Viestissä totesin että Columbo on poistanut youtubesta videot wincapitan "lehdistötilaisuudesta" jossa Pitkänen puhui 3 tuntia paskaa. Kovasti oli tämän "lehdistötilaisuuden" sisältö eri muotoa kuin Kavoniuksen viimeisimmät julistukset tuotekehittelystä. Mikä mättää Columbo, eikö Kavoniuksen kertomukset olleetkaan ihan linjassa mitä olette porukalla huijatuille syöttäneet???
Viestin lopuksi toivoin että kaikki vapautetaan syytteistä koska olen varma että kusetetut tulevat antamaan sen jälkeen "oikean tuomion"...
Miksi poistettiin
viestini???
4
314
Vastaukset
... nolottaa sekoilunsa.
Ja mitaan ette voi...- vanhat sekoilut
Onhan ne varmaan monilla tallessa. Itse en huomannut ottaa.
Tuubiin vaan, kiitos! - Pysyy ja paranoo
Columbon sivuilla.
- culambonbogi
joku vois yhdistää ne ja laittaa google videoon koko paskan kuten timpan video
http://columbonblogi.blogspot.com/2009/11/video-tiedotustilaisuus-14102009.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 181896
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs561804- 821443
- 1761418
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli3091387- 211379
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti981005Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä62984Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää34975- 349874