Useilla tunnetuilla saiteilla pelaan. Mutta jos täällä joku edustaa jotain pikku pajaa johonkin kilpailukykyseen verkkoon. Niin tarjotkaa kunnon rake diili ( 45% min) niin voin alkaa tienaa itselleni ja sinulle rahaa... Jos ette pysty ylittämään 45% diiliä en ole kiinnostunut koska tälläinen diili on jo ennestään...
I pokerin ns tiskin alta myytävät diilit jotka on ns sidottu loyalty ohjelmaan kiinnosta.. esim tälläinen löytyy sunpokerille vastaa 30% palautuksia.. Jos tuohon pystytte vastaamaan olisin kiinnostunut. Kaikki muutkin verkot tietysti kiinnostaa joissa pelaajia on riittävästi.
Mutta edelleen painotan vähintään tuo 45% diili
Kokemusta on Propsi pelaamisesta ja sitäkautta tiedän kyllä mihin palveluntarjoaja pystyy.
Kysymys kuuluukin mihin sinä pystyt ?
Raketan kaikkea Kilon ja 5 välillä riippuen kuinka paljon ehdin muilta töiltäni pelaamaan.. keskiarvo pyörii 3 kilon paikkeilla..
Mailaa :
[email protected]
Affit hohoi ! NL100+ jyrä etsii rakediilejä !!
Holdemfreak
1
271
Vastaukset
- --------------------
Jos pelaat käteispöytiä niin suosittelen vaan sitä proppaamista. Tiedän pari huonetta (85% ja 90%) Missä saa aina peliä aikaiseksi. Yleensä propsdiilit on niin pieniin huoneisiin että voi olla vaikeaa saada peliä haluamallaan tasolla. Itse pelailen melkein pelkästään turnauksia niin noi pikkuhuoneet ei oikein käy. Ainoa ehto on propsilla että pitää pelata kahta pöytää samanaikaisesti jos toinen täyttyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2284887Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k233590Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2702072Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,111996Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast411289Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611229Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1071015- 32833
- 61777
- 176760