Onko teillä kokemuksia pelaamisesta käyttäen mokkulaa? Meillä Elisa/Saunalahti hieman kämmäs ja katkaisi ADSL-liittymän vahingossa ja uuden asentamiseen menee kuulemma pari viikkoa. Antoivat tilalle mokkulan joka pitäisi kuulemma toimia ihan hyvin kun asumme n. 1 km keskustasta. Ja paskan vitut. Pätkii niin perkeleesti ja monet hanskat menee täysin ohi kun oon pihalla koko pöydästä. Eipä auta ainakaan rahaa laittaa likoon yhteenkään peliin tän paskan kanssa. Vitun Elisa ja Saunalahti.
Mokkula
6
309
Vastaukset
- sun parastas!
..mieti paljonko säästit!
- Eikö jokaista
voittajaa kohden ole n. 100 häviäjää?
- olette
Mitä väliä sillä on sulle voitanko vai häviänkö! Pelaan harrastuksen vuoksi ja välillä voitan ja välillä häviän. Ne on mun ihan omia rahoja ja mä saan ne sinne hävitä jos haluan.
Kysyin siis muiden kokemuksia mokkulan käytöstä tässä yhteydessä enkä teidän ääliöiden typeriä kommentteja kaipaa.
- WolfWolf
Minulla on käytössä DNA:n langaton kaista. Edge-alueella ja paremmalla se toimii pääsääntöisesti hienosti. Ongelmia on ilmaantunut toistuvasti gprs-alueilla. Esimerkiksi iPoker-verkkoon ei saa silloin yhteyttä, vaikka esimerkiksi Betfair toimii hyvin.
Langattoman kaistan suhteen ongelmana on se, että puhelut asetetaan etusijalle. Jos siis tukarille tulee ruuhkaa, datayhteyksiltä otetaan kaistaa pois ja puheluille annetaan lisää tilaa. Netistähän löytyy kartat, joista voit tarkistaa, millä nopeudella kaistan pitäisi eri operaattoreilla toimia. Niistä saa suuntaa antavan tiedon. Mahdolliset katveet tietysti hidastavat yhteyttä reippaasti. - PLoo
Vähän aikaa sitten oli viikon verran mokkula koekäytössä, kun ajattelin että jos vaihtaisi lankaliittymän siihen.
Suurimmaksi osaksi se pelitti ihan hyvin, mutta aina toisinaan se sitten yhteyden katkaisi. Ja kyllähän se v***ttaa pahasti varsinkin sillon kun on pelisessio kesken. :-D
Eihän siitä nyt mitään maata kaatavaa ongelmaa ole, mutta harmittaa se silti. Oon sitä mieltä että jos pelailee käytännössä aina kotona, niin kyllä se netti on parempi ottaa ihan lankoja pitkin. - AKQJT
Hyvin toimii DNA-mokkulalla. Viisi pöytää päällä yhtäaikaa vie noin 5kt/s kaistaa, eli hitainkin mokkulayhteys riittä hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024457Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743821178- 1861052
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091032Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna83903Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47901- 64891
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk10847- 64846
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64816