Millaneen konsertti helsingissä ?

Olisko tämän päivän Helsingin joulukonsertista jollakin kerrottavana kuulumisia ? Olis kiva lukea niitä , että tulis vähän parempi mieli noitten joittenkin ääliöitten kirjoitusten jälkeen mitä tossa yhdessä topicissa on.

7

376

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nih!

      Ei siellä ketään edes ollut. Mahtoi ihmetellä mihin yleisö on kadonnut.

    • Safira~

      Etkö Uralin sinäkään ollut tuolla Helsingin konsertissa ? Tapahtuiko siellä jotain erikoista, kun Tapanin kotisivuilla Nina kirjoittaa ,että : "Eilinen konsertti Mikael Agricolan kirkossa oli sekin erikoisella tavalla täysin omanlaisensa " .

      • ...

        Tottakai se oli kun siellä ei ollut yleisöä. Eikö se silloin ole erikoisella tavalla omanlaisensa.


      • ***************
        ... kirjoitti:

        Tottakai se oli kun siellä ei ollut yleisöä. Eikö se silloin ole erikoisella tavalla omanlaisensa.

        Kyllä siellä varmaan porukkaa oli ihan reippaanlaisesti, mutta tuonne Agricolan kirkkoon mahtuu 1000 henkeä, joten en usko ,että oli ihan täynnä, koska Helsingissä oli tuolloin samana päivänä ( eli lauantaina) niin valtavasti kaikkia joulukonsertteja ( mm. Jari Sillanpään ( ei ainkaan Jarin Sillanpään ja Vesa-Matti Loirin konsertit), sekä useampiakin joulukonsertteja Helsingin eri kirkoissa.
        Viimeisenä viikonloppuna eenen joulua on aina eniten noita joulutapahtumia tarjolla Helsingissäkin.
        Ainakin Jari Sillanpäänkin konserttiin Finlandiatalolla oli tyhjiä paikkoja kertoi veljeni vaimo, joka siellä Jarin konsertissa oli ollut.


      • ******************
        *************** kirjoitti:

        Kyllä siellä varmaan porukkaa oli ihan reippaanlaisesti, mutta tuonne Agricolan kirkkoon mahtuu 1000 henkeä, joten en usko ,että oli ihan täynnä, koska Helsingissä oli tuolloin samana päivänä ( eli lauantaina) niin valtavasti kaikkia joulukonsertteja ( mm. Jari Sillanpään ( ei ainkaan Jarin Sillanpään ja Vesa-Matti Loirin konsertit), sekä useampiakin joulukonsertteja Helsingin eri kirkoissa.
        Viimeisenä viikonloppuna eenen joulua on aina eniten noita joulutapahtumia tarjolla Helsingissäkin.
        Ainakin Jari Sillanpäänkin konserttiin Finlandiatalolla oli tyhjiä paikkoja kertoi veljeni vaimo, joka siellä Jarin konsertissa oli ollut.

        Tuli sotkuinen kirjoitus tuosta edellisestä, joten laitan uusiksi korjatun version.

        Kyllä siellä varmaan porukkaa oli ihan reippaanlaisesti, mutta tuonne Agricolan kirkkoon mahtuu 1000 henkeä, joten en usko , että oli ihan täynnä, koska Helsingissä oli tuolloin samana päivänä ( eli lauantaina) niin valtavasti kaikkia joulukonsertteja ( mm. Jari Sillanpään ja Vesa-Matti Loirin konsertit), sekä useampiakin joulukonsertteja Helsingin eri kirkoissa.
        Viimeisenä viikonloppuna eenen joulua on aina eniten noita joulutapahtumia tarjolla Helsingissäkin.
        Ainakin Jari Sillanpäänkin konserttiin Finlandiatalolla oli tyhjiä paikkoja kertoi veljeni vaimo, joka siellä Jarin konsertissa oli ollut.


      • ... kirjoitti:

        Tottakai se oli kun siellä ei ollut yleisöä. Eikö se silloin ole erikoisella tavalla omanlaisensa.

        Ja mähän en pyytänyt sun kommenttejas tänne, vaan sellasen ihmisen, joka siellä konsertissa oli oikeesti ollut.


      • ...
        Justiinax kirjoitti:

        Ja mähän en pyytänyt sun kommenttejas tänne, vaan sellasen ihmisen, joka siellä konsertissa oli oikeesti ollut.

        Eiks oo kiva kun jotain saa pyytämättäkin :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1228
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      894
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      88
      800
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      759
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      117
      517
    Aihe