oli ainakin tämä Lappeenrannasta löytynyt henkilö.
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1821481
Hän ja hänen kohtalotoverit ovat oikeastaan tämän yksinäisyys palstan symbooli ja pahimmillaan loppuhuipentuma.
Pitäisikö sitten ihmisten (viranomaisten, muiden ihmisten ja itsensä) tehdä asialle jotakin?
Haluaako kukaan kuitenkaan, että meitä valvottaisiin?
Aidosti yksin
3
545
Vastaukset
- HOI...
Kuuleppa, jos muumioidun kotiini. Se tarkoittaa sitä, että pysyt kaukana, enkä halua ketään sinne. Ihme hölinää aina. Kyllö se vuokraisäntä löytää minutkin aikasemmin, heh.
- ei ketään.
olen niin masentunut etten jaksa hoitaa kotia ja ympärilläni pyöriin n. vuoden kotipöly. Tavarat ovat levinneet ympäri asuntoa enkä osaa niitä enää järjästää. En kykene palkaamaan ketään tähän työhön...
Enkä kehtaisi edes kutsu ketään sekaiseen pölyiseen kotiini, tosin ei ole kettään jonka voisin kutsua.
Maksupalvelu hoitaa yhtiövastikeen ja pakolliset laskut joten periaatteessa mua ei kaivata. Niin ellei pankki rupeisi ihmettelemään, kun tilille alkaisi jäämään rahaa...
No kun oikein ajattelen, jos yhtiövastike nousisi kovasti ja maksaisin vain samaa, ehkä taloyhtiö alkaisi ihmetelemään, parhaimmillaan siis vuoden vähän toista jälkeen.
Tosin jollei summa olisi iso voisi mennä 2-3 vuotta... lopetin saunan, isännöitsijä yriti periä silti kahden vuoden sauna maksuja saunavuorosta jonka olin sanonut irti... - ?
ei ketään. kirjoitti:
olen niin masentunut etten jaksa hoitaa kotia ja ympärilläni pyöriin n. vuoden kotipöly. Tavarat ovat levinneet ympäri asuntoa enkä osaa niitä enää järjästää. En kykene palkaamaan ketään tähän työhön...
Enkä kehtaisi edes kutsu ketään sekaiseen pölyiseen kotiini, tosin ei ole kettään jonka voisin kutsua.
Maksupalvelu hoitaa yhtiövastikeen ja pakolliset laskut joten periaatteessa mua ei kaivata. Niin ellei pankki rupeisi ihmettelemään, kun tilille alkaisi jäämään rahaa...
No kun oikein ajattelen, jos yhtiövastike nousisi kovasti ja maksaisin vain samaa, ehkä taloyhtiö alkaisi ihmetelemään, parhaimmillaan siis vuoden vähän toista jälkeen.
Tosin jollei summa olisi iso voisi mennä 2-3 vuotta... lopetin saunan, isännöitsijä yriti periä silti kahden vuoden sauna maksuja saunavuorosta jonka olin sanonut irti...kun yleisesti uskotaan ettei ihminen tarvitse toista, kuin siemenlinkona tai jälkikasvun kantajana, on yksinäisyyttä.
Täydenpalvelun ilmaishotelli on harha, sen pitämiseen ei ole syntynyt kukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311364
- 102881
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13521ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417- 26389
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384