Kaksoisolento.

mahdotonyhtalo

Eikö riitä, että veit
mielenrauhani?

Pitikö sinun vielä
lähettää kopio
itsestäsi?

Liika on liikaa.

Sillä olennolla oli
piposi.

Hieraisin silmiäni,
vaikka tiedän sinun
olevan kaukana.

Yritä tässä sitten
unohtaa.

7

221

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mahdotonyhtalo

Luulin, että häipyi eetteriin ja parantelin versiota.

• Kyllä kohtalolla on karmea huumorintaju;)

Mie tykkään tästä!

• mahdotonyhtalo

Tämä oli muuten ihan tosi tarina. Tapahtui eilen. Saman olennon olen jo havainnut kaksi kertaa. Ensimmäisellä kerralla taisin mulkaista ihan syyttä reppanaa. Eihän sille voi, että muistuttaa toista. Toisella kerralla taisin väsyneenä toljottaa ennen kuin älysin kääntää katseen pois. Olisikohan selityksen velkaa? Saa vielä traumoja kärttyisistä naisista :). Tuo pipo oli jo liikaa.. Ehkä vähän yliherkkä, kun taidan olla yliväsynyt.

• Mysteriet

Montako näitä kaksoisolentoja olikaan??
      Tää vaikuttaa jo kloonausmeiningiltä =)))

Tarttiskohan Sun käväistä optikolla ystävä hyvä *nauraa*

Tää oli kans hyvä!

• mahdotonyhtalo

Höh, se johtui tästä Suomi24:sta. Olin varma, että unohdin laittaa numerot ja siksi häipyi eetteriin. No, se ilmeistyi sitten kuitenkin esiin. Sama klooni kolmeen kertaan tai kolmena eri päivänä tunnistettavalta etäisyydeltä. Kävin muuten Tallinnassa, köh.. Käyttäydyin kunnon suomalaisten tapaan ;). Eli tiedät, mitä toin matkalta - calvadosia, brandyä, punaviiniä ja kuohuviiniä .. yhdeksän pulloa (kuiskaa). Ai niin, yksi hajuvesikin tuli. Tapettirullia, joita raahasin pitkin päivää ympäri Tallinnaa. Pisteenä iin:n päälle kotelomekkokankaan - tumman aniilinpunaista kiiltävää kangasta, jossa on kohokuvioinnilla kirjailtuna tummanpunaisia ruusuja ja hentoja vihreän ja vaaleanpunaisen sävyisiä lehtiä. Se kangas täytyisi saada nyt teetettyä kotelomekoksi ja tarvitsisi sävyyn sopivat kengät. Taisit yllättyä värivalinnasta :). Näin kannustavana lisäkommenttina.. laita paremmaksi :D. Mulle on tainnut jäädä shoppailu päälle?

• tämä runo kyllä kaappaa mukaansa, yes.

Ja niinhän sitä sanotaan, että meillä kaikilla on
      olemassa kaksoisolento. Kun äitini oli kuollut, meinasin
      kerran saada sydärin, kun ihan samannäköinen ihminen
      käveli minua vastaan. Oli aika uskomaton fiilis.

• mahdotonyhtalo

Uskon, että oli uskomaton tunne nähdä äitisi kaksoisolento. Kukaan ei ole kertonut, että minulla olisi kaksoisolentoa. Ehkä jonakin päivänä..

Muuten meillä vietetään kuun vaihteessa koiran 15-vuotissyntymäpäivää, jos ei tapahdu mitään mullistavaa sitä ennen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1720
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1360
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      76
      1320
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      923
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109
      853
    10. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73