kaksosten odotus

u7ytg

periytyykö kaksoset. Milloin saitte tietää,että odotatte kaksosia

8

807

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .......

      En tiedä periytymisestä... Oma äitini oli erimunainen kaksonen ja minulle suotiin erimunaiset kaksoset...

      Kaksosista saimme tietää rv 7.

      • jousimies711

        Kasoisveljelläni on identtiset kaksoset...
        Monella pikkuserkulla isäni puolelta on kaksosia identtisiä ja erimunaisia kaksosia.


    • tuplikset

      Erimunaiset periytyy, mutta identtiset luultavasti eivät. Ja erimunaisten periytyminen tulee tietysti vain äidin puolelta(kaksi munasolua). Saimme myös tietää rv 7 :)

    • Isä -81

      Olin mukana tuossä ultrassa ( toinen tai kolmas krt ).

      Hoitaja käänsi näyttöä ja sanoi " haluatteko nähdä ? ". En / emme ymmärtäneet siitä yhtään mitään joten hän hieman auttoi " tuossa on toisen pää ja tuossa toisen ". Mä tilasin yhden pojan ja sain kaksi ja vielä identtiset. Suvussani on kaksosia.

      • Haluan tyttövauvan

        Onnistuispa se ihan vaan tilaamalla. Mulle kaksostytöt kiitos.


      • Pojat parempia?
        Haluan tyttövauvan kirjoitti:

        Onnistuispa se ihan vaan tilaamalla. Mulle kaksostytöt kiitos.

        Jännää, miten pojan "tilaaminen" on täysin ok, mutta sama tytölle, niin satelee miinuksia.


    • lind3

      itse luulen nyt odottavani kaksosia. Ens viikon tiistaina ultra. 3 lasta ennestään. edellinen vuoden ikäinen ja lopetin imetyksen n.2kk sitten, ja mulla aina menkat alkanut vasta n.kk imetyksen lopetuksen jälkeen, nyt ei kerennyt ollenkaan tulla menkkoja. eli nyt jotain ehkä 5-6vkoa menossa. Kaksi viikkoa ollut aivan mieletön etova olo, tää menee aivan yli muiden odotuksien alkujen, ja maha on kasvanut nyt parissa viikossa jo samanlaiseksi ku aiemmilla kerroilla jotain 16viikoilla! olen hoikka ihminen ja maha näkyy todella selvästi, ulkopuolisetkin huomaa jo selvästi, vaikka itekki vasta pari kolme viikkoa ollut tietoinen odotuksesta :D Joten vahvasti kaksosia epäillään ! Saas nähä, jänskättää vähän ultra :)

      • merkit alussa

        Ei kaksosraskaus alkuun näy yhtään sen enempää kuin normaaliraskuskaan. Ei edes kolmosraskauteni aiheuttanut pahoinvointia enempää kuin yksöisraskaus. Olet todennäköisesti siis jo pidemmällä raskautesi kanssa ja sen takia on ultrakin jo nyt. Jos kerran et käyttänyt ehkäisyä imetyksen aikana, Ei imetys ole mikään ehkäisykeino.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Maailman menoa
      252
      2158
    2. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      81
      2025
    3. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      97
      1740
    4. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      114
      1552
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      169
      1181
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      65
      1170
    7. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      113
      1008
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      64
      999
    9. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      33
      993
    10. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      58
      935
    Aihe