Hypnoosi Etelä-Pohjanmaan alueella

tiedon etsijä

Hei! Olen suunnitellut hypnoosiin menoa ylipainon vuoksi, nyt on hakusessa vain luotettava hypnotisoija/hypnologi. Onko Seinäjoella toimiva Hypnoosi- ja psykovalmennuskeskus maineensa veroinen paikka? Olen paikallisena kuullut monenlaista juttua Kari Tuomaalasta, jonka vastaanotolle olen aikonut mennä. Onko kellään kokemusta kyseisestä miehestä? Millaisia tuloksia, onko luotettava, kannattaako mennä hänelle vai etsiä joku muu? Entä onko ehdottaa muita hypnologeja E-Pohjanmaan alueelta, jotka osaavat asiansa?

Olisin erittäin kiitollinen kaikesta avusta ja tiedosta! :)

11

4104

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jugula......

      Osta siltä mieluummin ompelukone, niitähän tuo aiemmin myi. ja on surullisen hahmon ritarin Veltto Virtasen yhtiötoveri!
      Seinäjoella toimii psykoterapeutti Heikki Ranta, jolla on vuosikymmenten hypnoosikokemus. Toimii Seinäjoen lääkäritalolla. Soita sinne! Saat samalla Kela-korvauksen.

      • tiedon etsijä

        Ompelukoneista olen tosiaan kuullut, eikä tuo puljun pyörittäminen Veltto Virtasen kanssa juuri lisännyt luottamusta. Toivoinkin saavani jonkin toisen nimen, otanpa yhteyttä tähän Rantaan. Eikä Kela-korvaus tee yhtään huonoa opiskelijan kukkarolle. Kiitos kovasti vastauksesta! :)


      • asiakasinfoa

        Ei varmaankaan ole toiminut maallikkohypnoosin tai vaihtoehtohoitoalan vastuutehtävissä? Eihän? Kai tätä nyt pitää kysyä. Tuon Tieteellinen hypnoosi ry:n viimeisen varoituksen jälkeen.


      • vedonnut?
        tiedon etsijä kirjoitti:

        Ompelukoneista olen tosiaan kuullut, eikä tuo puljun pyörittäminen Veltto Virtasen kanssa juuri lisännyt luottamusta. Toivoinkin saavani jonkin toisen nimen, otanpa yhteyttä tähän Rantaan. Eikä Kela-korvaus tee yhtään huonoa opiskelijan kukkarolle. Kiitos kovasti vastauksesta! :)

        Eikö kansadustaja-hypnologi ole Tieteellinen hypnoosi ry:n jäsen!? Tieteellinen hypnoosi ry:hän juuri varoitti pitkäaikaisista yhteyksistä ns. "maallikkohypnologiaan"? Eli "laajennettu vastuu" pitäisi terveydenhuollon ammattilaisten muistaa, vai?

        http://www.hypnoosi.net/phpBB2/viewtopic.php?t=130

        "Ongelmalliseksi on nähty mm. se, että 1990-luvun ja 2000-luvun alun mittaan terveydenhuollon ammattihenkilön lakisääteistä velvoitetta ohjata potilas pätevään hoitoon ja tiedottaa potilaan oikeusturvaväylistä ei käsityksemme mukaan läheskään aina ole noudatettu hypnoosia soveltaneissa piireissä, jotka kuuluvat näihin ammattikuntiin. (Tieteellisen hypnoosin verkkosivut, joulukuu 2009)"


    • infoaa

      Tsekkaa Valviran Terhikki-rekisteristä ammattistatus. Löydät puhelinnumerot Valviran sivuilta. SMS:stä (Suomen Mielenterveysseura) voi myös kysellä terapiapalvelujen laadusta ja taustayhteisöistä.

      • poika.tuntureilta

        höpön koko sinun juttusi.

        Silloin kun ihminen tarvitsee apua, sen avun ihminen etsii sieltä, mistä se löytyy. Vaikka helvetistä kun hätä on todella suuri. Eikä kysellä enempää Mielenterveysseuralta kuin Tieteelliseltä hypnoosiltakaan lupaa.


    • Avuntarvitsija

      Tämä tulee hieman myöhässä, mutta ehkä auttaa jotain muuta!
      Itse olen käynyt Rannalla, ja sain avun ongelmiini. Eikä tarvinnut puhua pälpättää ongelmistaan ja yrittää ratkoa niitä jonku kanssa, joka vain kyselisi, että "miltä se sinusta tuntuu?".
      Aivan yksi lysti, pitääkö joku toinen sitä huuhaana tai toinen ei, mutta kaikkea kannattaa koittaa! Eipä siitä nyt suurta haittaakaan varmasti ole. :)

    • jo ent.

      Ja tämän viestin kirjoittaja oli kuka ?? Arvaatkas nyt.. katos maailma on ihmeelline ja ovela.

    • Maantiekartta

      Olen käynyt Kari Tuomaalalla hoidossa ja olin tosi pettynyt koko juttuun. Eräällä kerralla soitti kaverilleen ja sopi jostain työkaluista, kun olin 'hypnoosissa' ja toisella kerralla rapisteli maantiekarttaa. Ei oikein vaikuttanut ammattimaiselta ja luotettavalta. Eikä kyllä auttanutkaan. En todellakaan suosittele.

    • kirveskantainen

      Älkää käyttäkö hypnoosihoitoja vaan voodoo-CAM:a, kuhnekylpy-CAM:a ja yksiarvis-CAM:a, jotka ovat saavuttaneet KYLTTYYRI- sertifikaatin.

      • SKEPPONEN

        Uuusin muoti uskomushoitojen alueella on voodooinsesti-CAM. Siitä saa paljon, kahdeksan vuotta!!! KUULOSTAAKO POHOJALAASISTA KOMEELTA?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      577
      3846
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2729
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2124
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1947
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1845
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1790
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe