Yksin Pohjois-Karjalassa joutui 34 koiraa suden suuhun vuoden 2005 aikana. SEN JÄLKEEN ON SUDET LISÄÄNTYNEET, EIVÄTKÄ VIRANOMAISET OLE HALUNNEET KOMMENTOIDA TÄTÄ MÄÄRÄÄ.
Köyliössä sijaitseva Lallin Lammas Oy joutui lopettamaan uuhien pidon, sillä sudet kävivät loppukesällä 2008 lammaslaitumilla tappamassa yhteensä 68 lammasta !
Pelkästään tänä vuonna suurpedot ovat tappaneet Kuusamon kunnan alueella jo 400 poroa!!!!
TÄMÄ SAIRAS MURHAAMISVYYHTI ON PURETTAVA. MIETTIKÄÄ MIKÄ NÄITÄ ELÄIMIÄ YHDISTÄÄ!?! IHMISEN HAJU!! SEURAUS--> SUDET HAISTAVAT IHMISEN --> RUOKAA!!
PIAN JOUTUU LAPSI SUDEN SYÖMÄKSI, TOIVOTTAVASTI SE ON SUDENSUOLIJAN LAPSI NIIN TULEE PIENEMPÄÄ VAHINKOA JA EHKÄ KIIHKOILIJAT HUOMAAVAT SITTEN VASTA SUSIEN VAARALLISEN TAPPAMISVIMMAN!!!!
OIKEUTTA KOTIELÄIMILLE!!!!
SUREN.
1
248
Vastaukset
mikä vuodatus. Taidat nyyhkyapina olla nenäliinojen suurkuluttaja. Koita ymmärtää, jotta lampaat, porot ja koiratkin ovat susien perusruokaa, tosi namia ja herkkua. Lapsiahan ei tarvi uhrata niin kauan, kun tätä perusmuonaa on riittävästi tarjolla. Sinä taidat nenäliinojen lisäksi tarvita vielä vaippojakin, kun hädissäsi ripuloit alvariinsa housuihisi pelätessäsi sutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7193054Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3622752Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o592532Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä312467Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582018Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181549Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121532- 491499
- 761495
- 571419