Eli Ft:n miniFTOPS Main Event. Pelaajia n.5000/15 000, keskivertopino 16 000, mulla n. 14 000. Blindit 250,500. UTG (5000) limppaa, muut fold, minä BB kädessä JJ reissu 2000, UTG maksu. Floppi As8s6h. Tuuppaan kaikki keskelle ja kaveri maksaa kädessä Ac2c, turni ja riveri blankko ja kaveri tuplas.
Tossahan olis voinu mennä allin preflop, mut aattelin et jos kaverilla on AA,KK, QQ, AK, AQ se reissaa allin ja mä voin foldata. Koska se vaan makso niin suljin noi pois ja pistin kaverin pienemmälle parille. Mun mielestä vihun peli oli perseestä. Mitä mieltä te ootte?
Seuraavana pienestä paskalla fold.
Sitten buttoniin ja käteen AJs. CO (28 000) avaa 1200 ja mä allin n. 9000, blindit fold ja CO insta call kädessä KTo. Floppi blankko, turniin mulle J ja riveriin vihulle K ja mä sain poistua pöydästä. Mun mielestä tossakin vihun maksu on käsittämätön ja sai sille tietysti palkkion. Mitä mieltä ootte oliko hanurista mun peli vai näitten vihujen?
Pelasinko oikein
6
482
Vastaukset
Ihan noilla tiedoilla ei vielä irtoa kunnon analyysiä... Itse olisin A2:n pelannut vihusi kuvaamalla tavalla vain, mikäli pöytä olisi kokonaisuudessaan löysä ja sinä erityisesti. Pelkällä kärkiparilla ja surkealla kikkerillä en normaalisti maksaisi tuossa vaiheessa, koska todennäköisyys sille että jollakulla muulla on Ax on kuitenkin jotain 50% luokkaa. Sinänsä toimit oikein, että tuollaiseen pöytään pitääkin jo lyödä lujaa, mutta onko all-in silti vähän liioittelua? No jaa, eipä tuossa paljoa vaihtoehtoja ole enää noilla blindeillä.
Jälkimmäisessä kädessä peli oli CO:n puolesta aika selkeä. Korotuksesi jälkeen potissa siis jotain 11 000, maksu vaatii 7800 ja chippejä on jäljellä reilusti.- ajatuksia ..
Aika standardilta vaikuttaa. Eipä noissa tainnut kukaan tehdä mitään älytöntä virhettä. A2 limppaus on kyllä mielestäni vähän huono peli. Jos blindit pakottaa pelaamaan ainoa vaihtis ministäkillä on all in. Toisaalta onhan tossa viellä 10bb stäkkiä eli ei mikään hirveä hätä. A2 tossa tilanteessa olisin foldannut, maksu tulee vain paremmilta käsiltä ja riski suhteessa saavutettavaan (750/5000) ei kohtaa.
AJ helposti dominoitu käsi olisin kyllä miettinyt mitä tässä teksisin riippuu kovin pelaajasta oikealla, onko tehnyt usein 3*bb reissuja hyvistä positioista. Ison stäkin omaavan vihun rereissaaminen on aina vähän niin ja näin chippien arvo on teille eri eli maksua tulee helpommin. AJ on hyvä käsi mutta riskinsä tässä on.
Mutta onnittelut hilut keskelle ennakkosuosikkina et kai voi muuta kuin olla tyytyväinen itseesi. Helvetin vaikeeta mutta näin se vaan taitaa mennä.
En ole mikän TH guru mutta jotain ajatuksia... - lollerzzz
Reissaat UTG limppaajaa 2000 ja foldaat jos se lyö loput 3000? LOL
Vaikka UTG:n range olisi mainitsemasi AA, KK, QQ, AK, AQ, on JJ:llä equityä 42% mikä riittää mainiosti ja vihun pusku tottakai maksetaan.
Muuten tuossa ei kai mitä'än väärää ole. Loput voi tuutata keskelle flopilla kun vihulla vain 3000 takana. Toinen käsi vaikuttaa myös olevan aika standard. Toki riippuu onko vihu kuinka kyylä. - partane
Eli jos oikein ymmärsin niin sulla oli 14000 olit laittanu pottiin 2000 ja potti oli yhteensä 4000 ku oltiin flopilla. Eli puskit niinku 12000 sisään flopilla. En ite näe tuossa mitään järkeä, koska jokainen sua heikompi käsi kippaa tuossa tilanteessa ja saat maksun ainoastaan kärkipareilta ja paremmilta. Pöydässä on lisäksi värin vetoa, joten itse varmaan sökö/kippaisin tässä tilanteessa. En itse ymmärrä miks tämmösellä pöydällä kannattais lyödä, koska jos vastustajalla on kärkipari varmaan sökö/maksaa heikomallakin kikkerillä. Ja jos sillä on väri veto niin no tuota riippuu pelaajasta, pottikertoimien mukaan voi vielä maksaa 1/3 potin suuruisen korotuksen, mutta osa maksaa värin vedolla kaikki korotukset ja osa ei pelaa vetoja ollenkaan. Harvoin tuossa vaiheessa kannattaa enää korottaa. Lyöt sit vaikka jo preflopilla all-in, mutta tuossa vaiheessa on erittäin todennäköistä että vastustajalla on kädessään jonkin kokoinen ässä kun se kuitenkin maksoi preflopin korotuksen.
Mun mielestä vihun peli oli perseestä. Mitä mieltä te ootte?
Olihan se, mutta en kyllä ymmärrä sunkaan peliäsi.
Sitten buttoniin ja käteen AJs. CO (28 000) avaa 1200 ja mä allin n. 9000, blindit fold ja CO insta call kädessä KTo. Floppi blankko, turniin mulle J ja riveriin vihulle K ja mä sain poistua pöydästä. Mun mielestä tossakin vihun maksu on käsittämätön ja sai sille tietysti palkkion. Mitä mieltä ootte oliko hanurista mun peli vai näitten vihujen?
Tuossa kait sää sinällään tuossa oikein pelasit. Vihu tekee vähän tyhmästi maksaessaan sun all-inin. Se varmaan lähti tekemään blindien ryöstöä tossa ja aatteli sit että koitat ryöstää sitä ku sulla on vähän stäkkiä ja pusket all-in buttonilta. Molemmat kädethän on ihan hyväksyttäviä ryöstökäsiä maksun all-iniin jättäisin kyllä molemmilla käsillä tekemättä.- lollerzzz
Tuossahan vihulla on 5000 stäkki joten efektiiviset stäkit on 5000. Potissa on 4000 blindit mahdolliset antet eli noin 5000. Vihulla on takana 3000, joten kyllä tuohon on ihan ok tintata loputkin hilut keskelle.
- partane
lollerzzz kirjoitti:
Tuossahan vihulla on 5000 stäkki joten efektiiviset stäkit on 5000. Potissa on 4000 blindit mahdolliset antet eli noin 5000. Vihulla on takana 3000, joten kyllä tuohon on ihan ok tintata loputkin hilut keskelle.
Ei tuossa mikaan syy anna aihetta korotukseen. Vihun tuskin kippaa, mutta jos nyt oikein ymmarsin vihu ei ole sitoutunut viela pahasti pottiin, joten periaatteessa bluffia voi yrittaa. Mutta check/fold on kylla paras ratkaisu. Tama tilanne on erittain huono bluffille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä521916Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651668Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701398Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411347Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2191278Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3381163- 1281155
- 781106
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3151075Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271067