Affit hohoi ! NL100+ jyrä etsii rakediilejä !!

Holdemfreak

Useilla tunnetuilla saiteilla pelaan. Mutta jos täällä joku edustaa jotain pikku pajaa johonkin kilpailukykyseen verkkoon. Niin tarjotkaa kunnon rake diili ( 45% min) niin voin alkaa tienaa itselleni ja sinulle rahaa... Jos ette pysty ylittämään 45% diiliä en ole kiinnostunut koska tälläinen diili on jo ennestään...

I pokerin ns tiskin alta myytävät diilit jotka on ns sidottu loyalty ohjelmaan kiinnosta.. esim tälläinen löytyy sunpokerille vastaa 30% palautuksia.. Jos tuohon pystytte vastaamaan olisin kiinnostunut. Kaikki muutkin verkot tietysti kiinnostaa joissa pelaajia on riittävästi.

Mutta edelleen painotan vähintään tuo 45% diili

Kokemusta on Propsi pelaamisesta ja sitäkautta tiedän kyllä mihin palveluntarjoaja pystyy.

Kysymys kuuluukin mihin sinä pystyt ?

Raketan kaikkea Kilon ja 5 välillä riippuen kuinka paljon ehdin muilta töiltäni pelaamaan.. keskiarvo pyörii 3 kilon paikkeilla..

Mailaa :

[email protected]

1

312

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • --------------------

Jos pelaat käteispöytiä niin suosittelen vaan sitä proppaamista. Tiedän pari huonetta (85% ja 90%) Missä saa aina peliä aikaiseksi. Yleensä propsdiilit on niin pieniin huoneisiin että voi olla vaikeaa saada peliä haluamallaan tasolla. Itse pelailen melkein pelkästään turnauksia niin noi pikkuhuoneet ei oikein käy. Ainoa ehto on propsilla että pitää pelata kahta pöytää samanaikaisesti jos toinen täyttyy.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      228
      7620
    2. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      45
      5070
    3. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4792
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      75
      3448
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      2015
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      30
      1900
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      31
      1829
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      44
      1687
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      37
      1619
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      149
      1376
    Aihe