Olisko tämän päivän Helsingin joulukonsertista jollakin kerrottavana kuulumisia ? Olis kiva lukea niitä , että tulis vähän parempi mieli noitten joittenkin ääliöitten kirjoitusten jälkeen mitä tossa yhdessä topicissa on.
Millaneen konsertti helsingissä ?
7
376
Vastaukset
- nih!
Ei siellä ketään edes ollut. Mahtoi ihmetellä mihin yleisö on kadonnut.
- Safira~
Etkö Uralin sinäkään ollut tuolla Helsingin konsertissa ? Tapahtuiko siellä jotain erikoista, kun Tapanin kotisivuilla Nina kirjoittaa ,että : "Eilinen konsertti Mikael Agricolan kirkossa oli sekin erikoisella tavalla täysin omanlaisensa " .
- ...
Tottakai se oli kun siellä ei ollut yleisöä. Eikö se silloin ole erikoisella tavalla omanlaisensa.
- ***************
... kirjoitti:
Tottakai se oli kun siellä ei ollut yleisöä. Eikö se silloin ole erikoisella tavalla omanlaisensa.
Kyllä siellä varmaan porukkaa oli ihan reippaanlaisesti, mutta tuonne Agricolan kirkkoon mahtuu 1000 henkeä, joten en usko ,että oli ihan täynnä, koska Helsingissä oli tuolloin samana päivänä ( eli lauantaina) niin valtavasti kaikkia joulukonsertteja ( mm. Jari Sillanpään ( ei ainkaan Jarin Sillanpään ja Vesa-Matti Loirin konsertit), sekä useampiakin joulukonsertteja Helsingin eri kirkoissa.
Viimeisenä viikonloppuna eenen joulua on aina eniten noita joulutapahtumia tarjolla Helsingissäkin.
Ainakin Jari Sillanpäänkin konserttiin Finlandiatalolla oli tyhjiä paikkoja kertoi veljeni vaimo, joka siellä Jarin konsertissa oli ollut. - ******************
*************** kirjoitti:
Kyllä siellä varmaan porukkaa oli ihan reippaanlaisesti, mutta tuonne Agricolan kirkkoon mahtuu 1000 henkeä, joten en usko ,että oli ihan täynnä, koska Helsingissä oli tuolloin samana päivänä ( eli lauantaina) niin valtavasti kaikkia joulukonsertteja ( mm. Jari Sillanpään ( ei ainkaan Jarin Sillanpään ja Vesa-Matti Loirin konsertit), sekä useampiakin joulukonsertteja Helsingin eri kirkoissa.
Viimeisenä viikonloppuna eenen joulua on aina eniten noita joulutapahtumia tarjolla Helsingissäkin.
Ainakin Jari Sillanpäänkin konserttiin Finlandiatalolla oli tyhjiä paikkoja kertoi veljeni vaimo, joka siellä Jarin konsertissa oli ollut.Tuli sotkuinen kirjoitus tuosta edellisestä, joten laitan uusiksi korjatun version.
Kyllä siellä varmaan porukkaa oli ihan reippaanlaisesti, mutta tuonne Agricolan kirkkoon mahtuu 1000 henkeä, joten en usko , että oli ihan täynnä, koska Helsingissä oli tuolloin samana päivänä ( eli lauantaina) niin valtavasti kaikkia joulukonsertteja ( mm. Jari Sillanpään ja Vesa-Matti Loirin konsertit), sekä useampiakin joulukonsertteja Helsingin eri kirkoissa.
Viimeisenä viikonloppuna eenen joulua on aina eniten noita joulutapahtumia tarjolla Helsingissäkin.
Ainakin Jari Sillanpäänkin konserttiin Finlandiatalolla oli tyhjiä paikkoja kertoi veljeni vaimo, joka siellä Jarin konsertissa oli ollut. ... kirjoitti:
Tottakai se oli kun siellä ei ollut yleisöä. Eikö se silloin ole erikoisella tavalla omanlaisensa.
Ja mähän en pyytänyt sun kommenttejas tänne, vaan sellasen ihmisen, joka siellä konsertissa oli oikeesti ollut.
- ...
Justiinax kirjoitti:
Ja mähän en pyytänyt sun kommenttejas tänne, vaan sellasen ihmisen, joka siellä konsertissa oli oikeesti ollut.
Eiks oo kiva kun jotain saa pyytämättäkin :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251228
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89894- 88800
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20759- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109626
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet117517