Aidosti yksin

oli ainakin tämä Lappeenrannasta löytynyt henkilö.

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1821481

Hän ja hänen kohtalotoverit ovat oikeastaan tämän yksinäisyys palstan symbooli ja pahimmillaan loppuhuipentuma.

Pitäisikö sitten ihmisten (viranomaisten, muiden ihmisten ja itsensä) tehdä asialle jotakin?
Haluaako kukaan kuitenkaan, että meitä valvottaisiin?

3

545

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HOI...

      Kuuleppa, jos muumioidun kotiini. Se tarkoittaa sitä, että pysyt kaukana, enkä halua ketään sinne. Ihme hölinää aina. Kyllö se vuokraisäntä löytää minutkin aikasemmin, heh.

      • ei ketään.

        olen niin masentunut etten jaksa hoitaa kotia ja ympärilläni pyöriin n. vuoden kotipöly. Tavarat ovat levinneet ympäri asuntoa enkä osaa niitä enää järjästää. En kykene palkaamaan ketään tähän työhön...
        Enkä kehtaisi edes kutsu ketään sekaiseen pölyiseen kotiini, tosin ei ole kettään jonka voisin kutsua.

        Maksupalvelu hoitaa yhtiövastikeen ja pakolliset laskut joten periaatteessa mua ei kaivata. Niin ellei pankki rupeisi ihmettelemään, kun tilille alkaisi jäämään rahaa...

        No kun oikein ajattelen, jos yhtiövastike nousisi kovasti ja maksaisin vain samaa, ehkä taloyhtiö alkaisi ihmetelemään, parhaimmillaan siis vuoden vähän toista jälkeen.

        Tosin jollei summa olisi iso voisi mennä 2-3 vuotta... lopetin saunan, isännöitsijä yriti periä silti kahden vuoden sauna maksuja saunavuorosta jonka olin sanonut irti...


      • ?
        ei ketään. kirjoitti:

        olen niin masentunut etten jaksa hoitaa kotia ja ympärilläni pyöriin n. vuoden kotipöly. Tavarat ovat levinneet ympäri asuntoa enkä osaa niitä enää järjästää. En kykene palkaamaan ketään tähän työhön...
        Enkä kehtaisi edes kutsu ketään sekaiseen pölyiseen kotiini, tosin ei ole kettään jonka voisin kutsua.

        Maksupalvelu hoitaa yhtiövastikeen ja pakolliset laskut joten periaatteessa mua ei kaivata. Niin ellei pankki rupeisi ihmettelemään, kun tilille alkaisi jäämään rahaa...

        No kun oikein ajattelen, jos yhtiövastike nousisi kovasti ja maksaisin vain samaa, ehkä taloyhtiö alkaisi ihmetelemään, parhaimmillaan siis vuoden vähän toista jälkeen.

        Tosin jollei summa olisi iso voisi mennä 2-3 vuotta... lopetin saunan, isännöitsijä yriti periä silti kahden vuoden sauna maksuja saunavuorosta jonka olin sanonut irti...

        kun yleisesti uskotaan ettei ihminen tarvitse toista, kuin siemenlinkona tai jälkikasvun kantajana, on yksinäisyyttä.

        Täydenpalvelun ilmaishotelli on harha, sen pitämiseen ei ole syntynyt kukaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1364
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      102
      881
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      521
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      389
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    Aihe