Häiriintyykö talon energiavuot joulukuusesta?
Entä valoista?
Miten ikkunaan ripustettavista kristallisista koristeista?
Onko joulupöytää kattaessa Feng Shuilla vaikutusta kattaukseen?
Mitä väriä pöytäliinassa tulisi suosia?
Joulu ja Feng Shui
5
666
Vastaukset
- 14jj
Kyllä häiriintyy,kuusi on laitettava väärin päin ja mieluummin kattoon.Valoista se ei häiriinny,on kuulemma päivä eläin.Koristeista tuo feng on ainat tykänny,etenkiin pahvisista. Kattauksesta sen tiiän että kinkkua en pöytälle laittas vaan parvekkeelle,ja pöytäliinaks käypi tollanen rento matta musta.
- wrgnbvuio
Energiat ovat suotuisat jos poraa keskelle keittiön pöytää reiän, ja sujauttaa kuusen siitä sisään. Tämä ei sotke virtauksia, joskin tällöin pitää muistaa että keittiön ikkunaan ei saa asentaa koristeita. Kuulin kauko-idän lähteeltä tämän.
- 14jj
wrgnbvuio kirjoitti:
Energiat ovat suotuisat jos poraa keskelle keittiön pöytää reiän, ja sujauttaa kuusen siitä sisään. Tämä ei sotke virtauksia, joskin tällöin pitää muistaa että keittiön ikkunaan ei saa asentaa koristeita. Kuulin kauko-idän lähteeltä tämän.
Tossa on asiaa en heti muistanu kaikkee,muuten muistatko pitikö sen porauksen jälkeen vääntää sähköt poikki. Muistaakseni sulakkeet piti heittää hankeen ja jos tulee kylmä niin hiki riehumalla? Ja ulko ovi lukkoon ! On kova karkailee tuo fen.
- professori
tottakai häiriintyy,joulukuusta ei missään nimessä saa tuoda sisälle,eikä ripustaa muitakaan koristeita,muille kuin feng shuin "sallimille paikoille
- Auringonpilkku
Kuusta pitää juottaa pöntössä päivittäin (vetämättömässä pöntössä tottakai jotta saa ravinteet) ja sitten takaisin siihen keittiön pöydässä olevaan reikään, aikamoista kusisulkeistahan se on mutta Feng Sui on silminnähden iloinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 664500
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373208Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262628- 472523
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1971913
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951552Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91418