Paljonko pitää varautua maksamaan 3h k kph pvke kertasiivouksesta. Vaimo matkoilla ja tulee tammikuussa kotiin, joten asunto on pakko siivotuttaa ensin.
Paljonko maksaa siivous?
28
1714
Vastaukset
- sillä siisti
Se on noin tuhat euroa.
- Kerro tiedot
Kuinka pommin jäljiltä kämppäsi on ja onko kävelyreittiä eteisestä kaikkiin huoneisiin ? Hinta on 27e tunti ja jos pitää tilata jätelava kaljatökkien ja muun roinan takia, niin sekin maksaa.
- ja myös kotoa
Virolaisen siivoojan saa edullisesti.
Myös Romanit ja Somalialaiset tulevat siivoamaan paikkasi edullisesti.
Romanit tekevät kuulemma todella puhdasta jälkeä. - kerro tiedot
Ja olen kova heittämään vanhaa roinaa kaapeista kierrätykseen. Eli jos haluat säilyttää kaikki vanhat apulehdet vuosilta viideltäkymmeneltä vuodelta, niin suosittelen hommaamaan ne lukkojen taakse kun tulen raivaamaan sen asunnon. Tuuletustelineelle lentää isännän lisäksi myös kaikki vähänkin irtoava tekstiilit, jotta pölypunkit jäätyy toimintakyvöttömäksi.
- En ole utelias,mutta
kerro tiedot kirjoitti:
Ja olen kova heittämään vanhaa roinaa kaapeista kierrätykseen. Eli jos haluat säilyttää kaikki vanhat apulehdet vuosilta viideltäkymmeneltä vuodelta, niin suosittelen hommaamaan ne lukkojen taakse kun tulen raivaamaan sen asunnon. Tuuletustelineelle lentää isännän lisäksi myös kaikki vähänkin irtoava tekstiilit, jotta pölypunkit jäätyy toimintakyvöttömäksi.
Vai pelästyköhän tuo isäntä mainostamaasi firmaa ? Se on hyvä idea heittää myös asunnon omistaja tuulettumaan, jos on päässyt vähän vaimon reissun aikana rähjääntymään.
- kauhea pelko
kerro tiedot kirjoitti:
Ei montaa pulloa, eikä kauheasti tiskiä, vaan "KOLMEN VIIKON aikaiset sovinistisian SOTKUT".
On meinaan oltu imuroimatta, pölyjä pyyhkimättä, mattoja tamppaamatta. Uuni, mikro, hella, jää-pakastin ovat myös kokeneet yksinäisen miehen kuritusta. Ammeessakin taitaa olla rinki reunoilla.
Roinaa on kaikki kaapit pullollaan, mutta ne on vaimon kamoja, joten en kaiketi uskalla sinua palkata. Vaimo meinaa suuttuisi minulle, ei sinulle, mikäli hänen aarteensa kierrätettäisiin.
Itse ajattelin. että tuossa menisi meikämieheltä koko päivä ainoastaan päättäessä mistä aloittaisin. Anna jonkin sortin hinta ja tunti haitari, ja sopisiko tammikuun toisella viikolla. - Kerro tiedot
kauhea pelko kirjoitti:
Ei montaa pulloa, eikä kauheasti tiskiä, vaan "KOLMEN VIIKON aikaiset sovinistisian SOTKUT".
On meinaan oltu imuroimatta, pölyjä pyyhkimättä, mattoja tamppaamatta. Uuni, mikro, hella, jää-pakastin ovat myös kokeneet yksinäisen miehen kuritusta. Ammeessakin taitaa olla rinki reunoilla.
Roinaa on kaikki kaapit pullollaan, mutta ne on vaimon kamoja, joten en kaiketi uskalla sinua palkata. Vaimo meinaa suuttuisi minulle, ei sinulle, mikäli hänen aarteensa kierrätettäisiin.
Itse ajattelin. että tuossa menisi meikämieheltä koko päivä ainoastaan päättäessä mistä aloittaisin. Anna jonkin sortin hinta ja tunti haitari, ja sopisiko tammikuun toisella viikolla.Hae mun mainos vaikka kahvila duetosta, siinä näkyy mun tiedot. Voit pyytää sitä tiskiltä. Jätän sen sinne huomenna töihin lähtiessäni, toivottavasti muistan. Hinta on 25e - 27e ja paikan päällä näen, paljonko menee aikaa. Voit ihan huoletta olla kaappiesi suhteen, mutta kun näen roinaa siellä ja täällä, niin mulle tulee hullun kiilto silmiin ja sellannen fiilis, että heitän kaikki roinat parvekkeelta jätelavalle.
Tammikuun toinen viikko sopii ihan hyvin, ei vielä ruuhkaa kalenterissa nenän valkaisu kuukaudella. Kerro tiedot kirjoitti:
Hae mun mainos vaikka kahvila duetosta, siinä näkyy mun tiedot. Voit pyytää sitä tiskiltä. Jätän sen sinne huomenna töihin lähtiessäni, toivottavasti muistan. Hinta on 25e - 27e ja paikan päällä näen, paljonko menee aikaa. Voit ihan huoletta olla kaappiesi suhteen, mutta kun näen roinaa siellä ja täällä, niin mulle tulee hullun kiilto silmiin ja sellannen fiilis, että heitän kaikki roinat parvekkeelta jätelavalle.
Tammikuun toinen viikko sopii ihan hyvin, ei vielä ruuhkaa kalenterissa nenän valkaisu kuukaudella.Lähetä mainoksesi mieluummin s-postiin, kahvila duetto on minulle tuntematon.
krt_s(at)msn.com- Kerro tiedot
review kirjoitti:
Lähetä mainoksesi mieluummin s-postiin, kahvila duetto on minulle tuntematon.
krt_s(at)msn.comJos saan tolkkua tuosta sähköpostiosoitteesta.
Kerro tiedot kirjoitti:
Jos saan tolkkua tuosta sähköpostiosoitteesta.
KRT_S 8(at)msn.com
korvaa (at) miukumaukulla eli @ merkillä, ´
msn.com on mikrosoftin palvelinosoite
Syy miksi ilmoitan s-osoitteen näin on se, että vältyn koneelliselta roskapostitukselta- kauhea pelko
review kirjoitti:
KRT_S 8(at)msn.com
korvaa (at) miukumaukulla eli @ merkillä, ´
msn.com on mikrosoftin palvelinosoite
Syy miksi ilmoitan s-osoitteen näin on se, että vältyn koneelliselta roskapostitukseltajos ylläoleva ei onnistu kirjoita [email protected]
- Kerro tiedot
kauhea pelko kirjoitti:
jos ylläoleva ei onnistu kirjoita [email protected]
En usko että mainokseni menee johonkin Timbuktuun.
- Hyvää Joulua
Minä siivoaisin ihan ilmatteeksi,siivoamisen ilosta : )
- On jo sovittu
kun työt muutenkin vähissä. Mene soittelemaan mummojen ovikelloja, ne ottaa sinut ilmaiseksi siivoamaan ja saat kaupan päälle usein kakkukahvit kiitokseksi.
- fafxfdxcv
On jo sovittu kirjoitti:
kun työt muutenkin vähissä. Mene soittelemaan mummojen ovikelloja, ne ottaa sinut ilmaiseksi siivoamaan ja saat kaupan päälle usein kakkukahvit kiitokseksi.
toisessa kohtaa mainitsit tammikuun alkupään että silloin voisi olla aikaa ja nyt onkin vähissä. oletko se narkki metsolasta muuten? sääli, näin netin kautta jos ottaa siivoojan voi tosiaan lähteä vaimon timantit ja muut, jos ja kun voisit laittaa yrityksesi nimen että ei tarvi spekuloida!
- Hyvää Joulua sullekk
fafxfdxcv kirjoitti:
toisessa kohtaa mainitsit tammikuun alkupään että silloin voisi olla aikaa ja nyt onkin vähissä. oletko se narkki metsolasta muuten? sääli, näin netin kautta jos ottaa siivoojan voi tosiaan lähteä vaimon timantit ja muut, jos ja kun voisit laittaa yrityksesi nimen että ei tarvi spekuloida!
Alkuvuodesta eteenpäin ei ole tilauksia, mutta vuoden loppuun on. Katos nämä joulusiivoukset on vuoden työteliän aika, muulloin on hiljasempaa. Ja huom ! Et kai kuvittele, että laittaisin mun mainoksen tänne Kotkapalstalle. Lopuksi, en asu Metsolassa, eikä kiinosta timantit.
- gfxdfhbcvbh
Hyvää Joulua sullekk kirjoitti:
Alkuvuodesta eteenpäin ei ole tilauksia, mutta vuoden loppuun on. Katos nämä joulusiivoukset on vuoden työteliän aika, muulloin on hiljasempaa. Ja huom ! Et kai kuvittele, että laittaisin mun mainoksen tänne Kotkapalstalle. Lopuksi, en asu Metsolassa, eikä kiinosta timantit.
ei uskottavuutta kun ei voi julkisesti nimeä käyttää, jos virallisesti kuitenkin hommiaan tekee.
- Hyvää Joulua
gfxdfhbcvbh kirjoitti:
ei uskottavuutta kun ei voi julkisesti nimeä käyttää, jos virallisesti kuitenkin hommiaan tekee.
Samaa mieltä että aika epäilyttävää jos ei siivousfirmansa nimeä voi kertoa julkisesti,taitaa olla "mustat jauhot" pussissa ja oman edun tavoittelua,tai sit on kuutamokeikkalainen joka vie murusetkin pöydän alta..eiköhän olisi fiksuinta siivota mamman kanssa yhdessä sitten kun reissusta kotiutuu,siivoamisen jälkeen hyvää viiniä ja yhteinen vaahtokylpy putipuhtaassa ammeessa : ) Hyvää Joulua teille kaikille jotka lukevat tätä!
- varsinkin Kotkan
Hyvää Joulua kirjoitti:
Samaa mieltä että aika epäilyttävää jos ei siivousfirmansa nimeä voi kertoa julkisesti,taitaa olla "mustat jauhot" pussissa ja oman edun tavoittelua,tai sit on kuutamokeikkalainen joka vie murusetkin pöydän alta..eiköhän olisi fiksuinta siivota mamman kanssa yhdessä sitten kun reissusta kotiutuu,siivoamisen jälkeen hyvää viiniä ja yhteinen vaahtokylpy putipuhtaassa ammeessa : ) Hyvää Joulua teille kaikille jotka lukevat tätä!
Joten turha yllyttää jonkun tuomaan tänne selkäänpuukottajien palstalle omaa virallista mainosta. Oletko nähnyt muiden kotkalaisten firman virallisia mainoksia Kotka palstalla ? En ole minäkään, joten Hyvää Joulua myös teille.
- aiheesta
Hyvää Joulua kirjoitti:
http://www.santatelevision.com/joulupukki/en0528/en0528.html
- hhhhhhhhh
varsinkin Kotkan kirjoitti:
Joten turha yllyttää jonkun tuomaan tänne selkäänpuukottajien palstalle omaa virallista mainosta. Oletko nähnyt muiden kotkalaisten firman virallisia mainoksia Kotka palstalla ? En ole minäkään, joten Hyvää Joulua myös teille.
niinkin että se ei ole ns mainos mutta antaa ymmärtää mistä firmasta on kysymys
- ainaisjäsen
Minä siivoan.
http://www.youtube.com/watch?v=95E0mVxDlVs - jussihon
www.kotkanyksityinenkotisairaanhoito.fi
Rimpauta niin tulen käymään ja laitetaan kämppä kuntoon ennen vaimon saapumista!
-jussi- - J
Siivous maksaa yhden euron tunnilta.
http://www.5tuntia.com/2012/02/hirvittaako-siivouksen-hinta-huuda.html- Telepatiaa näköjään
Jännää telepatiiaa. Olin juuri uusimassa mun kotipalvelumainosta hintaan 28euroa tunnilta ja ...ai niin ei saa mainostaa...No ja kun tulin Kotkapalstalle, niin joku oli kaivanut tämän ikivanhan aloituksen.
- 8-kymppinen!
Nimimerkki J.
Kerro ihmeessä mistä saa siivouksen 1 euroa tunti?
En viitsi noita linkejä katsoa, jos et pysty sitä reilusti ja avoimesti kertomaan?- työtön kervinen
Kervinen tekee.
- mustaassaoy
Musta ässä oy:sta siistijä paikalle. laita viestiä [email protected] ,tekevät kaikki loppusiivouksista asuntosiivouksiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1833495Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3752197Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii562176- 432042
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321491Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931251- 541213
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul4291163Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1181045- 59984