Siis tämä Laguna 2,0i 8v .98 sammuilee ristyksiin, kun ajat kytkin pohjassa risteyksiin ja samalla, kun rattia kääntää. Myös nykii alemmissa kierrosluvuissa. Kaiken lisäksi taitaa olla konepellin vaijeri paskana, tai sitten on vaan niin saatanan kylmä.
Ensin ajattelin, että ruisku, tai bensansuodatin tai jokin on vaan jäässä, heitin sinne 0,5l masolin kattia, mutta ei se mitenkään ole vaikuttanut. Seuraavaksi taidan yrittää vaihtaa bensan suodattimen.
Mutta mikä voi sammuttaa auton, ku kääntää ratista? Ratti vikisee aluksi, kun lähdet kylmällä liikkeelle, mutta kai näillä pakkasilla vikisee moni muukin paikka.
Mietityttää missä vika?
3
534
Vastaukset
- jep jep
sinuna suunnistaisin renaultille vikakoodin lukuun ja sieltä suunnistat vaik motonettiin ostaan osat.
- edes olemassa
Vanhemmissa Renuissa on ollut ilmaläpän akselin ohjaama mikrokytkin. Jos läpän sulkeutuminen jää jostain syystä vajaaksi tai muuta vikaa mikrokytkimessä, niin silloin saattaa esiintyä sammumisilmiö mainitussa tilanteessa. Kokeile säätää lisäämällä läpän sulkeutumista, niin että läpän sulkeutuessa mikrokytkimen ääni kuuluu. Tietenkin edellyttäen että autossasi mainittua mikrokytkintä on edes olemassa.
- puhdistus.
Kannattaisi puhdistaa ensimmäisenä tyhjäkäyntimoottori/lisäilmaluisti. Tai miksi sitä haluaa sanoa.
Eli se löytyy imusarjan oikealta puolelta. Ensin poistat anturin, sitten avaat ne kaksi torx-ruuvia ja tavalliset ruuvit pois.
Sitten vain ruiskuttelemaan CRC:tä tai muuta puhdistavaa ainetta, jos siellä olisi vaikka moskaa tai jotain muuta. Sen jälkeen akseliin öljyä.
Tai sitten se vuotaa jostain ilmaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354463- 553065
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut462958- 302763
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3412685Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82665- 382339
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542085- 51981
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461703