voisin sanoa mulla olevan vaikein joulu ikinä taas. tälläistä on joka hemmetin joulu...
olen ostanut lahjan jo isosiskolleni, mutta lahjat puuttuvat vielä vanhemmille ja isoveljelle. mitä tehdä????
en siis voi ostaa vanhemmilleni
-suklaata tai oikeastaan mitään karkkeja
-koristeita kuten patsaita ja tälläsiä, ostin jo viimevuonna
-mitään suihku/saunatuotteita, hajuvesiä tai meikkejä. äiti työskentelee vapaa-ajallaan meikkituotteen parissa ja saa niitä ilmatteeks
-mitään kallista, kuten matkoja, kun ei ole varaa
-vaatteita, koska ostan kuitenkin aina väärät. on kokeiltu ja pettyneitä ovat olleet
-koruja, kun nekin menee kuitenkin väärin
-ei mitään itsetehtyjä rojuja, kun en sellaisia jaksa tehdä.... :((
pahin tässä on, että vanhemmat sanovat ettei mitään tarvitse ostaa, mutta silti odottavat jotain. ja kun yrittää kysyä mitä he haluavat, niin sanovat ettei mitään, vaikka silti odottavat jotain. ärsyttää.
sitten veljelle. mitä noin 27 vuotias voisi haluta? on jo perheellinen mies... hänellä ei ole kovinkaan iso asunto, niin ei viittis mitään roinaa sinne ostaa täyttämään pientä asuntoa jo ennestään. heiltäkin yritin kysellä mutta mitään ei vastaukseksi tullu.
että tällästä. ei mikään ihme että joulua vihaa kun aina saa stressata lahjoista. apu olisi todellakin tarpeen :(
vaikea ostaa lahjoja, apua :(
5
613
Vastaukset
- eettinen lahja
www.toisenlainenlahja.fi
- jouluahdistaa...
tiedän että ihmiset paljon tuota kehottaa tekemään mutta en itse sitä tee. haukkukkaa vaikka itsekkääksi ja inhottavaksi, mutta jos minulle antaisi joku tuollaisen lahjan niin en olisi kovinkaan ilahtunut :( joten siksi en muillekkaan viitsi...
- >:/
jouluahdistaa... kirjoitti:
tiedän että ihmiset paljon tuota kehottaa tekemään mutta en itse sitä tee. haukkukkaa vaikka itsekkääksi ja inhottavaksi, mutta jos minulle antaisi joku tuollaisen lahjan niin en olisi kovinkaan ilahtunut :( joten siksi en muillekkaan viitsi...
Älä anna mitään jos se noin vastenmieliseltä tuntuu. Tulee juuri sellainen olo kirjoituksestasi, ettet välitä pas*aakaan, joten anna olla. Jos ne tyypit sun mielestä pettyy joka tapauksessa, niin mitä sitä suotta hankkimaan mitään!
- ....
Anna joku filmi tai musiikkia, toimii molemmille.
Jos vanhemat tykkää käydä teatterissa, liput kivaan näytökseen on ok, myös kuntosalikäynti tai jalkahoito. - Pelle Peloton
ja siksipä hankinkin lahjoiksi elokuvalippuja, teatterilippuja, lahjakortteja ravintoloihin, matkalle lähtijöille vaihdan valuuttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 265271
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34647- 1451577
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551426Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141260- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211064viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.189946En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61893- 37819