kaksosten odotus

u7ytg

periytyykö kaksoset. Milloin saitte tietää,että odotatte kaksosia

8

867

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .......

En tiedä periytymisestä... Oma äitini oli erimunainen kaksonen ja minulle suotiin erimunaiset kaksoset...

Kaksosista saimme tietää rv 7.

• jousimies711

Kasoisveljelläni on identtiset kaksoset...
        Monella pikkuserkulla isäni puolelta on kaksosia identtisiä ja erimunaisia kaksosia.

• tuplikset

Erimunaiset periytyy, mutta identtiset luultavasti eivät. Ja erimunaisten periytyminen tulee tietysti vain äidin puolelta(kaksi munasolua). Saimme myös tietää rv 7 :)

• Isä -81

Olin mukana tuossä ultrassa ( toinen tai kolmas krt ).

Hoitaja käänsi näyttöä ja sanoi " haluatteko nähdä ? ". En / emme ymmärtäneet siitä yhtään mitään joten hän hieman auttoi " tuossa on toisen pää ja tuossa toisen ". Mä tilasin yhden pojan ja sain kaksi ja vielä identtiset. Suvussani on kaksosia.

• Haluan tyttövauvan

Onnistuispa se ihan vaan tilaamalla. Mulle kaksostytöt kiitos.

• Pojat parempia?
        Haluan tyttövauvan kirjoitti:

Onnistuispa se ihan vaan tilaamalla. Mulle kaksostytöt kiitos.

Jännää, miten pojan "tilaaminen" on täysin ok, mutta sama tytölle, niin satelee miinuksia.

• lind3

itse luulen nyt odottavani kaksosia. Ens viikon tiistaina ultra. 3 lasta ennestään. edellinen vuoden ikäinen ja lopetin imetyksen n.2kk sitten, ja mulla aina menkat alkanut vasta n.kk imetyksen lopetuksen jälkeen, nyt ei kerennyt ollenkaan tulla menkkoja. eli nyt jotain ehkä 5-6vkoa menossa. Kaksi viikkoa ollut aivan mieletön etova olo, tää menee aivan yli muiden odotuksien alkujen, ja maha on kasvanut nyt parissa viikossa jo samanlaiseksi ku aiemmilla kerroilla jotain 16viikoilla! olen hoikka ihminen ja maha näkyy todella selvästi, ulkopuolisetkin huomaa jo selvästi, vaikka itekki vasta pari kolme viikkoa ollut tietoinen odotuksesta :D Joten vahvasti kaksosia epäillään ! Saas nähä, jänskättää vähän ultra :)

• merkit alussa

Ei kaksosraskaus alkuun näy yhtään sen enempää kuin normaaliraskuskaan. Ei edes kolmosraskauteni aiheuttanut pahoinvointia enempää kuin yksöisraskaus. Olet todennäköisesti siis jo pidemmällä raskautesi kanssa ja sen takia on ultrakin jo nyt. Jos kerran et käyttänyt ehkäisyä imetyksen aikana, Ei imetys ole mikään ehkäisykeino.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      152
      8913
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2649
    3. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      48
      2427
    4. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      28
      2427
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      196
      1833
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      97
      1827
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      23
      1723
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      45
      1259
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      109
      1187
    10. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1136
    Aihe