Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Roger waters the wall kiertuellee 2010????

wall worm88

Huhun mukaan roger waters voisi lähteä the wall kiertuelle vuonna 2010..

Also, in this issue Roger hints about... taking the original 1980 The Wall arena show back on the road (with or without David Gilmour), more film footage of the original shows has been uncovered and is being edited right now, and the Broadway Wall show is in its fourth draft.

http://www.pinkfloydonline.com/forums/showthread.php?tid=15253&pid=367609#pid367609

lähteekö gilmour mukaan vai vieläkö tyypeillä on riitaa????

11

962

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yo

      No ois ihan älyttömän hieno juttu jos kokoaisi porukat yhteen, koska yksi unelmistani on Pink Floydin keikalla käyminen ! Olen sen verran nuorta ikäluokkaa, että tätä mahdollisuutta en ole saanut.

      • thewalllllllll

        kosketin soittaja jo kuoli ja enka laulaja se syd barretti kanssa.

        eihän niit'ä ole enään kun 3 jäljellä , mut parempi olisi gilmoure laulamaan kun roger kähiseen.

        kitaristeja kyllä saa .

        ps. tuskin tulee suomeen kuitenkaan. tuskin


      • yo
        thewalllllllll kirjoitti:

        kosketin soittaja jo kuoli ja enka laulaja se syd barretti kanssa.

        eihän niit'ä ole enään kun 3 jäljellä , mut parempi olisi gilmoure laulamaan kun roger kähiseen.

        kitaristeja kyllä saa .

        ps. tuskin tulee suomeen kuitenkaan. tuskin

        Pidätkö mua ihan tyhmänä ? Ei helvetissä tule Suomeen, mutta koska tuossa aiemmin kerroinkin että se on ollu mun unelmana pitkään niin tottakai menen ja ostan liput ulkomaan konserttiin. Jos nyt tällainen mahdollisuus tulisi, mutta pitää nyt katella.


      • animals..
        yo kirjoitti:

        Pidätkö mua ihan tyhmänä ? Ei helvetissä tule Suomeen, mutta koska tuossa aiemmin kerroinkin että se on ollu mun unelmana pitkään niin tottakai menen ja ostan liput ulkomaan konserttiin. Jos nyt tällainen mahdollisuus tulisi, mutta pitää nyt katella.

        Mut joo eihän sitä voi tietää u2 tulee suomeen, voisihan se rogerkin tulla vaikka hartwall areenalle, mutta tuskin tulee kun suomi o niin syrjässä....


      • bändin Löytänyt
        animals.. kirjoitti:

        Mut joo eihän sitä voi tietää u2 tulee suomeen, voisihan se rogerkin tulla vaikka hartwall areenalle, mutta tuskin tulee kun suomi o niin syrjässä....

        ei ole kavereitten levyjä < mutta Youtubesta Löytänyt heidän Biisejään < echoes olisi nastaa kuulla hartwall areenalla


      • Näin on.
        yo kirjoitti:

        Pidätkö mua ihan tyhmänä ? Ei helvetissä tule Suomeen, mutta koska tuossa aiemmin kerroinkin että se on ollu mun unelmana pitkään niin tottakai menen ja ostan liput ulkomaan konserttiin. Jos nyt tällainen mahdollisuus tulisi, mutta pitää nyt katella.

        Kyl sä aika tyhmä taidat olla... http://www.livenation.fi/event/16124/roger-waters-the-wall-tickets


      • animalssss

    • katosjoo

      Animals, olet kyllä ihan helvetin idiootti nimittelemään ketään.

      • ÖLööä

        eihän toi animlas ketään nimittele vaan toi yo !!!!


    • tuli käytyä

      ...Earls Courtin keikalla 04.08.1980 Wallin ensi-ilassa,oli aika huikee

    • tuli käytyä

      Olihan niillä jenkki rundi aikaisemmin keväällä,mut so what huikee se silti oli.Pääsylippukin on säilynyt tallella jo yli 30 vuotta,kiva kuolata sitä välillä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2267
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2083
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1698
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1516
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1407
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1374
    8. 52
      1268
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1196
    Aihe