Maailmalla villejä veikkauksia että tää olisi esiintynyt This is itissä? Itse oon ollut sitä mieltä että se oli itse MJ koko elokuvassa mutta... sitten... ilmestyi nyt tämä Michael Kiss... nyt en enää tiedä mitenköhän asia on... Mitä mieltä, voisko olla?
http://www.metropolistv.nl/?p=1576&lang=en
Michael Kiss
8
317
Vastaukset
- MJ vai impersonator?
- Tinatinkerbell
Kyl tää ihan itse Michael on! Ei tuo M Kiss mun mielestä oo yhtää ku AITO Michael...EI SIT YHTÄÄ!!!
Hyvä imitaatio kyllä ;D
- -hmr
Joo ja kyllä se aito Michael siinä This Is Itissä kyllä esiintyi, tunnistihan sen hyvin tanssista ja laulusta, kun lauloi oikeasti ainakin Human Naturen ja osan Smooth Criminalia. Ettei ollut kaikki playbackiä ja enpä oikeen usko noiden Michael imitaatioiden laulukykyyn. Tuli vaan hassu ajatus mieleen, että mahtavatko nuo 'look alike' Michaelit sekoittaa jotenkin joidenkin ihmisten päät nyt kun itse herra on siirtynyt parempaan paikkaan....
Odotan kyllä kovasti jo sitä This Is It:n DVD:tä, olis saanu tulla jo joulumarkkonoille prkl! Muistan kun olin teatterissa niin se oli unohtumaton kokemus ja heti elokuvan alettua tuli hymy ja leffan loputtua tajusin hymyilleen koko elokuvan ajan mitä nyt hiukan kyyneltäkin tuli, mutta harva elokuva saa niin hyvälle mielelle kuin se :)- J_L
Minun mielestä MJ on ihan itse ollut koko elokuvassa,ellei sitten stuntteja oteta mukaan,mutta kuitenkin :) Olen myös miettynyt aivan samaa,että meneekö ihmisten päät sekaisin,kun on näitä MJ:n imitaattoreita ja jotenkin tuntuu siltä ( voin tietenkin olla väärässä ),että ihan niinkuin nämä imitaattorit yrittäisivät jotenkin korvata yhden ainoan oikean King Of Popin,jota minun mielestä ei voi kukaan koskaan korvata,niinkuin ei varmasti monen muunkaan mielestä,en tietenkään tarkoita,että kaikki MJ:n imitaattorit yrittäisivät korvata häntä :)
- -triitriit-
J_L kirjoitti:
Minun mielestä MJ on ihan itse ollut koko elokuvassa,ellei sitten stuntteja oteta mukaan,mutta kuitenkin :) Olen myös miettynyt aivan samaa,että meneekö ihmisten päät sekaisin,kun on näitä MJ:n imitaattoreita ja jotenkin tuntuu siltä ( voin tietenkin olla väärässä ),että ihan niinkuin nämä imitaattorit yrittäisivät jotenkin korvata yhden ainoan oikean King Of Popin,jota minun mielestä ei voi kukaan koskaan korvata,niinkuin ei varmasti monen muunkaan mielestä,en tietenkään tarkoita,että kaikki MJ:n imitaattorit yrittäisivät korvata häntä :)
Eikös Human Nature koostunut jopa 3 eri videosta. Itse ääniraita oli vain yhdestä.
Eipä paljon ole väliä imitaattoreiden laulutaidoilla, jos ääniraita on Michaelin laulama.
Kyllä se on ihan oikea Michael This Is It:ssä. Johan sen näkee jo muutaman sekunnin perusteella tuosta videosta, että Michael Kiss ei tanssi lähellekään niin sulavaliikkeisesti ja puhtaasti kuin oikea Michael. Näyttää aivan kuin Michael Kissillä olisi rautakanki kiinnitettynä selkään...
Ihme tarve ihmisillä koko ajan spekuloida asioita. - maybeomg
mutta entäs MKissin kädet tai korvat tai kasvot?? on muuten aikas samannäköiset kuin tuolla this is itin MJ:llä :o
- J_L
Käsistä en osaa sanoa tai korvista,mutta meikillä voi saada ihmeitä aikaan,sehän näytetään videossakin miten se Michael Kiss meikkaa itteensä,jotta näyttäisi edes jotenkin oikealta Michael Jacksonilta,vaikka minun mielestä ainakaan tuosta Michael Kissistä ei saa tekemelläkään oikean näköistä Michael Jacksonia! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .894600Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403133Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503125Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032202Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2311348Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 671097
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301084Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että112999