulta kysyt mistä aloittaisi niin ehkäpä Budan vuorelta Kalastajalinnakkeesta tai Citadellesta ja sieltä zoomaus Tonavan siltoihin ja Pestin rantaan.
- Istanbul lomailijall
Tanne Istanbuliin tulin minakin lomalle yksin (2 viikon lomalle). Euroopan ja Aasian risteyskohta sulttaanin palatsit ja haaremit, mielettömat ostosmahdollisuudet ja aivan ihanaa ruokaa! Ihmiset ovat myös ystavallisia ja nahtavaa riittaa todella paljon. Aivan ihana paikka varsinkin nain sinkulle.
- Pämmy
Olin yksin New Yorkissa yhden viikon. Jos et ole siellä ennen käynyt, niin viikoksi on sopivasti tekemistä ja näkemistä. Ihana kaupunki. Älä missään nimessä jätä käymättä musikaaleissa. Niihin saa samalle päivälle edullisia lippuja. Shoppailla voi itsensä väsyksiin, mutta vaatteiden laatu ei mielestäni vastaa Suomessa myytävien vaatteiden laatua. Nähtävyyksiäkin on sopivasti.
- Canazei
Moi
Lähdeppä alpeille?
Ehkä et tykkää laskettelusta, mutta voithan sitä kokeilla, kohteista löytyy kaikenlaisia kurseeja myös vasta-alkajille.
Mä kävin yksin ko. lomilla, kun ei ollut seuraa ja hauskaa oli. Siellä on samahenkistä porukkaa, kukaan ei lähde vaan ryyppäämään. Oli paljon pariskuntia, mutta ei se haitannut, seuraan mahtui aina. Ja sitten tietysti illalla vietettiin yhteistä afterskitä,lähdettiin kelkkamäkeen, pelattiin curlinkia yms. niin ei käynyt aika pitkäksi. Suosittelen lämpimästi! Ja jos maisemia haluat katsella, niin nehän ovat Alpeilla upeat!
Olen käynyt " vain" Itävallassa ja Italiassa, ne ainakin ok.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882