Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Seat Ibiza Sc 1.4 Style

Walter Ulbricht

Kertokaa kokemuksianne otsikon autosta,kiitos! Olen harkinnut ko.auton ostamista ja sen vuoksi minua kiinnostaakin auton plussat ja miinukset. Varustelu ja hinta ovat ainakin kohdallaan. Kannattaako muutaman satasen lisäinvestoinnilla ostaa style- varustetason sijaan sport?

7

1758

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • A.Härkönen

      Varustelu on hyvää luokkaa ja mitä ajo-ominaisuuksiin tulee niin olen ollut tyytyväinen. Harkitse sport-varustetasoa mikäli haluat ulkopuolisia varusteita ja sporttijakkarat. Stylessä on vakionopeudensäädin vakiona jota tietääkseni sportissa ei ole.

    • Attila the hun

      Osta enemmin 1.6l dsg!

    • Seat-setä

      Rengasmelu vähän häiritsee mutta muuten ei ole moitteen sijaa

      • Berämies

        Gagga auto


      • Sirpaaaaaaaaaa
        Berämies kirjoitti:

        Gagga auto

        Gaggaa on päässäsi!


    • Kumic3f

      Mä oon nyt ajellut Ibizallani 15tkm ja olen enemmän kuin tyytyväinen. Maantiellä menee kuin juna ja on kiva letkotella menemään vakionopeussäätimen kanssa. Kaupungissakin tosi helppo ja kevyt pyöritellä tuon säätyvän tehostimen ansiosta.

      Rengasmelua kuuluu ehkä joissain olosuhteissa liikaa sisälle, mutta onhan kyse sentään pikkuautosta. Itse laitoin takaluukkuun ja vararengaskoteloon vaimennusmattoa, mikä auttoi hieman. Myöskin melkein uutena tehty alustan ja koteloiden massaus auttoi jonkin verran asiassa.

      Kulutuksen suhteen olen pikkaisen pettynyt, vaikka yli seitsemän lukemiin saakin tehdä jo kaasun kanssa töitä (koneena perus 1.4). Isommissa (moottoritie-) nopeuksissa menovettä kuluu ihan kiitettävästi, mutta rauhallisemmalla ajolla pääsee kyllä reiluun viiteen litraan satasella.

      Ongelmia ei enempiä ole ollut, mitä nyt viime talvena alkoi moottorin häiriövalo palamaan. Syyksi paljastui lohkolämmitin, joka lämmitti liian kuumaksi. Homma korjaantui kun vaihdettiin lohko.

      Jarrutkin tuppasivat lämpenemään pitemmillä matkoilla eikä ollut oikein pitoa enää. Tämän syyksi puolestaan paljastui käsijarru, joka laahasi pikkaisen ja lämmitti jarruja. Siitä selvittiin säätämällä.

      Eli ei muuta kuin varaamaan omaa Ibizaa vaan, itse melkein ottaisin sillä 1.6-litrasella mieluummin, on pikkaisen enemmän puhtia ja nimenomaan vääntöä. Mutta kyllä tälläkin kelpaa.

      • Seat proffa.

        Ei lohkolämmitin voi kuumentaa autoa niin paljom että mmoottori häiriintyy! Sitäpaitsi nykyään asennetaan Seatteihin joku öljypohjan lämmitin joka ei juurikaan lämmitä muuta kuin itseään.
        Jos autoon jouduttiin lohko vaihtamaan niin sitten oli moottorista löytynyt jotain ongelmia että se jouduttiin purkamaan.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2485
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2173
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      83
      1829
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1621
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1586
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1565
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1528
    8. 60
      1396
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      89
      1319
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1254
    Aihe