Huomenta suomi!

Meriläinen

Niimpä niin, nukkuakin sais jos nukuttais.
Minusta on vain tullut tälläinen aamuihminen nyt.
No kahvit on juotu ja tallennuksia on katottu, kohta vois taas mennä pariks tuntia maate.
Mutta kun jälleen on jotain kateissa ja se on se uni josta täällä on puhuttu, vaikka kait se viis tuntia riittää kun ei tartte väkisin mitään tehdä.
Huomenta herääjille ja hyvää synttäriä syntymäpäivän viettäjille, ja nimipäivää, ja työpäivää ja yleensä vaan hyvää päivää meille muille :))

25

242

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikä piru siinä on että pitää joka aamu herätä puoli neljältä! Ihan sama menenkö nukkumaan kymmeneltä vai kahdeltatoista. Herään puoli neljältä enkä tänäkään aamuna saanut enää unta. Tätä on jatkunut viikon verran. Päikkäreistä töiden jälkeen en uskalla edes haaveilla. Pelkään että sitten uni ei tule edes illalla. Toivon että edes joulun aikaan saisin nukuttua paremmin.

Hyvää päivän jatkoa kailille!

• Meriläinen

Pari runtia horteessa meni, ei voi nukkumiseks sanoa kun kaiken kuulin mitä talossa tapahtuu.

• Se on se mihin on tottunut, mullakin vapaata eilen ja silti menin aamukolmen jälkeen unille, yöt kun on tottunut valvomaan. Olisin nukkunut varmaan pidempäänkin mutta nuoriso kaipasi aamuseuraa ja tässähän ollaan. Kai pitää ottaa parin tunnin päikkärit iltapuolella uudestaan, että yöllä jaksaa. Eivät ne mielestäni vie kuitenkaan huomisen unia.

Ihmettelin aamulla mihin mun ajoneuvo on kadonnut, mutta tarkemmin katsoen joku kohouma tuossa hangessa näyttäisi olevan. Pitää mennä tutkimaan...

• viivi-amaldiina

niin ajattelin minäkin yöllä hukassako uni.
      Heräsin puoli-kolmelta, tuntui kuin olisin nukkunut pitkän-yön.
      Onnekseni sain nukahdettua uudestaan ja heräsin seitsemän pintaan.
      Kahvit juotu ja maistuikin hyvälle... :))
      Lunta on tullut n, 5cm, miehet siellä on lumikolineen touhussa ulkona, aamujumppaa heille.
      Ei meilää kerkeä huoltomiehet lumitöille omantalon ukot on niin reippaita.
      Hyvää päivän jatkoa touhukasta maanantaita.

• Meriläinen

Kamala myräkkä ulkona, ja kohta pitää mennä sekaan.
        No tätähän halusin ja toivoin, ei siellä tarvii töissä olla :))

• Adria

Hyvää huomenta. Väkisinmakaaminen on ikävää, mieluummin ihan vapaaehtoisesti. Mitäs sanot jos meen tänään pulkkamäkeen.

• toimii!

Elikkä lampaitten laskemista, mutta tehkää se uudella tavalla.
        Yksi, kaksi, kolme,neljä, viisi....kymmenen...ja sitten taas alusta uudelleen, ihan rauhassa...yksi kaksi...kymmenen...ja taas alusta yksi, kaksi...radio jos pöpöttää hiljaa omiaan, se ei haittaa siellä taustalla...
        muista ottaa vetelä asento, pää hyvin...
        Ja varppina toimii jos olette ennen lampaitten laskemista syöneet leipää ja perunaa/makaroonia!

• Meriläinen

Pulkkamäki on hauskaa, mene ihmeessä. Miekin voisin ajatella :))

• Meriläinen
        toimii! kirjoitti:

Elikkä lampaitten laskemista, mutta tehkää se uudella tavalla.
        Yksi, kaksi, kolme,neljä, viisi....kymmenen...ja sitten taas alusta uudelleen, ihan rauhassa...yksi kaksi...kymmenen...ja taas alusta yksi, kaksi...radio jos pöpöttää hiljaa omiaan, se ei haittaa siellä taustalla...
        muista ottaa vetelä asento, pää hyvin...
        Ja varppina toimii jos olette ennen lampaitten laskemista syöneet leipää ja perunaa/makaroonia!

Joskus kokeilen laskea sadasta alaspäin, toisinaan toimii toisinaan ei.

• Adria
        Meriläinen kirjoitti:

Pulkkamäki on hauskaa, mene ihmeessä. Miekin voisin ajatella :))

Tuu kirkumaan samalle pulkalle tohon mun eteen, mä pidän kyllä kiini.

• Meriläinen
        Adria kirjoitti:

Tuu kirkumaan samalle pulkalle tohon mun eteen, mä pidän kyllä kiini.

Joo kivaa kivaa. Pidä sitte kans kunnolla niin mä kirun oikeen kovaan,)

• Adria
        Meriläinen kirjoitti:

Joo kivaa kivaa. Pidä sitte kans kunnolla niin mä kirun oikeen kovaan,)

Tehdään niin. Mä olen ymmärtäny, että pulkkamäessä tarvii kirkua, ainakin tyttöjen.

• Meriläinen
        Adria kirjoitti:

Tehdään niin. Mä olen ymmärtäny, että pulkkamäessä tarvii kirkua, ainakin tyttöjen.

Tietenkin niin on ja varsinkin silloin kun komeat miehet pitää kiinni.

• Dorodea

Huomenta ja oikein ihanaa päivää Sulle! :)

• Adria

Sinulle kanssa huomenet. Käy nyt reippaana tyttönä ottamassa suksimet esille ja viritä ne siroihin kinttuihisi ja puske hankeen. Dee dee.

Pipo päähän!

• Dorodea
        Adria kirjoitti:

Sinulle kanssa huomenet. Käy nyt reippaana tyttönä ottamassa suksimet esille ja viritä ne siroihin kinttuihisi ja puske hankeen. Dee dee.

Pipo päähän!

Huomenta pirteä poju ;) Mää mittää suksimii vielä, torttuja ja pipareita paistelen, vai hankeen puskemaan..:D Tuu maistiaisille, nam.. :)

• Adria
        Dorodea kirjoitti:

Huomenta pirteä poju ;) Mää mittää suksimii vielä, torttuja ja pipareita paistelen, vai hankeen puskemaan..:D Tuu maistiaisille, nam.. :)

Tuun, joo. Ei panna sitten tortun maistelua pipariksi.

• Dorodea
        Adria kirjoitti:

Tuun, joo. Ei panna sitten tortun maistelua pipariksi.

Kiva. Joo, ei köh.. panna pipariksi. Kuumaa glögii vai tarviiko?

• Adria
        Dorodea kirjoitti:

Kiva. Joo, ei köh.. panna pipariksi. Kuumaa glögii vai tarviiko?

Kuuma glögi tuntus passelilta. Nähdään kohta.

• Dorodea
        Adria kirjoitti:

Kuuma glögi tuntus passelilta. Nähdään kohta.

Selvä, tiedä sit, mikä tässä kuumana..tuu, nopeesti, ennen kuin jäähtyy :)

• Meriläinen

Kiitos, eiköhän tämä taas tästä käyntiin lähde.

• Anjaniina

kivalta näyttää luminen aamu.
      Kinkku on uunissa ja kahvi tippumassa.
      Jos laittaisi musiikkia soimaan ;)

• Meriläinen

Luminen talvinen aamu, mutta kinkusta ei tietoakaan.
        Musiikki on hyvää aina. ja vois keittää vaikka toiset kahvit.

• Anjaniina
        Meriläinen kirjoitti:

Luminen talvinen aamu, mutta kinkusta ei tietoakaan.
        Musiikki on hyvää aina. ja vois keittää vaikka toiset kahvit.

tilaa tutkailemassa.
        Hyvin on asiat.
        Kauriille on metsänhoitaja laittanut pikkupurtavaa.Villisioille on ruokintapaikka laitettu.
        Jouluvalot on ripustettu maalaispaikkaani jo hyvissä ajoin. Lumet kolattu pihoilta ja ulkokuusi koristeltu
        Ilmoitin nääs jo kuukausi sitten, että vietän jouluni vapaa-ajanpaikassani.Täällä Viron puolella.
        Huoneet on siivottu ja tuuletettu, vieraille puhtaa lakanat ja kyntteliköt viety huoneisiin, joululahjakorien kera.
        Keittäjä laittelee rosolleja ja laatikoita.
        Kaikki on aikataulussaan.

• Heräsin suurin piirtein samoihin aikoihin aamulla kuin sinäkin ja tunsin itseni hyvin pirteäksi. Heittäydyin kuitenkin takaisin unen vietäväksi ja nyt olen hirmu väsyneen oloinen ; ) Pitäänee ryhdistäytyä ja alkaa imuroimaan ja kakun koristeluun. Huomenna Ouluun ekavisiitille, onneksi vain jutskan suunnittelua ; ) Petteri lähtee kuskailemaan, mutta jos on lumisadetta ja tuheiroinen ilma menemme bussilla tai junalla. Kuusi haetaan metsästä vasta keskiviikkona. Joulu on pulkassa ja lahjat paketissa. Hyvää päivän jatkoa ; )

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      111
      3617
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      66
      3257
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      434
      2724
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      83
      2543
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      85
      2458
    6. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      42
      2154
    7. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      97
      2113
    8. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      50
      1792
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      22
      1730
    10. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1716
    Aihe