Rakkaudesta

runo64

Olemme heikkoina
silti taivaamme on varattu vahvoille
rakkaudesta
meille

ja

siitä kaikki syntyi
lupa eksyä rintojesi kaarien sulokkuuteen
sytyttää sinut.

Riistävät ja repivät kädet
vaatteissa
vievät suojamme pahaa maailmaa vastaan
paljastavat haavoittuvaisuutemme toisiamme kohtaan.

Unohtaa joskus
muistaa jälleen
rakkaus
tuo kulunut sana
mutta niin täynnä tunnetta

sydämestä

ja sieltä asti sinua kurkoitan
vedän lähelleni

rakkaudesta.

8

343

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On pelottavaa rakastaa..on haavoittuvainen,on uskaliasta paljastaa itsestään , ilmaista rakkauttaan..antautua toisen vietäväksi.Kiireisessä maailmassa, ei ole sijaa pysyville tunteille..Nopeasti vain solmitaan uusia
      tuttavuuksia ,rakastutaan ja hylätään.. Rakkaus on kuitenkin tärkeää ja välittäminen toisesta ihmisestä!
      Runosi oli hyvä.. Olet taitava sanankäyttäjä.. Kiitos jälleen.. On ilo saada lukea runojasi.. Toivon,että voit hyvin ja jaksat ilahduttaa meitä runoillasi..Täällä on kaikki hyvin..On talvipäivänseisaus,joten valoa kohden
      on jälleen suunta.. Iloista mieltä! t.Irkku

      • runo64-1

        ... se voi olla pelottavaa
        kun menettää sydämensä
        ja jos toiselle käy samoin,
        se sitoutumista merkitsee ...

        no yritin kirjottaa vähän vahvemmin
        kun no runoni pakkaavat olemaan
        kuin unikuvia pettäviä ...

        kiitos jälleen rakas ystäväin sanoistasi.
        toivotan symppiksien päivään paljon kaikkia
        ihania ilon ja onnen tunteita
        unohtamatta joulumieltä
        lämmöllä sydämestäni.


    • niin olemme ystäväni,
      niin heikkoina elämän ja rakkauden edessä.
      Mutta taivas, eiköhän se ole varattuna meille
      kaikille, ainakin kun askellus loppuu ellei muutoin.

      ' siitä kaikki syntyi
      lupa eksyä rintojesi kaarien sulokkuuteen
      sytyttää sinut '

      Wau mitä sanojen rikkautta, upeaa runoutta !

      Koko runokin, olet Sinä melkoinen runomaakari, olet toden totta.
      Ihmetystä, kummastusta mihin olet yltänyt jälleen kerran.

      • runo64-1

        ... yhden laulun sanoja :
        'taivas on vain enkeleille
        onko siellä tilaa meille ... '

        no jos himo ja halu ei ohjaa tekemisiämme
        niin eiköhän kaikki synny sitten rakkaudesta
        ja siitä ajatus lähti kulkemaan ja kirjoitin vähän
        vahvemmin tämän kuin tavallisesti.

        kiitos kyläilystä rakas ystäväin ja mestarini.
        toivotan iloisen ja onnellisen hyvää jouluviikkoa sinulle
        lämmöllä sydämestäni.


    • mies-v57

      Vaikka oli vielä kesäyö ja
      valo väisti meitä. Oli
      laituri ja matalat veden aallot
      soitti puittesiin omaa säveltä.

      Käsivartemme olivat toistemme
      ympärillä ja sydämet samassa
      tahdissa. Ajatuksemme kiinni
      jossain meidän omassa melodiassa.

      Yötaiuvaan kumpupilvet kuin
      viestien päivän kuumasta hehkusta.
      Sinun hyväilysi ja suudelmasi, herkkiä
      osasia toteutuneista miehen unelmista.

      Haaveita, toiveita: jatku ikuisesti tämä
      yö ja jää aurinko kajoksi taivaanrannelle.
      Rakkaani, pysy, istu vierelläni, tämä minun
      elämäni. suo uni kaikelle todelliselle.

      Ettei päivä pyyhi pois tätä
      yön Rakkauden huntua.

      http://www.youtube.com/watch?v=ZnNnVlRSU9M&feature=fvw

      Kiitos Runostasi.

      Kun Hän on vierellä,
      tahtoo kuin uneen, joka ei pääty, hetkeen,
      jossa ei aamun kajo värähtele..

      Niin turvallista ja suojaavaa,
      kun täällä ja kuitenkin kuin elämän
      ulkopuolella, unelmassa..

      On saanut Hänestä syliotteen, ei tahdo luopua,
      lämmöstään kiinni ja olla siinä koko elämä..

      Rakkautensa hunnussa..

      Upeaa Rakkausrunoa, joka
      täytti tunteillaan sopen..

      Kirpeää kerrontaa ja raikasta säkeinä
      kulkemassa lukijalleen..

      Tekstissäsi viihtyi ja tunsi, kovasti
      hyvä ja antoisa Runosi.

      Iloa ja jaksamista Sinulle tähän
      päivään hyvä Ystävä.

      • runo64-1

        ... tähtiin asti
        vaikka niiden sakarat satuttivat
        ja valuttivat sydän vertamme
        mutta olimme vahvoja
        rakkaudessamme
        oman taivaan valloittajia
        siellä ainijaan liitäviä ...

        aivan huikaisevaa kerrontaa mestarilta
        ja aina saa olla yhtä ihmeissään mistä nämä kumpuaa
        sanojesi loistelias kerronta.
        mikä mahtava loppu hienossa runossasi
        joten hyvä ystävä hyvä !!!

        no vähän raastava runo
        mutta sellaisia lisukkeita elämä tarjoaa toisinaan
        mutta mitään ei ilmaiseksi saa
        ei rakkauttakaan
        siitä joutuu vähintään maksamaan sydämensä vaan ...

        kiitän hyvä ystävä käynistäsi ja runostasi.
        toivotan päivääsi tuntemusten paloa, mieltä jaloa ... jouluista.


    • *saaga*

      "rakkaus
      tuo kulunut sana
      mutta niin täynnä tunnetta"

      Ja tuhansia vivahduksia
      sanalla rakkaus

      aina uuden
      kantamoisen saa
      varsinkin jos rakkaus
      oikein kolahtaa

      Riemu silloin täyttää
      kaikki silloin
      on taivas ja maa..

      Kiitos runo-elämyksestä
      jonka lukijalle tarjosit...

      • runo64-1

        ... se olla pitää
        sellaiseksi se tuleman pitää
        kun löydyt käsilleni
        sydämelleni
        rakkaaksi
        rakkaudelleni.

        aina sitä yrittaa maalata kauniita kuvia
        sanoillaan
        ja joskus onnistuu, useinmiten ei
        tämä jäi jonnekkin siihen välikköön.

        kiitos lämmin sinulle leiritulien vaeltava laulu
        ja toivotan sinulle oikein hyvää joulua
        halauksin
        ja lämmöllä sydämestäni.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      134
      1383
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      103
      1085
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      983
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      842
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      614
    Aihe