Osaisko kukaan vinkata missä saattais vika olla kun nyt pakkasten tullen, on puhallin alkanut reistailemaan. Auton kun käynnistää, ei puhalla ollenkaan. Jossain vaiheessa saattaa hetken pyörähtää, mut sit taas hiljakseen. Nyt viimeisimmäl kerralla ei muutaman kilometrin aikana muuta tehnyt kuin kolme kertaa vähän puhalsi, sammuen taas heti. Aiemmin aina jossain välissä alkanut sitten kunnolla toimii. Yhel kerral kun apukuskin oven paiskas kiinni.. :) no joo, sattumaa.
Mutta olisko kenelläkään kokemusta kyseisestä viasta...?
S40 Puhallin ei pelitä??
8
4831
Vastaukset 8
- Hah Hah.
Ihme juttu?
Kyseessä on sentään Tulppaani Imuri...- volvovaari
siitä mitä höpäjät! Tulppaani-imuri ? Volvo S40, valmistusmaa Belgia, tulppaanien "kotimaa" Hollanti
(Alankomaat) ! - ei.
volvovaari kirjoitti:
siitä mitä höpäjät! Tulppaani-imuri ? Volvo S40, valmistusmaa Belgia, tulppaanien "kotimaa" Hollanti
(Alankomaat) !mainittu vuosimalli. Eli saattaa olla ensimmäisen sukupolven s40 kyseessä. Nehän on tulppaanimaassa kasattuja.
- v50
Minulla v50 melko uusi. Sama vika. Volvo korjaamolla 'kädettömiä'.
- Fusu
Samaa vikaa mulla osaavilta tai tietäviltä vastauksia kiitos
- Anonyymi
Veikkaan, että raitisilmasuodatin, (on vänkärinpuolen hanskalokeron alapuolella) on tukkeutunut. Suodatin kannattaa puhdistaa tai vaihtaa uuteen. Sain vinkin Vaasan Suvilahden autohajottamolta, ja aion kokeilla .
- Anonyymi
sekö paikkako paalasi autosi ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa751689- 241186
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as331084Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134916Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192619On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79608- 71577
- 49571
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32528- 55517
- 57502
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457- 34444
Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 33423
- 40417
- 16409
- 82398