Kun postista tulee aina ennen joulua lelukuvastoja, niin annatteko lasten selailla niitä? Itsestäni on aika omituista, kun 5-v tyttömme haluaisi ottaa tarhan lelupäivänä kuvaston mukaansa. Siellä ne sitten tuijottelevat porukalla leluja ja vertailevat, mitä hienoa kukanenkin saa lahjaksi. Tekisi mieli paiskata ne lärpäkkeet uuniin saman tien kun ne tulevat postista.
Lelukuvastot
5
575
Vastaukset
- unelmia saa olla
annan kyllä katsella mutta teen selväksi että niitä ei meille enemmissä määrin ole tulossa joululahjaksi joulupukilta eikä ylipäätään muutenkaan :):)haaveilla saa...
- epäomituista
omituista. Minusta olisi paljon omituisempaa, jos 5-vuotias paiskaisi lelukuvastot uuniin.
Sinäkin varmaan katselet sellaisia kuvastoja yms., joissa on jotakin sinua kiinnostavaa. Saatat jopa ottaa niitä mukaasi töihin ja näyttää työkavereillesi. Et ilahtuisi, jos lapsesi hävittäisi ne.
Ellet halua mainoksia kotiisi, voit helposti kieltää sen ottamalla yhteyttä jakeluun. - äätiti
Kyllä minä muistan omasta lapsuudestani miten ihania ne kuvastot oli.
Silloin tosin ei tullut lelukuvastoja erikseen vaan perinteiset anttilat sun muut. Kyllä niitä hartaasti selattiin naapurin tyttöjen kanssa. Kyllä me ainakin tajuttiin ettei niitä kaikkia voi saata, mutta minkä ottaisit tältä sivulta....? - nonna-84
Tyttö 4v. on niin innoissaan aina, kun hänelle itselleen tulee postia. Ja sitten sieltä haaveillaan kaikkea mahdollista. Tietää kyllä tokikin, että kaikkea ei voi saada (eikä edes pukki tuoda ;) !!), mutta siinäpähän ihailee niitä. Ja niitä luetaan vielä kauan joulun jälkeenkin! itseasiassa heitin risat viimevuotiset lelulehdet just hiljattain pois, kun alkas tulla postista uusia!
- ---
Se on meilläkin ihan ajanvietteeseen verrattavaa...lelukuvastot, lastenvaatekuvastot, nukkekatalogit, littlest pet shop katalogit. Tyttö 6 v. Hänestä on valtavan hauskaa kaisella niitä ja miettiä mistä tyykkää ja kysellä äidiltä ym mistä toinen tykkää ja mikä on lemppari.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19726- 93707
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat281690- 109626
- 32583
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511