Minulla alkaa seisomaan melko usein kundille jolla on upea vartalo ja vaatetus ja saan nopeammin orgasmin runkatessani , kun ajattelen häntä ja hänen vartaloaa ja vaateitta.Silti tuntuu , että tyttöt kiinnostaa mutta ei sillä tavalla ku kundit. Olenko homo ja mistä turusta päin löytyisi gay-18-20v. En ole vielä löytynyt mitään gay kavereita mistä niittä kannataisi alkaa oikein etsimään.
18 vuotias homo?
poika 18 v
18
1549
Vastaukset
- .......
Qruiserista? Muualta netistä?
- Jöran,Saksalainen so
Han kaikki on melkein homoja,kadulle vaan mieluista valitsemaan.
- Marko 29-v.
Sua 29-v. Marko turust,Kerron mielelläni itsestäni sulle.
- aaaah....
Etsi gay baareista ja ABC -huoltoasemilta. Voithan tehdä myös nettitreffit. Niin, ja kyllä, olet homo, jos tuo, mitä kirjoitit, on totta.
- OilDrum
Alle 25w käytännössä sextaa aivan nkenen kanssa tahansa. Kokeile kaikkea.
Kyllä se siitä. - Anonyymi
Jyväskylstä. Ota yhteyttä.
- Anonyymi
Ei sinne Mara ketään tule.
- Anonyymi
turussa vois käydä yliopiston kadulla baarissa sieltä vois löytyä kiva homo kaveri
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762524Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2842215Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1401186Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �58993- 70898
- 72854
- 106808
- 65807
- 72807
- 71805