Miten lauantai on lähtenyt käyntiin
Moikka
10
199
Vastaukset
- verditti
Lauantai lähti käyntiin jo 18 tuntia sitten ja nyt vasta kyselet.
- katmandoo
Oi mutsi, mutsi stikkaa lamppuun eldis
mä kohta delaan kai täältä veks.
Valkoisen sprikin kai mulle jostain slumppaat...
ELÄMÄ ON
olkoon, sun eka vastaukses oli näköjäs heti vittuilu!!
- verditti
Oletan aipin olevan vain 8-vuotias ja yritän opettaa hänelle
matamatiikan avulla vuorokauden alkua kuin päättymistäkin. verditti kirjoitti:
Oletan aipin olevan vain 8-vuotias ja yritän opettaa hänelle
matamatiikan avulla vuorokauden alkua kuin päättymistäkin.totta puhun, mä mietin hetken KUMMALLE vittuilisin ite!
- verditti
minttupuu kirjoitti:
totta puhun, mä mietin hetken KUMMALLE vittuilisin ite!
Mielestäni mirrinomistajan suuhun ei sovi tuo vittu sana.
Sinähän sitä änget tähän ennen kuin keskustelua on syntynytkään. verditti kirjoitti:
Mielestäni mirrinomistajan suuhun ei sovi tuo vittu sana.
Sinähän sitä änget tähän ennen kuin keskustelua on syntynytkään.sovi, sehän se mirri juuri on?
No oikeesti, hävyttömyydet sikseen, meen pesemään suuni saippualla, unohtu saunassa.- hot60
minttupuu kirjoitti:
sovi, sehän se mirri juuri on?
No oikeesti, hävyttömyydet sikseen, meen pesemään suuni saippualla, unohtu saunassa.Sunnuntai lähti käyntiin Dirty Kinky Mature Women leffan parissa. Kyllä tekee gutaa.
- katmandoo
hot60 kirjoitti:
Sunnuntai lähti käyntiin Dirty Kinky Mature Women leffan parissa. Kyllä tekee gutaa.
Niin sitä pitää. Alle lujaa :)
- Sylvias
Väsyneenä, mutta ei niin onnellisena :/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215694- 561822
- 251309
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom2071115- 741085
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,531027Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️66989Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.142983- 48948
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle58945