Megane II Madallus??

Madallus

Oisko kellään tietoo mistä löytyis enemmän kun 35-40mm tiputtava alustasarja? Oon etsiny ja etsiny mutta ei löydy ja tommonen madallus on vähä liian vähän mun makuun. Auttakaa joku viksumpi! Kiitos kaikille etukäteen!

9

686

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taatirlantirlantaa

Ajat pelkästään. Jossain vaiheessa kuitenkin etujouset ja takatangot paukkuvat poikki ja - voilà! - siinä sinulle madallus rapeaan ranskalaiseen.

• Megane-03

Sanoo 14 vuotias joka haaveilee vielä mopokortista:D:D

• Reme -06

Mistä näitä pölhöjä tulee ?

• Merkkikohtainen
        Reme -06 kirjoitti:

Mistä näitä pölhöjä tulee ?

Ne on noita Tojo-Pölhöjä. Ovat nyt äkeissään kun viimasuojat joutuu tekemään itse, ja peukalot on keskellä kämmentä.

• Reme-06
        Merkkikohtainen kirjoitti:

Ne on noita Tojo-Pölhöjä. Ovat nyt äkeissään kun viimasuojat joutuu tekemään itse, ja peukalot on keskellä kämmentä.

Taitaa tulla kylmä kun mädän tojon reijistä vetää ilkeästi näin pakkasilla.

• Merkkikohtainen kirjoitti:

kuuluu suvaitsevuus, pitää sietää tojo hörhöjen kuittaukset vaikka ne ovat sieltä minne aurinko ei paista.

• Takana

Jos madaltaa, niin taakse kannattaa hankkia erikoisiskarit missä on kumpikin kiinnitys laakeroitu. Kun noita iskareita katkeilee normaaliajossakin, jos ajaa paljon isoilla kuormilla. Eli jo perusrakenteillakin iskarit ovat hiukan kriittisiä rakenteeltaan ja se kriittisyys lisääntyy madalluksen yhteydessä.

• erikoisempii jos

Kannattaa kyllä myös iskarit vaihtaa erikoisiskareihin koska tavalliset iskarit eivät toimi enää oikein 35-40mm madalluksen kanssa ovat ns aika pohja-asennossa ja menevät nopeasti rikki madalletussa autossa tavalliset iskarit. Eli mikäli ajattelit autoasi madaltaa niin vaihda samalla erikoisiskarit samalla jolloin saat toimivan alustan autoosi madalluksen jälkeenkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      48
      6318
    2. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      73
      4353
    3. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      48
      3915
    4. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      21
      3276
    5. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      197
      2990
    6. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      40
      2712
    7. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
      Ikävä
      13
      2579
    8. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      20
      2556
    9. Mitähän ne katseet merkitsee

Kun et saa sanaa suustasi.
      Ikävä
      153
      1546
    10. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      325
      1508
    Aihe