Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Minne yksin talvilomalla?

(neito)

Yli viikon talviloma alkais jo helmikuun lopussa jatkuen maaliskuun ekan viikon ajan, koko aikaa en välttämättä olisi reissussa vaan esim: pidennetty viikonloppukin riittäisi ihan hyvin riippuen paikasta.
Olen 29 vuotias nainen ja yksin on pakko mennä kun en ketään seuraksi saa.
Tykkään kaupunkilomista, kiva katsella vanhoja ihania rakennuksia, puistoja ja juoda kuppi kahvia tunnelmallisella kujalla seuraten ihmisiä ja elämää, tanssiakkin tykkään jos vaan uskallan mennä. Rakastan kävelemistä joten rannalla löhöily ei ole minua varten..
Lontoo, Dublin, Frakfurt, Riiga, Malaga ja Rooma on jo nähty eli minne seuraavaksi?

4

578

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ervi

      Huomaan, että luettelostasi puuttuvat vielä kokonaan muun muassa sellaiset kohteet kuin Praha, Budapest, Varsova, Krakova ja Bratislava. Kaikki erinomaisia vkl-matkakohteita, mutta eihän niistä oikein malttaisi vielä viikonkaan jälkeen pois lähteä. Maaliskuun ekaviikolla ovat Tonavan, Vltavan ja Veikselin rannatkin jo varsin kesäisiä, menomestoja riittää ja mitä niihin ihaniin kahviloihin tulee, itse en selviä alle puolentusinan espresson per päivä. En nostaisi ensimmäistäkään noista edellä mainituista ylitse muiden, Bratislava on ehkä se kaikkein maanläheisin mutta vanhakaupunki taas todellinen helmi - itselläni on se ongelma, että ja kun matkustan yhteen näistä, se on samalla menetetty tilaisuus matkustaa näihin muihin ja yhtaikaa ei voi olla kaikissa. Otapa virtuaalikierros netissä ja jos minulta kysyt mistä aloittaisi niin ehkäpä Budan vuorelta Kalastajalinnakkeesta tai Citadellesta ja sieltä zoomaus Tonavan siltoihin ja Pestin rantaan.

    • Istanbul lomailijall

      Tanne Istanbuliin tulin minakin lomalle yksin (2 viikon lomalle). Euroopan ja Aasian risteyskohta sulttaanin palatsit ja haaremit, mielettömat ostosmahdollisuudet ja aivan ihanaa ruokaa! Ihmiset ovat myös ystavallisia ja nahtavaa riittaa todella paljon. Aivan ihana paikka varsinkin nain sinkulle.

    • Pämmy

      Olin yksin New Yorkissa yhden viikon. Jos et ole siellä ennen käynyt, niin viikoksi on sopivasti tekemistä ja näkemistä. Ihana kaupunki. Älä missään nimessä jätä käymättä musikaaleissa. Niihin saa samalle päivälle edullisia lippuja. Shoppailla voi itsensä väsyksiin, mutta vaatteiden laatu ei mielestäni vastaa Suomessa myytävien vaatteiden laatua. Nähtävyyksiäkin on sopivasti.

    • Canazei

      Moi
      Lähdeppä alpeille?
      Ehkä et tykkää laskettelusta, mutta voithan sitä kokeilla, kohteista löytyy kaikenlaisia kurseeja myös vasta-alkajille.
      Mä kävin yksin ko. lomilla, kun ei ollut seuraa ja hauskaa oli. Siellä on samahenkistä porukkaa, kukaan ei lähde vaan ryyppäämään. Oli paljon pariskuntia, mutta ei se haitannut, seuraan mahtui aina. Ja sitten tietysti illalla vietettiin yhteistä afterskitä,lähdettiin kelkkamäkeen, pelattiin curlinkia yms. niin ei käynyt aika pitkäksi. Suosittelen lämpimästi! Ja jos maisemia haluat katsella, niin nehän ovat Alpeilla upeat!
      Olen käynyt " vain" Itävallassa ja Italiassa, ne ainakin ok.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      2005
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1753
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1624
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1420
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      60
      1327
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      13
      1285
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1282
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1221
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1201
    Aihe