Kertokaa kokemuksianne otsikon autosta,kiitos! Olen harkinnut ko.auton ostamista ja sen vuoksi minua kiinnostaakin auton plussat ja miinukset. Varustelu ja hinta ovat ainakin kohdallaan. Kannattaako muutaman satasen lisäinvestoinnilla ostaa style- varustetason sijaan sport?
Seat Ibiza Sc 1.4 Style
7
1914
Vastaukset
- A.Härkönen
Varustelu on hyvää luokkaa ja mitä ajo-ominaisuuksiin tulee niin olen ollut tyytyväinen. Harkitse sport-varustetasoa mikäli haluat ulkopuolisia varusteita ja sporttijakkarat. Stylessä on vakionopeudensäädin vakiona jota tietääkseni sportissa ei ole.
- Attila the hun
Osta enemmin 1.6l dsg!
- Seat-setä
Rengasmelu vähän häiritsee mutta muuten ei ole moitteen sijaa
- Berämies
Gagga auto
- Sirpaaaaaaaaaa
Berämies kirjoitti:
Gagga auto
Gaggaa on päässäsi!
- Kumic3f
Mä oon nyt ajellut Ibizallani 15tkm ja olen enemmän kuin tyytyväinen. Maantiellä menee kuin juna ja on kiva letkotella menemään vakionopeussäätimen kanssa. Kaupungissakin tosi helppo ja kevyt pyöritellä tuon säätyvän tehostimen ansiosta.
Rengasmelua kuuluu ehkä joissain olosuhteissa liikaa sisälle, mutta onhan kyse sentään pikkuautosta. Itse laitoin takaluukkuun ja vararengaskoteloon vaimennusmattoa, mikä auttoi hieman. Myöskin melkein uutena tehty alustan ja koteloiden massaus auttoi jonkin verran asiassa.
Kulutuksen suhteen olen pikkaisen pettynyt, vaikka yli seitsemän lukemiin saakin tehdä jo kaasun kanssa töitä (koneena perus 1.4). Isommissa (moottoritie-) nopeuksissa menovettä kuluu ihan kiitettävästi, mutta rauhallisemmalla ajolla pääsee kyllä reiluun viiteen litraan satasella.
Ongelmia ei enempiä ole ollut, mitä nyt viime talvena alkoi moottorin häiriövalo palamaan. Syyksi paljastui lohkolämmitin, joka lämmitti liian kuumaksi. Homma korjaantui kun vaihdettiin lohko.
Jarrutkin tuppasivat lämpenemään pitemmillä matkoilla eikä ollut oikein pitoa enää. Tämän syyksi puolestaan paljastui käsijarru, joka laahasi pikkaisen ja lämmitti jarruja. Siitä selvittiin säätämällä.
Eli ei muuta kuin varaamaan omaa Ibizaa vaan, itse melkein ottaisin sillä 1.6-litrasella mieluummin, on pikkaisen enemmän puhtia ja nimenomaan vääntöä. Mutta kyllä tälläkin kelpaa.- Seat proffa.
Ei lohkolämmitin voi kuumentaa autoa niin paljom että mmoottori häiriintyy! Sitäpaitsi nykyään asennetaan Seatteihin joku öljypohjan lämmitin joka ei juurikaan lämmitä muuta kuin itseään.
Jos autoon jouduttiin lohko vaihtamaan niin sitten oli moottorista löytynyt jotain ongelmia että se jouduttiin purkamaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254954Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818