Jacksonin lavashow naurattaa

Ana Lyysi

Positiivisesti. Taustalla soi kova, tiukka biitti ja Popin Kuningas tekee uskomattomia jalanvispauksia, maanisia kävelykohtauksia, salamannopeita pyörähdyksiä ja haarakin saa kyytiä kuninkaalliselta kädeltä. Hän laulaa - tai hän ennemminkin puhuu laulamalla - samalla, kun taiteilee sulavilla liikkeillään pitkin lavaa, edestakaisin, kuin ammattilaisskeittaaja rampillaan. Jacko näyttää unohtavan koko yleisön ja keskittyy koreografiansa toteutukseen. Sen hän suorittaa niin hyvin, ettei kellään ole vastaan sanomista.

24

702

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meliini

      Kiitos mielipiteestäsi, johon ei taida kovin moni yhtyä.

      • ttttto

        En oikein ymmärrä.. Miten niin unohtaa yleisön?!?!?!? Michael ei ikinä unohtaisi yleisöään!


      • ärsh! :o
        ttttto kirjoitti:

        En oikein ymmärrä.. Miten niin unohtaa yleisön?!?!?!? Michael ei ikinä unohtaisi yleisöään!

        toi teksti ei taida olla omasuunnittelemasi? kuulostaa ihan sellaisen arvostelian kirjoittamalta johonkin lehteen,palstalle tai muualle, joka yrittää tehdä popin kuninkaasta hyvää artikkelia saadakseen omaa nimeä kuuluville. eikä tiedä sen enempää michaelista mitään, huomaa esim sanoissa. 'Jacko näyttää unohtavan koko yleisön ja keskittyy koreografiansa toteutukseen'
        michael ei halunnut että häntä kutsutaan jackoksi. eräässä videossa hän sanoi 'don't call me jacko, I am jackson!'
        ja olen samaa mieltä ttttto:n kanssa ettei michael koskaan unohtaisi yleisöä!
        en sanoisi myöskään että michael unohtaa yleisän sen takia koska keskittyy tekemään koreografiaa. enemmänkin michaelilta tulee korografiat ihan itsestään (= ja tää oli vaan mun mielipide, piste!


      • wannabestartingsmth
        ärsh! :o kirjoitti:

        toi teksti ei taida olla omasuunnittelemasi? kuulostaa ihan sellaisen arvostelian kirjoittamalta johonkin lehteen,palstalle tai muualle, joka yrittää tehdä popin kuninkaasta hyvää artikkelia saadakseen omaa nimeä kuuluville. eikä tiedä sen enempää michaelista mitään, huomaa esim sanoissa. 'Jacko näyttää unohtavan koko yleisön ja keskittyy koreografiansa toteutukseen'
        michael ei halunnut että häntä kutsutaan jackoksi. eräässä videossa hän sanoi 'don't call me jacko, I am jackson!'
        ja olen samaa mieltä ttttto:n kanssa ettei michael koskaan unohtaisi yleisöä!
        en sanoisi myöskään että michael unohtaa yleisän sen takia koska keskittyy tekemään koreografiaa. enemmänkin michaelilta tulee korografiat ihan itsestään (= ja tää oli vaan mun mielipide, piste!

        siis häh? :O mikä tossa oli pahaa? en oo mikään suuri fani mut kyllä mua joskus naurattaa ne tanssit kun ne on samal niin outoja ja taidokkaita. maybe its just me...


      • *
        wannabestartingsmth kirjoitti:

        siis häh? :O mikä tossa oli pahaa? en oo mikään suuri fani mut kyllä mua joskus naurattaa ne tanssit kun ne on samal niin outoja ja taidokkaita. maybe its just me...

        Joissakin paikoin esim This it It elokuvassa tanssi oli enemmänkin ekvilibrismiä kuin taidetta. Kyllä hän silti kruununsa pitää popin kuninkaana että ei siinä sen kummempaa.


      • mj4ever
        * kirjoitti:

        Joissakin paikoin esim This it It elokuvassa tanssi oli enemmänkin ekvilibrismiä kuin taidetta. Kyllä hän silti kruununsa pitää popin kuninkaana että ei siinä sen kummempaa.

        vaikka pidättekin kovasti mj sta niinkuin miekin, niin älkää tehkö hänestä mitään jumalaa.
        ei siinä olisi mitään pahaa vaikka unohtaisikin yleisön tarkan keskittymisen vuoksi. se on normaalia eikä se olisi suuri asia jos mj olisi unohtamut hetkeksi yleisönsä. ja hei mite nii kukaan ei yhdy tuohon ekaan mielipiteeseen ? ja kyllähän saa mielipiteitä kirjoitta vaikka ei olisikaan suuri fani, ei tarvitse tehdä mitään numeroa jos arvostelija kutsui mikea jackoksi ! : )


      • mj4ever
        mj4ever kirjoitti:

        vaikka pidättekin kovasti mj sta niinkuin miekin, niin älkää tehkö hänestä mitään jumalaa.
        ei siinä olisi mitään pahaa vaikka unohtaisikin yleisön tarkan keskittymisen vuoksi. se on normaalia eikä se olisi suuri asia jos mj olisi unohtamut hetkeksi yleisönsä. ja hei mite nii kukaan ei yhdy tuohon ekaan mielipiteeseen ? ja kyllähän saa mielipiteitä kirjoitta vaikka ei olisikaan suuri fani, ei tarvitse tehdä mitään numeroa jos arvostelija kutsui mikea jackoksi ! : )

        ei koreografiat nyt ihan itsestään kuitenkaan tule, sitä pitää yleensäkin harjoitella


      • jällli
        mj4ever kirjoitti:

        ei koreografiat nyt ihan itsestään kuitenkaan tule, sitä pitää yleensäkin harjoitella

        ei arvostelijan sitä paitti tarvitte tietää ihmisestä , jos arvostelee esiintymistä, oon samalla linjalla mj4everin kanssa


      • tttto
        jällli kirjoitti:

        ei arvostelijan sitä paitti tarvitte tietää ihmisestä , jos arvostelee esiintymistä, oon samalla linjalla mj4everin kanssa

        Niin mutta mj4ever, ootko ikinä kuullu sanaa improvisointì? Ilmeisesti et tai et muuten vaan ymmärrä sen tarkoistusta!!!


      • ????????????????????
        tttto kirjoitti:

        Niin mutta mj4ever, ootko ikinä kuullu sanaa improvisointì? Ilmeisesti et tai et muuten vaan ymmärrä sen tarkoistusta!!!

        TOI OLI TYHMIN KUULEMANI LAUSE! TIETYSTI TARVITSEE TIETÄÄ HENKILÖSTÄ JOSTA KIRJOTTAA!


      • dsfdfsfds
        ???????????????????? kirjoitti:

        TOI OLI TYHMIN KUULEMANI LAUSE! TIETYSTI TARVITSEE TIETÄÄ HENKILÖSTÄ JOSTA KIRJOTTAA!

        Sä ET voi arvostella esim. tietokonepeliä jos et tiiä sen ohjelmoijista yhtään mitään!111


      • poppp
        dsfdfsfds kirjoitti:

        Sä ET voi arvostella esim. tietokonepeliä jos et tiiä sen ohjelmoijista yhtään mitään!111

        NIIMPÄ!


      • Juinttu
        poppp kirjoitti:

        NIIMPÄ!

        Michael ei ikinä ikinä ikinä unohtaisi yleisöään, ja mitä olen hänen konsertti taltiointejaan katsonut, hän huomio yleisöään, huutaa "I love you". Hän tanssii FANEILLEEN ei itselleen. Voi sinua reppanaa jos luulet Michaelin käyttäytymisen olevan tuollaista. Ja kuinka niin puhuu? vaikka tanssiminen hengästyttää, kyllä Michael LAULAA eikä puhu O_____O voi jumala...


      • rr
        Juinttu kirjoitti:

        Michael ei ikinä ikinä ikinä unohtaisi yleisöään, ja mitä olen hänen konsertti taltiointejaan katsonut, hän huomio yleisöään, huutaa "I love you". Hän tanssii FANEILLEEN ei itselleen. Voi sinua reppanaa jos luulet Michaelin käyttäytymisen olevan tuollaista. Ja kuinka niin puhuu? vaikka tanssiminen hengästyttää, kyllä Michael LAULAA eikä puhu O_____O voi jumala...


      • Smelly Jelly
        ärsh! :o kirjoitti:

        toi teksti ei taida olla omasuunnittelemasi? kuulostaa ihan sellaisen arvostelian kirjoittamalta johonkin lehteen,palstalle tai muualle, joka yrittää tehdä popin kuninkaasta hyvää artikkelia saadakseen omaa nimeä kuuluville. eikä tiedä sen enempää michaelista mitään, huomaa esim sanoissa. 'Jacko näyttää unohtavan koko yleisön ja keskittyy koreografiansa toteutukseen'
        michael ei halunnut että häntä kutsutaan jackoksi. eräässä videossa hän sanoi 'don't call me jacko, I am jackson!'
        ja olen samaa mieltä ttttto:n kanssa ettei michael koskaan unohtaisi yleisöä!
        en sanoisi myöskään että michael unohtaa yleisän sen takia koska keskittyy tekemään koreografiaa. enemmänkin michaelilta tulee korografiat ihan itsestään (= ja tää oli vaan mun mielipide, piste!

        Ei see oo ikinä sanonu et sitä ei saisi kutsua Jackoksi. Mut oon nähny videon jossa se sanoo haastattelijalleen, että 'don't call me wacko, I'm Jackson, so Jacko is OK , but please don't call me wacko'.
        Ja ehkä se näyttää siltä et se imrovisoi, mut kaikki liikkeet mitä se lavalla vetää on suunniteltu etukäteen. Michael oli siitä tarkka, jos oot nähny This Is Itin, sehän kiinnitti huomiota kaikkeen... Eikä Michael ikinä unohtaisi yleisöään, sehän tanssii yleisölle, faneilleen, ei itselleen. Ja vaikka se keskittyis koreografiaan kuinka tarkasti, niin ei se yleisöään unohtaisi!


      • mj¤ever
        tttto kirjoitti:

        Niin mutta mj4ever, ootko ikinä kuullu sanaa improvisointì? Ilmeisesti et tai et muuten vaan ymmärrä sen tarkoistusta!!!

        no toki olen kuullut, mutta tuskin kuuluisimmat liikkeensä ihan improvisoituja ovat ? : D
        kiitos tuesta jälli, mutta tuo ei ehkä pidä paikkaansa =)


      • mj4ever
        wannabestartingsmth kirjoitti:

        siis häh? :O mikä tossa oli pahaa? en oo mikään suuri fani mut kyllä mua joskus naurattaa ne tanssit kun ne on samal niin outoja ja taidokkaita. maybe its just me...

        et oo ainut =)


      • joku744
        mj4ever kirjoitti:

        vaikka pidättekin kovasti mj sta niinkuin miekin, niin älkää tehkö hänestä mitään jumalaa.
        ei siinä olisi mitään pahaa vaikka unohtaisikin yleisön tarkan keskittymisen vuoksi. se on normaalia eikä se olisi suuri asia jos mj olisi unohtamut hetkeksi yleisönsä. ja hei mite nii kukaan ei yhdy tuohon ekaan mielipiteeseen ? ja kyllähän saa mielipiteitä kirjoitta vaikka ei olisikaan suuri fani, ei tarvitse tehdä mitään numeroa jos arvostelija kutsui mikea jackoksi ! : )

        eihän tuo sanonu että se ois unohtanu vaan sano et se eei olis mikää maailmanloppu ta ihme jos se unohtais


      • petcha
        Smelly Jelly kirjoitti:

        Ei see oo ikinä sanonu et sitä ei saisi kutsua Jackoksi. Mut oon nähny videon jossa se sanoo haastattelijalleen, että 'don't call me wacko, I'm Jackson, so Jacko is OK , but please don't call me wacko'.
        Ja ehkä se näyttää siltä et se imrovisoi, mut kaikki liikkeet mitä se lavalla vetää on suunniteltu etukäteen. Michael oli siitä tarkka, jos oot nähny This Is Itin, sehän kiinnitti huomiota kaikkeen... Eikä Michael ikinä unohtaisi yleisöään, sehän tanssii yleisölle, faneilleen, ei itselleen. Ja vaikka se keskittyis koreografiaan kuinka tarkasti, niin ei se yleisöään unohtaisi!

        Well actually he didnt say its OK to call him jacko!

        He said ''Im not a jacko Im JACKSON!''


    • *

      Katsoin eilen ruotsin kanavalta MJ:n 30-vuotis shown ja oli kyllä minunkin mielestä vähän maanisen oloista. Piti mennä niin lujaa koko ajan ettei ehtiunyt henkeä vetää välillä. Tuli tosiaan mieleen että kansa hurraa samalla tavoin kuin sirkuksessa kun pyöröhdykset ja kropan vääntely menee riittävän nopsaan tahtiin. Eikä MJ:llä ollut tosiaan yleisökontaktia muuta kuin tuokion siloin tällöin kun hän huudahteli I love You biisien välissä. Loput ajat hän painoi silmät ummessa tai etukyykyssä niin että luulin että nyt loppui happi ja se kohta pökertyy.
      Olenkohan saamassa tarpeekseni MJ:stä vai oliko tuo show juuri sellainen mikä ei niin kovasti innostanut.

      • 2BAD4U?

        Jackson halusi antaa kovan show yleisölle, vaikka kontaktia yleisöön olisikin voinut olla enemmän.

        Jacksonhan kertoi, että hän eläytyy tuohon tilanteeseen niin kovasti, että ei välttämättä muista konsertin jälkeen mitä hän on tehnyt.


      • ..........

        arvioida asiaa 30-vuotis-shown perusteella... Minusta aloittajan näkemys osuu jossain määrin oikeaan, mutta kyllä MJ:llä vahvoina vuosinaan tuntuu olleen lavalla kunnon kontakti yleisöönsä, vaikka koreografiat olivatkin tärkeitä.

        Minun mielestäni on kuitenkin nähtävissä muutos vuoden -93 hyväksikäyttökohun jälkeen. Sen jälkeen hänestä katosi jotakin siitä säkenöinnistä, mitä ennen oli ollut, ja hän alkoi pikkuhiljaa etääntyä yleisöstään.


      • mj4ever
        .......... kirjoitti:

        arvioida asiaa 30-vuotis-shown perusteella... Minusta aloittajan näkemys osuu jossain määrin oikeaan, mutta kyllä MJ:llä vahvoina vuosinaan tuntuu olleen lavalla kunnon kontakti yleisöönsä, vaikka koreografiat olivatkin tärkeitä.

        Minun mielestäni on kuitenkin nähtävissä muutos vuoden -93 hyväksikäyttökohun jälkeen. Sen jälkeen hänestä katosi jotakin siitä säkenöinnistä, mitä ennen oli ollut, ja hän alkoi pikkuhiljaa etääntyä yleisöstään.

        ainaki joku on mun kanssa samaa mieltä


    • mjismylover

      Michaelin omat kuviot, liikkeet, koreografiat..
      Niissä on hänen oma juttunsa, mitä useimmat ihmiset eivät osaa ymmärtää..
      Michael selitti joskus tanssimistyylistään jotenkin näin: "Se on osa tapaani ilmaista musiikkia. Haluan välittää musiikin antaman energian, voiman ja tunteen tanssimalla."

      Kaipaan häntä kovasti... :´(

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minua odottaa

      Joku todella ihana nainen jossain tulevaisuudessa. Siihen uskon ja luotan. 🤗❤️✨
      Sinkut
      219
      4137
    2. Miten toivoisit

      Teidän välien olevan tällä hetkellä? Tässä tilanteessa?
      Ikävä
      121
      4006
    3. Keksitkö keinon

      Miten voin nähdä ihastusta joka ei myönnä tunteitaan.
      Ikävä
      48
      3622
    4. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      61
      2942
    5. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2731
    6. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2508
    7. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2498
    8. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2396
    9. T- miehelle....

      Kuka sua rakastaa? Kertoi rakastavansa....
      Suhteet
      41
      2279
    10. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2235
    Aihe