Millaista manttelia suosittelette rotikalle?
Olen katsellut Hurtan toppamanttelia nyt pahimmille pakkasille?
Minkä kokoisia mantteleita koirillanne on?
Omalla koiruudella aika onneton karva joten olis kiva hankkia joku takki pahimmille pakkasille.
Mantteli rotikalle
4
937
Vastaukset 4
- haalarit molemmilla
Mulla on koiralla Hurtan kokohaalari. Lämmittää paremmin juuri noita monasti vanhemmiten etenkin nivelrikkoisia lonkkaniveliä ja tietty myös kyynärniveliä. Jos pakkanen alkaa lähennellä- 15 C vedetään kumpikin haalarit niskaan ja lämmintä on.
- Nanna_
Meillä on Rotikalla molemmat Hurtan mantteli ja haalari. Haalarin koko on 601 ja mantteli 65. Se manttelin koko on se koiran selänmitta.
- MadNess-n-89
mulla 56cm nartturottis, ja syksyllä ostin sille hurtan vedenpitävän fleecepusakan, eli lyhythihaista takkia (on lahkeellisia mulla mun koirat eivät siedä lahkeita). sopivan lämmin, peittää koko vatsan kun vetoketju seläsää. tarpeeksi leveä kaulan ja rintakehäan kohdalla, se on meillä ollut aiemmissa eri merkkisissä takeissa/loimissa ongelma. helppo pukea ja riisua, kestää konepesua, mutta huuhtelukin riittää :) stockmannilla on niitä, mustilla ja mirrillä parempi, laaja valikoima :)
- SaaraJ
Täältä kannattaa katsella, on iso valikoima:
http://antassu.com/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1202542Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???401832Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha7101240- 1081042
- 721028
- 98976
- 48905
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk88874- 101862
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik34791