ikävä ihollesi viettää vierellesi

jussi hates jazz

Buona sera,

Oletteko te kohdanneet elämän matkallanne hyytäviä öitä, joita ei ole mukava viettää yksin vaan ehkäpä sylityksin?

Ettekö, hienoa, mä reisullain talvisen kylmässä maailmassa kohtasin..., jossa niin sanotusti money talks & bullshit walks...

Olen tehnyt pitkän matkan
älä silti kysy kaupunkeja
maisemia
puheita
aamuja
joita olen nähnyt
vaan kysy
kaipuusta
odotuksesta
siitä kuinka
ihoni kaipaa ihoa
kosketusta
kiihoittavaa tuoksua
yhtä ainutta
lämmintä suudelmaa

Sitä huomion vievää
hidasta suudelmaa
joka voisi
huminallaan sytyttää
ja valloittavuudellaan
viedä mennessään
sointuun
värisevään

Nouki minut
ota kämmenelle
hellille
huomaavaisille
ja sytytä kynttilä
hämärään loistamaan
jotta näkisin
kasvosi
liekehtivän hymysi

Syödäkseni silmilläni
romantiikan nälkääni
kauniit muotosi
ja kertoakseni
kuinka olen
kaivannut
tutkimusmatkalle
vieteltäväksi
aina niin
täyteläisen
hyväntuuliseen
olemukseesi

Sitä minä olen kaivannut

http://www.youtube.com/watch?v=REHF3_z8XM0

Elonsulostuttavaa joulukuun yhdeksättätoista kaikille pakkasen puremille ;)

p.s

Neljä et nolla plussalla tuntuu, että puurot ja vellit ois menny jotenki sekasin, sitä se pakkanen, pimeys ja jou...vissiin teettää ;)

Nou hätä, tärkeämpi kysymys kuuluu...

Are you ready... are you willing and are able to ...

"Unlock the door of your heart
enter the gentleness within
open the window of your soul
breathe in the season of miracles.
no matter how far you've traveled
It's time to come home now
where Christmas abounds in love

The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return"

http://www.youtube.com/watch?v=bkes4LpqSlI

Hyvää illanjatkoa, lämpöä ja mukavaa tunnelmaa.... ;)

18

565

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nuuh

      paitsi että mulle riittäs sellanen viaton halaus. sellanen niin kuin pingviinit pakkasessa, koska tää maailma on pelkkää materialismia.

      • jussi hates jazz

        toteutukoon.

        lämmin halaus sulle nuuh ;)


      • nuuh
        jussi hates jazz kirjoitti:

        toteutukoon.

        lämmin halaus sulle nuuh ;)

        meinasin ottaa sen kamalan teräsotteen ja ahdistaa mies paran nurkkaan, mutta onneks mä oon jotenki muuttunut, oppinut kunnoittamaan muitakin ku itteeni. On niin paljon oppimista. Lämmin halaus tulee joskus luonnostaan, mutta aika harvoin, mutta mä tunnen sympatiaa rehellisesti. Eli lämmin halaus.


    • Upposin kaipauksen suohon korviani myöten...apua....
      ja sitten runosi...en voi sanoa mitään, se vain vei minua
      ja ....
      Ettäs tiedät.... (tää on kehumista, kun ei osaa mitään järkevää sanoa)

      • jussi hates jazz

        ihan puhki siis täysin voimaton, viime viikkojen reissaaminen on repiny ja raastanu äijästä mehut aivan totaalisesti. ja lomasta ei oo tietoakaan tai siis lomaa ois, jos kerkeis pitään, no pakollista huilia tulee kuiteski, onneks joulu on jo ovella ;)

        jussi kiittää kapua kauniista sanoista ;)


    • Ich bin...

      tuuli ulkona (mikä myräkkä!) ja runosi nyt tässä...

      I like your poem a lot. To beat the band.
      Eikä nessujakaan tarvittu, onneksi, pääsivät loppumaan eilen...

      Joku on kirjoittanut hienosti:
      "Jos voisin niin sinua koskettaisin
      jos vielä yhden häviävän hetken
      saisimme toisiamme lämmittää
      lievittää ihon ikävää..."

      Juu ja juu, vastaukset kyssäreihin.
      Nyt karkaan tuonne:
      http://www.youtube.com/watch?v=n5zl6CqFIbo

      Piparintuoksuista sunnuntaita!

      • jussi hates jazz

        tuli nukuttua tosi pitkään ja silti ihan flegu olotila, sen verran piti käydä ulkona, et tein lumityöt, just jaksoin ;)

        pipareista tietoakaan täällä ;)

        kiitos sulle ihanasta kannustuksesta ja oikein hyvän sokerista sunnuntain jatkoa ;)


      • Ich bin...
        jussi hates jazz kirjoitti:

        tuli nukuttua tosi pitkään ja silti ihan flegu olotila, sen verran piti käydä ulkona, et tein lumityöt, just jaksoin ;)

        pipareista tietoakaan täällä ;)

        kiitos sulle ihanasta kannustuksesta ja oikein hyvän sokerista sunnuntain jatkoa ;)

        jatkaa runoilua, levätä, syödä ja juoda hyvin (no, kohtuudella), nauttia (kohtuuttomasti), herkutella, nukkua paljon, laulaa, soittaa, tanssia, kuunnella, rakastaa, rakastella, helliä, hyväillä, suukotella...

        OIKEIN IHANAA JOULUA SULLE JUSSUKKA!


      • jussi hates jazz
        Ich bin... kirjoitti:

        jatkaa runoilua, levätä, syödä ja juoda hyvin (no, kohtuudella), nauttia (kohtuuttomasti), herkutella, nukkua paljon, laulaa, soittaa, tanssia, kuunnella, rakastaa, rakastella, helliä, hyväillä, suukotella...

        OIKEIN IHANAA JOULUA SULLE JUSSUKKA!

        tosi hyvän kuuloinen lista sulla...lepoa mä tartten ehkä kaikkein eniten...

        toivottavasti sä saat myös nauttia joulun antimista, koko kirjolla ;)

        kiitos toivotuksista, hyvää ja rakkauden täyttämää joulua myös sinulle ;)

        sitä me kaikki toisillemme toivomme, haluamme ja toivottavsti myös totena elämme ;)


    • mitä me olemmekaan menettäneet tässä elämässä
      ennen Sinun runojasi ? Kysymys, johon en osaa antaa
      edes vastausta. Jokainen niistä on helmi, mutta tämä
      on jotain extrakaunista, upeaa sanojen käyttöä ja
      tunnelmien maalaamista.

      Lukija kiittää ja toivottaa lämmintä Joulun aikaa.

      • jussi hates jazz

        mie, taitaa olla ainut aisti, joka jollain lailla toimii ;)

        kiitos Linda, et arvaa kuinka paljon sitä saa voimia noin kauniista palautteesta ja hyvää kaikkea haluan toivottaa syömeistäin sulle, muista olla kiltti loppuun asti ;)


    • vai?

      ei kuule,
      ihan olen pelkkä
      pullaposki
      selluperse
      hammaspeikko
      ja ujopiimä

    • *MURUKULTA*

      Ihmisen ikävää ja toiveita,,,

      Kauniilla tekstivirralla toteutettu runosi!

      Kiitos tästä ja mukvaa alkavaa viikkoa vilkuttaa Murukulta
      Se alkaa oleen tosi kyseessä ny.... ;o]

      • jussi hates jazz

        kiitos muru, mä vilkutan takas ja hymy sekä wink tietty sulle ;)


    • Minanoita

      ei kysytä kaupunkeja
      nehän ovat vain merkityksettömiä
      paikkoja
      osittain sieluttomia


      on pysäkkejä
      joilla voi hetken viivähtää
      on etappeja
      joista on muodostunut
      hetken huveja

      on muistoja
      hyväntuulisesta olemuksesta
      siellä kaukana
      mutta kuitenkin liki ihoa

      kaipaus on kodinvaloa
      kynttilän liekin varjoissa
      .....

      Tällainen vastaruno zykähti sormiltani tähän...Sie poika osaat kirjuuttaa! :)

      • jussi hates jazz

        toki ;)

        kiitos noitsu sanasi lämittävät ihanasti ;)


    • Tuntematon kuuluisuu

      etten sanoisi , tykkää tykkää ;=)
      Tässä tulee ihan hiki moista lukiessa

      • jussi hates jazz

        kiitos ja hyvää joulua haluan toivottaa sinulle myös ;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1489
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      583
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe