Missä on kaikki naiselliset naiset(lesbot tai Biit)

miranda_m

Hey missä on kaikki naiselliset naiset jotka on bi tai lesboja :S En ole löytänyt ketään ja alkaa kohta tuntua ,että eipä niitä löydy ainakaan helpolla :D Olen laittanut kaikkialle deitti palveluun (en nyt ihan kaikkialle) mutta en ole löytänyt ketään naisellista tai sopivaa minulle.. :S Mistä te naisenne löydätte?:) Olen 19vuotias naisenalku helsingistä..Olen naisellinen ja kauniiksikehuttu monesti sekä malli.. ainakaan ulkonäöstäni se ei ole kyse..Kuviani en tykkää laittaa nettiin ,koska on joskus joku kopsannut kuvan ja tehnyt jonkun oman profiilin..:S Oisko täälä joku kiinnostava ;)?

94

3916

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 2k2

      oman naisen kanssa. Hyvät menee nopeasti.

    • Hips

      Totta totta, ei niitä naisellisa kyllä löydy mistään.. Itselläni kyllä on jo kumppani, ei tosin naisellinen :D Mutta itse kyllä olen.. Ja välillä tuntuu, ettei meitä ole missään.. Olis kiva saada kavereita jne. Aina ei jutut kohtaa kaikkein maskuliinisimpien kanssa.. Poikkeus tietysti oma nainen..

      • f19

        Heillä on joko matala profiili , eivätkä liputa suuntautumisellaan, tai he ovat jo varattuja. Onko itselläsi tpaita päällä jossa lukee suurella tekstillä että pidät naisista? EI muillakaan.


    • <3<3<3

      Musta taas tuntuu, että poikamaisia tyttöjä on aika harvassa. Olen itse naisellinen nainen, ja tahdon löytää poikamaisen naisen, mutta niitä on niin harvassa. Tai sit kaikki on jo varattuja.. stna:)

      • Q

        Täällä yks:)


      • jokukoku

        yksi vapaana..;)


      • <3<3<3
        jokukoku kirjoitti:

        yksi vapaana..;)

        on kotoisin :)?


      • Q
        <3<3<3 kirjoitti:

        on kotoisin :)?

        Pääkaupungin lähettyviltä..


      • jokukoku
        <3<3<3 kirjoitti:

        on kotoisin :)?

        länsi-suomesta


      • <3<3<3
        Q kirjoitti:

        Pääkaupungin lähettyviltä..

        samoin:) Kaisaniemeen uutena vuotena?;)


      • love <3

        Oot mun vasta kohta mä taas etsin naisellista naista


    • obsel

      taitaa kulkea sulla ihan kriteerinä. kehotan alottamaan ihan sellaselta hei tutustun ihmiseen lähtökohdalta. naisiahan me kaikki lesbot ja bi-tytöt kuitenkin ollaan, alastomana pitäs olla ihan samat elementit paikallaan. paljonko sillä sellai väliä et millä ne verhoo häveliäisyyttään.
      tiedän kyl et toki ulkokuoressa pitää olla jotain mikä mielyttää mutta jos on vaikka super kauniit kasvot ja hyvä kroppa joka iskee silmään noin ensikohtaamisella, niin eipä kai sil väliä et onks tissipaita vai t-paita sillä hetkellä??? ikävä menetyshän se olis jos menis ihana luonnekin siinä sivusuun kun metsästää naista vaan korkojen korkeuden perusteella.

      miksi puhun näin jyrkästi, ehkä siksi miten oma tyyli on ajan mittaan muuttunu. jos oma naiseni ois siitä noin paljo perustanu niin ois jättäny mut jo aikaa sitten, ei siks et oisin liian poikamainen vaan toisinpäin. siks et vaihoin farkut ja hupparit mekkoon ja korkoihin, kasvatin irokeesistä pitkän hiuksen ja aloin taas meikkaamaan. ei kato tarttenu enää provosoida omaa lesbouttaan ja pukeutumisella näyttää suuntautumistaan ku oli jo se nainen löytyny. toki on toisille ihan mieltymys asia noi poikamaisempi look, mut edelleenkin, mitä sitten?!! kun se nainen on tarpeeks siinä lähellä niin kyl niitä vaattevaihtojakin voi alkaa jossai vaihees ehottelee jos se viel koetaan tärkeeks. ja tuskin ees koetaan.

      • taikatalvi-03

        "ikävä menetyshän se olis jos menis ihana luonnekin siinä sivusuun kun metsästää naista vaan korkojen korkeuden perusteella."
        Totta, mutta mitäs jos ei vaan pysty tuntemaan vetoa esim. tosi poikamaiseen tyyppiin vaikka kuinka ihana luonne olis?
        Tässä tullaan just siihen että se jokin ulkonäössä on myös tärkeää. Vai sanotaanko paremminkin olemuksessa. Käännetäänpäs asia toisinpäin..Se, että joku verhoutuu tahallisesti erottuakseen reisitaskuhousuihin ja lyhyeen tukkaan, ei tarkoita sitä että olemus olisi sama ja yhtä vetävä kuin täsmälleen samoihin vaatteisiin omasta aidosta halustaan pukeutuvalla kanssasisarella.
        Jos kysytään, niin voisin äkkiseltään vastata että tunnen vetoa poikatyttöihin, mutta tarkemmin ajateltuna se on aika laaja käsite eikä vielä kerro mitään! Olemus, aitous ja asenne ratkaisee. Tietynlainen maskuliinisuus naisessa on enemmänkin psyykkinen kuin fyysinen piirre.


    • ksorsa

      Vähän tuntuu, ettei niitä näy kun meteliä suuntautumisestaan pitävät vain ne stereotyyppiset rekkalesboilta näyttävät naiset. Itse olen kuitenkin naisellinen nainen ulkonäöltäni.

      • miranda-ma

        Mistä pin olet kotoisin?:))


    • Femme18

      Täällä on ainakin yksi naisellinen nainen pk-seudulta, 18 vuotta mittarissa. Liikun monesti esim. dtm:ssä, mutta tämä naisellisuus tekee juuri sen, että monikin erehtyy luulemaan mua heteroksi. Vaikka onhan se totta, että koskaan ei tiedä kuka naisellisista naisista on lepakko ja kuka hetero, kun taas rekkikset tunnistaa paljon helpommin... :D Mutta kyllä meitä Helsingin alueella liikkuu ;)

      • shade

        mä kans 18, espoosta, melko naisellinen (vaatevalinnat riippuu ihan fiiliksestä) ja dtm:ssä tykkään bilettää. :) korkoja en kyllä kauheesti käytä, kun pituutta muutenkin löytyy... :D oon mukava ja kivannäköinen tyttö ja sinkkukin, tuu vaan bongailemaan mua sieltä baarista :D


      • pepa87
        shade kirjoitti:

        mä kans 18, espoosta, melko naisellinen (vaatevalinnat riippuu ihan fiiliksestä) ja dtm:ssä tykkään bilettää. :) korkoja en kyllä kauheesti käytä, kun pituutta muutenkin löytyy... :D oon mukava ja kivannäköinen tyttö ja sinkkukin, tuu vaan bongailemaan mua sieltä baarista :D

        Täällä 22 vuotia poikamainentyttö etsii naisellista naista:D
        [email protected]


      • tyttötyttö-
        pepa87 kirjoitti:

        Täällä 22 vuotia poikamainentyttö etsii naisellista naista:D
        [email protected]

        mistäpäin oot? minkä ikäisiä etit suunnilleen?


      • Itse en ole ollut detmssä kertakaan , onko se kiva paikka ) Olisi muutenki kiva tutustau meilaile. [email protected] , en ole 71 vun syntnyt vaan 90 ;)


      • Itse en ole ollut detmssä kertakaan , onko se kiva paikka ) Olisi muutenki kiva tutustau meilaile. [email protected] , en ole 71 vun syntnyt vaan 90 ;)


      • shade kirjoitti:

        mä kans 18, espoosta, melko naisellinen (vaatevalinnat riippuu ihan fiiliksestä) ja dtm:ssä tykkään bilettää. :) korkoja en kyllä kauheesti käytä, kun pituutta muutenkin löytyy... :D oon mukava ja kivannäköinen tyttö ja sinkkukin, tuu vaan bongailemaan mua sieltä baarista :D

        hey meilaile :) tutustutaan asun ite vantaalla :) (kirjoittaja ) :D mutta malli kuvauksia aina helsingissä.. J miks en halua miehiä, emt jokin niis mättää[email protected] , en ole 71 vun syntnyt vaan 90 ;)


      • shade kirjoitti:

        mä kans 18, espoosta, melko naisellinen (vaatevalinnat riippuu ihan fiiliksestä) ja dtm:ssä tykkään bilettää. :) korkoja en kyllä kauheesti käytä, kun pituutta muutenkin löytyy... :D oon mukava ja kivannäköinen tyttö ja sinkkukin, tuu vaan bongailemaan mua sieltä baarista :D

        olen kyllä meilaillut nytten aika monelle mutta sitä ei tiedä oletko se sinä :) joten tutustututetaan ja justkaillan(siis vastailut tähän kommentein)[email protected] , en ole 71 vun syntnyt vaan 90 ;)


      • shade kirjoitti:

        mä kans 18, espoosta, melko naisellinen (vaatevalinnat riippuu ihan fiiliksestä) ja dtm:ssä tykkään bilettää. :) korkoja en kyllä kauheesti käytä, kun pituutta muutenkin löytyy... :D oon mukava ja kivannäköinen tyttö ja sinkkukin, tuu vaan bongailemaan mua sieltä baarista :D

        Hey vaikka pitäsi ettiä neulaa heinäsuosata niin sen teen jotta löydän sen oikean vaikka olen akunis malli tyttö niin miehiä en halau en tiedä miksi jospa [email protected]


    • naisellinen_

      Täältä löytyy. Olen naisellinen, asun Helsingissä ja Dtm:ssäkin käyn silloin tällöin. Ainut vaan, että olen jo kolmikymppinen, tosin näytän kyllä nuoremmalta:) Joten en sinun ikäluokkaa.

      Kyllä niitä naisellisiakin löytyy, mutta eri asia sitten onko ne sopivia.

      Kyllä se valitettavasti kyse on myös ulkonäöstä. Jos olet kaunis, niin se pelottaa joitakin naisia pois. Muotiahan lepakkopiireissä on olla taviksen näköinen, eikä mitenkään huomiota herättävän kaunis tai fiksu. Sellainen keskitien kulkija.

      Ja kyllä, sillä on väliä onko naisellinen vai ei. Nimittäin jos sattuu pitämään vain naisellisista naisista, naisista juuri niiden naisellisuuden takia. Minusta ainakin tuntuisi, jos olisin miesmäisen lesbon kanssa, tykkäisin ainakin joillain tasolla miehistä, miehisyydestä tai miehisyydestä naisessa. Mutta kun satun olemaan lesbo ja pidän vain naisista ja naisellisuudesta.

      • young and beutifuck

        kolmekymppiset ja yli,vois pysyy kotona!
        Sitäpaitsi kolmekymppiset ja yli,on just näitä turvonneita rekkiksii.Ehkä ne joskus nuorena on ollu södejä poikkiksii.


      • minimini2

        taviksen näköset lepakot !!niitä riittää ja sit just noi rekkalesbot,tai mismäiset lebet.miten joku voi harrastaa seksiä niitten punakoitten,tupakoivitten tankkien kans,yöks,ei mulle kiitos,mielummin vaik sitte ilman,naisellinen tänne kiitos tänks !


      • hmm..
        young and beutifuck kirjoitti:

        kolmekymppiset ja yli,vois pysyy kotona!
        Sitäpaitsi kolmekymppiset ja yli,on just näitä turvonneita rekkiksii.Ehkä ne joskus nuorena on ollu södejä poikkiksii.

        ..kaikki 3-kymppiset ja yli vastaa ihan tota kuvausta..Laajakulmalla näkee ehkä vähän muitakin sen ikäluokan ihmisiä..en tunnista ainakaan itseäni tuosta vaikka valitettavasti kohta tuon rajapyykin ylitänkin..hui!


      • Young&stupid,no no
        young and beutifuck kirjoitti:

        kolmekymppiset ja yli,vois pysyy kotona!
        Sitäpaitsi kolmekymppiset ja yli,on just näitä turvonneita rekkiksii.Ehkä ne joskus nuorena on ollu södejä poikkiksii.

        itse kasvat lapsesta aikuisikään, niin muuttuu ääni kellossa:) Lapsen iässä vielä kaikki tuntuukin niin naiivilta, mutta kun kasvat isommaksi niin huomat sitten:)

        Itse en koskaan ole ollut rekkis enkä poikamainen enkä ikinä tule olemaankaan.

        Ei voi luokitella ihmisii liikaa, kaikki me ollaan yksilöitä:)

        Ja sitten ihan "lohdutuksena", että tältä kolmikymppiseltä on kysytty monesti henkkareita (kun oisi pitänyt olla 18v). Tunnen myös joitakin yli kolmevitosia, jotka näyttävät kaksikymppisiltä:)

        Huvittavaa huomata kun minua tulee iskemään Dtm:ssä hädin tuskin 18v. tytsyt ja sitten kun tulee puhe iästä ni heti luikitaan pakoon;) Mut en ainakaan ite haluaisi sellasta ihqu beibe-teiniä, jolla on vielä murkkuikäkin päällä hyvässä lykyssä:)


      • hmm..
        Young&stupid,no no kirjoitti:

        itse kasvat lapsesta aikuisikään, niin muuttuu ääni kellossa:) Lapsen iässä vielä kaikki tuntuukin niin naiivilta, mutta kun kasvat isommaksi niin huomat sitten:)

        Itse en koskaan ole ollut rekkis enkä poikamainen enkä ikinä tule olemaankaan.

        Ei voi luokitella ihmisii liikaa, kaikki me ollaan yksilöitä:)

        Ja sitten ihan "lohdutuksena", että tältä kolmikymppiseltä on kysytty monesti henkkareita (kun oisi pitänyt olla 18v). Tunnen myös joitakin yli kolmevitosia, jotka näyttävät kaksikymppisiltä:)

        Huvittavaa huomata kun minua tulee iskemään Dtm:ssä hädin tuskin 18v. tytsyt ja sitten kun tulee puhe iästä ni heti luikitaan pakoon;) Mut en ainakaan ite haluaisi sellasta ihqu beibe-teiniä, jolla on vielä murkkuikäkin päällä hyvässä lykyssä:)

        vähän tuota viestillä haeskelinkin että aina ei kaikki ole sitä miltä näyttää..nimim. kyllä niitä papereita vielä tältäkin kysellään, viimeks kun olin alko-ostoksilla..ja siis kaupassa ja ihan niitä K-18 "lastenpulloja" hamstratessa..;) Hyvä me hehkuisat liki, täsmälleen ja yli kolmekymppiset!!! ;D


      • Hey lisää mesen :) miranda _m niin jutellaan :) haluan löytää sen oikean vaikka olisi käytävä 100 viestiä läpi [email protected]


      • minimini2 kirjoitti:

        taviksen näköset lepakot !!niitä riittää ja sit just noi rekkalesbot,tai mismäiset lebet.miten joku voi harrastaa seksiä niitten punakoitten,tupakoivitten tankkien kans,yöks,ei mulle kiitos,mielummin vaik sitte ilman,naisellinen tänne kiitos tänks !

        [email protected] , en ole 71 vun syntnyt vaan 90 ;) mut olisikiva tutustua VAKKA PITÄIS käydä 1000 läpi sähköpostissa hauan löytää sen oikean naisellisen anisen ittelieni


      • meilaile :) odotan vatausta naisellisilta naisilta :) halaun yhden omaksani :S Vaikka akunis olekin niin ei niitä löydy [email protected] , en ole 71 vun syntnyt vaan 90 ;)


      • vaikkka pitäis käydä 100 viestiä läpi niin haluan lötää se oikean , olisko se vaikka sinä tai joku muu :D meilaile jos olet naisellinen , en halua misetä.. XD en tiedä miksi :P [email protected] , en ole 71 vun syntnyt vaan 90 ;)


      • ford.prefekt
        young and beutifuck kirjoitti:

        kolmekymppiset ja yli,vois pysyy kotona!
        Sitäpaitsi kolmekymppiset ja yli,on just näitä turvonneita rekkiksii.Ehkä ne joskus nuorena on ollu södejä poikkiksii.

        Onhan se toki mukavaa, että olet tutustunut jokaiseen yli kolmekymppiseen suomalaiseen lesbooon.. ;) Muutoinkin ihmisten ulkonäön arvostelu osoittaa suunnatonta kypsyyttä ja henkevyyttä ja houkuttelee kiireen vilkkaa tutustumaan ko. henkilöön.


      • decirii

        mutta vaikka ei olisikaan samaa ikäluokkaa,niin ei kai se haittaa ihmisten tutustumista toisiinsa tai kiinnostumista,vai?;) Itse olen aina tuntenut vetoa kolmikymppisiin (minä parikymppinen) ja he myös minuun. Tuntuu että itseäni vanhempien ei tarvitse enää niin paljon pähkäillä itsensä määrittelemisen kanssa,tai no riippuu tapauksesta. Ja vaikuttaa,että naisellisuus on heille luonnollista,eikä vain "femme-juttu".:) Itsekin olen naisellinen nainen,ja pidän toisista sellaisista. Minulle on myös sanottu, että naisellisuuteni takaa näkee maskuliinisenkin puolen. Mutta kaikista eniten tietysti ihmisissä kiinnostaa persoona. Silloin "lokerolla" ei ole niin väliä.


      • young and beutifuck kirjoitti:

        kolmekymppiset ja yli,vois pysyy kotona!
        Sitäpaitsi kolmekymppiset ja yli,on just näitä turvonneita rekkiksii.Ehkä ne joskus nuorena on ollu södejä poikkiksii.

        eri-ikäiset yhdessä olis kyllä aika mukavaa osata bilettää, mutta valitettavan harvoin se onnistuu suuressa mittakaavassa.
        Joten esim. DTM:ssä on kivaa piipahtaa silloin tällöin, muttei siellä meikäläiselle paljon mahdollisuuksia upeille kohtaamisille ole.
        Kauniita iloisia nuoria naisia on mukava katsella mutta he eivät kuitenkaan ole "omaa kohderyhmääni". Toki omasta historiasta mukaviakin poikkeuksiakin löytyy... ;)

        Alkuperäiseen aiheeseen..., kotoa ei ketään tulla hakemaan, joten monenlaisiin yhteisiin tapaamisiin kaikki mukaan!
        Netti on ihan hyvä kanava mutta siellä ei ole olemassa vielä vakiintuneita käytössääntöjä, joten pettymyksiä tullee myös kohdalle.
        Itse ajattelen, että sopivan kumppanin löytymistä odotellessa on kiva saada uusia tuttavia ja jopa ystäviä ja onneksi elämä voi olla ja onkin ihanaa myös yksin. :)


      • parikymppinen.
        young and beutifuck kirjoitti:

        kolmekymppiset ja yli,vois pysyy kotona!
        Sitäpaitsi kolmekymppiset ja yli,on just näitä turvonneita rekkiksii.Ehkä ne joskus nuorena on ollu södejä poikkiksii.

        Nainen on kuules parhaimmillaan juuri tuossa 30-40 vuoden iässä! Riippuu tietenkin naisesta. Mutta itsestään huolta pitävä nainen pitäisi olla parhaimmillaan juuri yli kolmekymppisenä. Elämänkokemusta on, mutta voi silti hullutella nuormman lailla aina joskus.


      • R.I.P My wings off

        Voih, kuulostat ihanalta!! Minä olen naisellinen 15-vuotias (tiennyt 3-vuotiaasta, särkenyt sydämensä naiselle ainakin9999999999999999999999 kertaa...) ja pidän lähes yksinomaan n. 30-35 naisista. teinisuhteet on vaan niiiii säälittäviä ja ku ei iske nii ei iske... heh... oon täs just itkeny ja miettiny löydänköhän koskaan ketää... noi alkupään kommentit oli aika masentavia.... vielä tätä herkkua (elävältäpalamista) toiset 12 vuotta nii mä jo rukoilen et voisin vaa kuolla pois....(en kyl tekis IKINÄ sellasta äidille)..... joo mun jutuista ehkä huomaa ettei mulla oo ehkä ihan kaikki muumit laaksossa.... äiti aina sanoo, et kyllä mä johonki "rekkalesboon" voisin tyytyä, jos luonne ois kohdallaan.... mut ilman tunnetta seurustelu ei (varmaan) oo mistään kotosin... ihan yhtä hyvin voisin marssia sinne OKSETTAVAAN aslaniin... mun nainen saa olla ihan tavallinen, nii mä voin hoitaa sen ihmeellisyyden...


      • Lari$$a
        R.I.P My wings off kirjoitti:

        Voih, kuulostat ihanalta!! Minä olen naisellinen 15-vuotias (tiennyt 3-vuotiaasta, särkenyt sydämensä naiselle ainakin9999999999999999999999 kertaa...) ja pidän lähes yksinomaan n. 30-35 naisista. teinisuhteet on vaan niiiii säälittäviä ja ku ei iske nii ei iske... heh... oon täs just itkeny ja miettiny löydänköhän koskaan ketää... noi alkupään kommentit oli aika masentavia.... vielä tätä herkkua (elävältäpalamista) toiset 12 vuotta nii mä jo rukoilen et voisin vaa kuolla pois....(en kyl tekis IKINÄ sellasta äidille)..... joo mun jutuista ehkä huomaa ettei mulla oo ehkä ihan kaikki muumit laaksossa.... äiti aina sanoo, et kyllä mä johonki "rekkalesboon" voisin tyytyä, jos luonne ois kohdallaan.... mut ilman tunnetta seurustelu ei (varmaan) oo mistään kotosin... ihan yhtä hyvin voisin marssia sinne OKSETTAVAAN aslaniin... mun nainen saa olla ihan tavallinen, nii mä voin hoitaa sen ihmeellisyyden...

        Kyllä sä löydät vielä sun naisellisen naisesi, usko pois. Oot vielä tosi nuori, ihan turhaan murehdit. Sun elämääsi mahtuu vielä vaikka mitä. Sehän on sulla täysin edessä vielä.

        Et varmasti tule jäämään yksin. Keskity siihen, että kasvat tasapainoiseksi ja itseäsi arvostavaksi naiseksi, niin tulet varmasti löytämään ihanan kumppanin rinnallesi. Ei ole mikään katastrofi, vaikkei vielä 15-vuotiaana seurustelisikaan. Monet heterotkin aloittavat paljon vanhempana, lesboista puhumattakaan.

        Noi tunteet helpottuvat myöhemmin, aivan takuulla. :)


      • Perf.ect
        ford.prefekt kirjoitti:

        Onhan se toki mukavaa, että olet tutustunut jokaiseen yli kolmekymppiseen suomalaiseen lesbooon.. ;) Muutoinkin ihmisten ulkonäön arvostelu osoittaa suunnatonta kypsyyttä ja henkevyyttä ja houkuttelee kiireen vilkkaa tutustumaan ko. henkilöön.

        oot vissiin niin ruma et ainoo vaihtoehto oli alkaa lesboksi. Mahdollisesti vielä lihavakin?


      • Linda88
        parikymppinen. kirjoitti:

        Nainen on kuules parhaimmillaan juuri tuossa 30-40 vuoden iässä! Riippuu tietenkin naisesta. Mutta itsestään huolta pitävä nainen pitäisi olla parhaimmillaan juuri yli kolmekymppisenä. Elämänkokemusta on, mutta voi silti hullutella nuormman lailla aina joskus.

        Sehän siinä, alkaa juuri tuossa iässä viimeistään riippumaan. Mutonhan mureampaa lihaa :D LOL!


    • SomeDaySoon

      haluaa että kaikki menee niin kuin tykkää ja olisi kaikkein kivointa. Olisipa ihanaa ku olisi naisellinen nainen ja oltaisi nättejä yhdessä, kas kun ei ne poikamaiset sillein kiinnosta. Se on ihan luonnollista että tykkää jostain ja jostain vähemmän, ei siinä sen kummempaa. Mutta se on taivahan tosi että jos ei lasketa ihastumisia tai muita keikauksia niin rakkaus saattaa yllättää. Säkin voit löytää ittesi täydellisen onnellisena jonkin butchin kanssa ja huomaatkin että hänessäkin on naisellisuutta vaikka muille jakaa.
      Ihminen kun ei ole yksiulotteinen ikinä, no ehkä tylsimmät=) mutta ihmisen kauneus koostuu niin monista asioista joita silmä ei edes osaa hakea ennen kuin se sydän on siinäkin tietä näyttänyt.
      Sitä katsoo ihmisiä ja on että ei ei ei ihan kauhee ei ei ei ai kamala tuotakin. Sitten jokin sussa sanoo naps ja sä näetkin jotain jossain ja se on menoa.
      Kun haetaan deittiseuraa, kun haetaan biletysseuraa sitä voi rankata aika rajullakin kädellä ulko- ja muun näön mukaan, mutta mitä tulee sydänasioihin ei se mene ihan niin kuin ajatellaan.

      Sä haluat naisellisen tyttöystävän ja sitä etsit, eikä löydy millään. Mä veikkaan että kun sä lakkaat etsimästä, kun vaan menet ja teet, käyt ulkona ja tapaat ihmisiä se tyttöystävä kyllä löytyy. Ei ne ennenkään ole hakemalla löytynyt ne parhaat, ne tulee sun elämään kun sä olet valmis.

      Itse olen naisellinen nainen, aikoinaan ajattelin että se olisi hottista jos löytäisin samanlaisen ja etsin vain tietynlaista. Eihän siitä mitään tullut, muutama nopea suhde kun se naama miellytti mutta muu sitten ei täsmännyt ja turhauduin minäkin. Sitten ajattelin että olkoon, voihan sitä yksinkin. Eikä mennyt aikaakaan kun täydellinen nainen käveli elämääni ja tässä sitä ollaan.

      Suosittelen siis rennosti ottamista, kaikki tapahtuu ajallaan ja yleensä vielä silloin kun sitä vähiten odottaa.

      • Naisellinen1

        löytyy kyllä kun jaksaa hakea..
        Valitettavasti Suomessa on aika ahdasta ajattelua ja mennään virran mukana, eli siis yritetään näyttää rekkiksiltä, tai sitten L-WORD shaneilta... Ulkomailla butchien määrä ei taida olla ihan näin suuri kuin Suomessa, suhteutettuna siis lesbojen lukumäärään.
        Suomessa femme femme -parit taitavat olla harvinaisuus, vai ovatko?
        Itsellä on käynyt ihana tuuri ja oma kaunis kulta löytyy kainalosta. Eipä siis kannata vaipua epätoivoon, etsimällä löytää, ja olemalla sinnikäs :)
        Iloista Joulunaikaa kaikille lepakoille xx
        Ja muistakaa nauttia itsestänne ja olla ylpeitä naisellisuudestanne!


      • Nannalyn
        Naisellinen1 kirjoitti:

        löytyy kyllä kun jaksaa hakea..
        Valitettavasti Suomessa on aika ahdasta ajattelua ja mennään virran mukana, eli siis yritetään näyttää rekkiksiltä, tai sitten L-WORD shaneilta... Ulkomailla butchien määrä ei taida olla ihan näin suuri kuin Suomessa, suhteutettuna siis lesbojen lukumäärään.
        Suomessa femme femme -parit taitavat olla harvinaisuus, vai ovatko?
        Itsellä on käynyt ihana tuuri ja oma kaunis kulta löytyy kainalosta. Eipä siis kannata vaipua epätoivoon, etsimällä löytää, ja olemalla sinnikäs :)
        Iloista Joulunaikaa kaikille lepakoille xx
        Ja muistakaa nauttia itsestänne ja olla ylpeitä naisellisuudestanne!

        Pakko vastata.. Eiköhän se ole kuitenkin tärkeintä mitä siellä pään sisällä on.. Ei se suhde muuten toimi. Tosin voin sanoa omalta kohdalta että helpommin tulee varmasti lähestyttyä hieman pidempitukkaista, suloista tyttöä, kuin kaljua tai irokeesitukkaista naista.. Jokaisella on oma mielikuva mikä on kaunista ja sillä on mentävä. Itse en tosiaan tunne niin suurta vetoa esim kaljua naista kohtaan, mutta en usko sen olevan este suhteelle jos kemiat muuten kolahtaa.. Vaatetuksella ei väliä olekaan, pääasia ettei alasti juokse :)
        Niin ja itse olen siis sinkku ja vielä vanhakin, jo 30 täyttänyt. Ja naisellinen sekä vaatteet päällä että ilman.. ;) Joulupukilta toivoin sitä omaa kultaa,ei tainnu pukki sitä toivetta kuulla..


    • Musta alkaa tuntua, että kaikki kaverien kaverit on jo tsekattu, Tampereen homobaarien anti nähty ja homotutka kun on epäkunnossa niin muualta en ole naista löytänyt. Kyllä alkaa ahistamaan moinen, kun ei löydä ketään, ja käy itsetunnolle, kun ei kelpaa silloin, kun löytäisi... Itse taidan lukeutua tähän naiselliset naiset -kategoriaan. Sinänsähän en erittele, haluanko femmen vai poikatytön vai jotain siltä väliltä, mutta se jokin pitää olla ja se piirre tuppaa yleensä olemaan näissä poikatyttö-tyyppisissä. Tietty kovuus, dominoivuus ja "jätkämäisyys". Ulkoisesti femmeiltäkin olen muutamalta löytänyt tällaisia piirteitä, että tosiaan en lähde erittelemään, mikä on ulkoisesti minun makuuni... Kun vain löytyisi se oma kulta, jonka kanssa olisi hyvä olla...

      Missä te ihanat naiset tosiaan olette??

      • qsh

        Kotona ympäri suomea. Toki on vaikeaa löytää naisellisia kuin niistä ei selvästi näe jos he ovat naistennaisia. Homotutka ehkä helpommin värähtää näistä poikamaisista tai androgyyneistä naisista.


      • ????

        Täällä olis yksi Tampereella asuva sinkkutyttö. Itsellä myös sama ongelma että baareista en ole löytänyt seuraa...


      • ???? kirjoitti:

        Täällä olis yksi Tampereella asuva sinkkutyttö. Itsellä myös sama ongelma että baareista en ole löytänyt seuraa...

        Jooo toi ongelma alkaa tympi :P


    • Miranda1

      Itse en varmasti koskaan löydä täältäpäin suomea ihanaa naista, vaan täytyy aina lähteä johonkin kauemmas esim. Tampereelle. Tosin ei mua kyllä koskaan ole kukaan lähestynyt vaikka baareissa jonkun verran aikanaan olenkin pyörinyt, nyt ei enää jaksa niin aktiivisesti.

      Mitkä on ne perusteet että luokittelette naisen naiselliseksi? Itsellä pitkät hiukset, mutta meikkailen lähinnä baariin lähtiessä.

      • Nannalyn

        Mun mielesta naisellisuus tulee siitä kokonaisuudesta.. Siis vaatetus, hiukset, asusteet, itsensä "kantaminen", vartalon kurvit ja muodot, ehostus, jne.. Tietenkään kaikkea näitä ei tarvita jotta joku olisi naisellinen ja vaikka kaikki nämä olisi kunnossa,ei silti välttämäti ole ns. naisellinen. Toivottavasti joku hoksaa mitä ajan takaa! :D

        Harmittavan usein näkee lesbotyttöjä/naisia jotka laittaa kulkiessaan kädet syvälle taskuun, hartiat kyyryyn ja pään alas (näin tekee toki moni muukin ihminen).. Mutta se syö naisellisuutta vaikka kaiken sen alla oliskin mitä ihanin ja naisellisin tyttönen.. Tiiä sitten onko se sitä näyttämistä ja itsensä esille tuomista kuitenkin, josta joku jo tuolla aiemmin taisi sanoa.
        Pidän itseäni naisellisena. Minulla on muodokas vartalo, meikkaan joka päivä, on pitkät hiukset joita mielelläni pitäisin auki vaikka aina, (duunit vaan estää).Jos asuisin jossain lämpimässä paikassa, en varmaan käyttäisi muita vaatteita kun hameita.. Täällä kylmässä pohjolassa vaan on pakko vetää farkkuja jalkaan ja villapaitaa päälle ihan olosuhteiden pakosta. Kuitenkin, en pidä esim. koruista tai kovin korkeakorkoisista kengistä, vihaan käsilaukkuja :) Ja nää on mun mielestä niitä perusnaisellisia juttuja..
        Elikkä minusta ei voi sanoa tiettyjä juttuja mikä tekee ihmisestä naisellisen, vaan se on monien asioiden summa..

        Mä asun täällä Turun seutuvilla ja minusta tuntuu ettei täältäkään tahdo sitä oikeaa löytyä.. Mistä ihmeen paikoista niitä pitäis etsiä, kun kuitenkin nyt eletään ihan nettiaikaa, eikä miltään foorumeiltakaan vissiin sitä oikeaa löydy.. Tarvis varmaan vaan kulutella vähäistä vapaa-aikaa enemmän baarissa..


      • Miranda1
        Nannalyn kirjoitti:

        Mun mielesta naisellisuus tulee siitä kokonaisuudesta.. Siis vaatetus, hiukset, asusteet, itsensä "kantaminen", vartalon kurvit ja muodot, ehostus, jne.. Tietenkään kaikkea näitä ei tarvita jotta joku olisi naisellinen ja vaikka kaikki nämä olisi kunnossa,ei silti välttämäti ole ns. naisellinen. Toivottavasti joku hoksaa mitä ajan takaa! :D

        Harmittavan usein näkee lesbotyttöjä/naisia jotka laittaa kulkiessaan kädet syvälle taskuun, hartiat kyyryyn ja pään alas (näin tekee toki moni muukin ihminen).. Mutta se syö naisellisuutta vaikka kaiken sen alla oliskin mitä ihanin ja naisellisin tyttönen.. Tiiä sitten onko se sitä näyttämistä ja itsensä esille tuomista kuitenkin, josta joku jo tuolla aiemmin taisi sanoa.
        Pidän itseäni naisellisena. Minulla on muodokas vartalo, meikkaan joka päivä, on pitkät hiukset joita mielelläni pitäisin auki vaikka aina, (duunit vaan estää).Jos asuisin jossain lämpimässä paikassa, en varmaan käyttäisi muita vaatteita kun hameita.. Täällä kylmässä pohjolassa vaan on pakko vetää farkkuja jalkaan ja villapaitaa päälle ihan olosuhteiden pakosta. Kuitenkin, en pidä esim. koruista tai kovin korkeakorkoisista kengistä, vihaan käsilaukkuja :) Ja nää on mun mielestä niitä perusnaisellisia juttuja..
        Elikkä minusta ei voi sanoa tiettyjä juttuja mikä tekee ihmisestä naisellisen, vaan se on monien asioiden summa..

        Mä asun täällä Turun seutuvilla ja minusta tuntuu ettei täältäkään tahdo sitä oikeaa löytyä.. Mistä ihmeen paikoista niitä pitäis etsiä, kun kuitenkin nyt eletään ihan nettiaikaa, eikä miltään foorumeiltakaan vissiin sitä oikeaa löydy.. Tarvis varmaan vaan kulutella vähäistä vapaa-aikaa enemmän baarissa..

        Ehkäpä tämäkin asia on loppujen lopuksi tosiaankin kiinni jokaisen omista mieltymyksistä. Mulle pitkät hiukset, tunteiden näyttäminen ja hellyys ovat ne naisellisuuden mittarit.

        Tuota samaa olen miettinyt että mistä ihmeestä sen oman kullan löytää? Baareissa ei huvittaisi enää aikaansa kuluttaa ja deittisivustoiltakaan ei ole ketään kiinnostavaa löytynyt, saati että niillä jaksaisin aktiivisesti pyöriä. Odottelen siis sitä ihmettä jos vaikka kaupan kassajonossa tulevaan tyttöystävääni törmäisin! :D


      • ford.prefekt
        Miranda1 kirjoitti:

        Ehkäpä tämäkin asia on loppujen lopuksi tosiaankin kiinni jokaisen omista mieltymyksistä. Mulle pitkät hiukset, tunteiden näyttäminen ja hellyys ovat ne naisellisuuden mittarit.

        Tuota samaa olen miettinyt että mistä ihmeestä sen oman kullan löytää? Baareissa ei huvittaisi enää aikaansa kuluttaa ja deittisivustoiltakaan ei ole ketään kiinnostavaa löytynyt, saati että niillä jaksaisin aktiivisesti pyöriä. Odottelen siis sitä ihmettä jos vaikka kaupan kassajonossa tulevaan tyttöystävääni törmäisin! :D

        Mietityttää ajatus, että naisellisella naisella on automaattisesti pitkät hiukset. Monella suomalaisella valitettavasti on niin ohuet ja hennot hiukset, että pitkinä ne näyttävät lähinnä hiirenhännältä. Osa saattaisi halutakin kasvattaa pitkiksi, muttei 'voi' tuosta edellä mainitusta syystä. Tekevätkö siis lyhyet hiukset automaattisesti naisesta maskuliinisen femmen 'metsästäjien' mielestä?

        Mielestäni naisellisuus on enemmän henkistä laatua kuin stereotyyppisiä ulkoisia ominaisuuksia. Puolisoni on mitä suurimmissa määrin nainen, vaikkei ulkoiselta olemukseltaan siltä vaikutakaan. Sama taitaa päteä minuunkin. Jokainen tulkoon onnelliseksi sellaisena kuin on ja sellaisen ihmisen kanssa, joka miellyttää. Minä en vain ole koskaan ollut kiinnostunut ihmisen ulkonäöstä parinmuodostuksen kriteerinä, enkä osaa kiinnostua edes tutustumisvaiheessa ihmisestä ulkonäön perusteella. (Enkä muuten 'jeesustele', se ei vain ole minun juttuni.. ;))


      • Miranda1
        ford.prefekt kirjoitti:

        Mietityttää ajatus, että naisellisella naisella on automaattisesti pitkät hiukset. Monella suomalaisella valitettavasti on niin ohuet ja hennot hiukset, että pitkinä ne näyttävät lähinnä hiirenhännältä. Osa saattaisi halutakin kasvattaa pitkiksi, muttei 'voi' tuosta edellä mainitusta syystä. Tekevätkö siis lyhyet hiukset automaattisesti naisesta maskuliinisen femmen 'metsästäjien' mielestä?

        Mielestäni naisellisuus on enemmän henkistä laatua kuin stereotyyppisiä ulkoisia ominaisuuksia. Puolisoni on mitä suurimmissa määrin nainen, vaikkei ulkoiselta olemukseltaan siltä vaikutakaan. Sama taitaa päteä minuunkin. Jokainen tulkoon onnelliseksi sellaisena kuin on ja sellaisen ihmisen kanssa, joka miellyttää. Minä en vain ole koskaan ollut kiinnostunut ihmisen ulkonäöstä parinmuodostuksen kriteerinä, enkä osaa kiinnostua edes tutustumisvaiheessa ihmisestä ulkonäön perusteella. (Enkä muuten 'jeesustele', se ei vain ole minun juttuni.. ;))

        Juuri se että on pitkät/pitkähköt hiukset saa mun pään kääntymään, mutta tekeekö se musta sitten heti jonkinsortin metsästäjän? Mieltymyksilleni en mitään mahda, samalla lailla kuin sillekään että ylipäätään olen naisiin päin suuntautunut. Kiinnostun aina ihmisestä ulkonäön perusteella, vaikka se ei todellakaan ratkaise loppupeleissä miten juttu jatkuu. Mistä muusta voisi toisessa edes kiinnostua jos ei sanaakaan koskaan ole ihmisen kanssa vaihtanut?

        Olen varmaan nyt kaikkien mielestä hirvittävän pinnallinen, vaikka oikeasti kaukana siitä! En vain ymmärrä miksi ei saisi etsiä itselleen naista joka miellyttää sekä silmää että sydäntä.


      • femppuli
        Nannalyn kirjoitti:

        Mun mielesta naisellisuus tulee siitä kokonaisuudesta.. Siis vaatetus, hiukset, asusteet, itsensä "kantaminen", vartalon kurvit ja muodot, ehostus, jne.. Tietenkään kaikkea näitä ei tarvita jotta joku olisi naisellinen ja vaikka kaikki nämä olisi kunnossa,ei silti välttämäti ole ns. naisellinen. Toivottavasti joku hoksaa mitä ajan takaa! :D

        Harmittavan usein näkee lesbotyttöjä/naisia jotka laittaa kulkiessaan kädet syvälle taskuun, hartiat kyyryyn ja pään alas (näin tekee toki moni muukin ihminen).. Mutta se syö naisellisuutta vaikka kaiken sen alla oliskin mitä ihanin ja naisellisin tyttönen.. Tiiä sitten onko se sitä näyttämistä ja itsensä esille tuomista kuitenkin, josta joku jo tuolla aiemmin taisi sanoa.
        Pidän itseäni naisellisena. Minulla on muodokas vartalo, meikkaan joka päivä, on pitkät hiukset joita mielelläni pitäisin auki vaikka aina, (duunit vaan estää).Jos asuisin jossain lämpimässä paikassa, en varmaan käyttäisi muita vaatteita kun hameita.. Täällä kylmässä pohjolassa vaan on pakko vetää farkkuja jalkaan ja villapaitaa päälle ihan olosuhteiden pakosta. Kuitenkin, en pidä esim. koruista tai kovin korkeakorkoisista kengistä, vihaan käsilaukkuja :) Ja nää on mun mielestä niitä perusnaisellisia juttuja..
        Elikkä minusta ei voi sanoa tiettyjä juttuja mikä tekee ihmisestä naisellisen, vaan se on monien asioiden summa..

        Mä asun täällä Turun seutuvilla ja minusta tuntuu ettei täältäkään tahdo sitä oikeaa löytyä.. Mistä ihmeen paikoista niitä pitäis etsiä, kun kuitenkin nyt eletään ihan nettiaikaa, eikä miltään foorumeiltakaan vissiin sitä oikeaa löydy.. Tarvis varmaan vaan kulutella vähäistä vapaa-aikaa enemmän baarissa..

        Kyllä meitä femmejä Turussakin on. En vaan itsekään tiedä mistä toisemme löydämme. Sittarin sukkahylly?


      • kauneutta kehiin
        Miranda1 kirjoitti:

        Juuri se että on pitkät/pitkähköt hiukset saa mun pään kääntymään, mutta tekeekö se musta sitten heti jonkinsortin metsästäjän? Mieltymyksilleni en mitään mahda, samalla lailla kuin sillekään että ylipäätään olen naisiin päin suuntautunut. Kiinnostun aina ihmisestä ulkonäön perusteella, vaikka se ei todellakaan ratkaise loppupeleissä miten juttu jatkuu. Mistä muusta voisi toisessa edes kiinnostua jos ei sanaakaan koskaan ole ihmisen kanssa vaihtanut?

        Olen varmaan nyt kaikkien mielestä hirvittävän pinnallinen, vaikka oikeasti kaukana siitä! En vain ymmärrä miksi ei saisi etsiä itselleen naista joka miellyttää sekä silmää että sydäntä.

        100%:n samaa mieltä


      • ford.prefekt
        Miranda1 kirjoitti:

        Juuri se että on pitkät/pitkähköt hiukset saa mun pään kääntymään, mutta tekeekö se musta sitten heti jonkinsortin metsästäjän? Mieltymyksilleni en mitään mahda, samalla lailla kuin sillekään että ylipäätään olen naisiin päin suuntautunut. Kiinnostun aina ihmisestä ulkonäön perusteella, vaikka se ei todellakaan ratkaise loppupeleissä miten juttu jatkuu. Mistä muusta voisi toisessa edes kiinnostua jos ei sanaakaan koskaan ole ihmisen kanssa vaihtanut?

        Olen varmaan nyt kaikkien mielestä hirvittävän pinnallinen, vaikka oikeasti kaukana siitä! En vain ymmärrä miksi ei saisi etsiä itselleen naista joka miellyttää sekä silmää että sydäntä.

        Tuo metsästys-sana oli leikkimielisesti heitetty, ei siis vakavasti otettavaksi tarkoitettu. :) Mitä tulee tuohon kiinnostumiseen, niin minä en kiinnostu ihmisestä, jonka kanssa en ole puhunut mitään. Siinä on se ero (väittämättä siis, että toinen tyyli olisi toista parempi.). Minun kiinnostukseni siis herää vasta, kun minulla on jo edes jonkinlainen käsitys toisen persoonallisuudesta. Sen vuoksi en kai kiinnitäkään huomiota toisten ihmisten ulkonäköön.

        Tuskin sinä sen pinnallisempi olet kuin muutkaan, mutta sinulla ja minulla on ilmeisesti erilainen tapa etsiä seuraa. Ei siinä sen kummempaa. Kukin tyylillään, kuten totesin jo aiemminkin. Omasta tilanteestani voisin sanoa, että olisi maailman paras nainen jäänyt löytymättä, jos 'stereotyyppiset' kauneusihanteet olisivat minulle merkitseviä. Totta kuitenkin on, ettei tunteitaan voi pakottaa mihinkään suuntaan, joten onnea sinulle naisellisen naisen 'metsästykseen'. ;) Heitäkin on, kuten olet varmasti tästäkin keskustelusta huomannut.


      • iihastunut
        ford.prefekt kirjoitti:

        Tuo metsästys-sana oli leikkimielisesti heitetty, ei siis vakavasti otettavaksi tarkoitettu. :) Mitä tulee tuohon kiinnostumiseen, niin minä en kiinnostu ihmisestä, jonka kanssa en ole puhunut mitään. Siinä on se ero (väittämättä siis, että toinen tyyli olisi toista parempi.). Minun kiinnostukseni siis herää vasta, kun minulla on jo edes jonkinlainen käsitys toisen persoonallisuudesta. Sen vuoksi en kai kiinnitäkään huomiota toisten ihmisten ulkonäköön.

        Tuskin sinä sen pinnallisempi olet kuin muutkaan, mutta sinulla ja minulla on ilmeisesti erilainen tapa etsiä seuraa. Ei siinä sen kummempaa. Kukin tyylillään, kuten totesin jo aiemminkin. Omasta tilanteestani voisin sanoa, että olisi maailman paras nainen jäänyt löytymättä, jos 'stereotyyppiset' kauneusihanteet olisivat minulle merkitseviä. Totta kuitenkin on, ettei tunteitaan voi pakottaa mihinkään suuntaan, joten onnea sinulle naisellisen naisen 'metsästykseen'. ;) Heitäkin on, kuten olet varmasti tästäkin keskustelusta huomannut.

        Sama "tyyli" siis ihastua kuin sulla ford.perfekt. Pakko saada ensin edes jonkinlainen pieni käsitys ihmisen persoonasta ennen kuin ihastuu. Mutta uskon tämän ainakin omalla kohdallani olevan lähes yhtä "pinnallinen" tapa kuin ulkonäöstä kiinnostuminen. Kertoohan ulkonäkökin jo kenties jotakin ihmisestä. Mulle taas voi riittää jokunen sana, teko, ehkä jopa eleet (en ole varma olenko pelkästään niiden perusteella ihastunut, ehkä lievemmin) ja siitä se ihastuminen sitten lähtee. En tiedä miten syvällisesti sun tai muiden "persoonaan ihastuvien" pitää tuntea ensin se ihastus, mulla tollanen aika pieni jo saattaa riittää. Sen jälkeen ei oikeastaan edes tule ulkonäkökriteereitä, koska olen jo ihastunut ja alan pitää ulkonäöstäkin väkisin. Hiusten pituudella, meikkaamisella/meikkaamattomuudella, vaatteilla tms. ei ole yhtikäs mitään merkitystä enkä ymmärrä miten voisi, omalla kohdalla siis.


      • rhaehejatj
        femppuli kirjoitti:

        Kyllä meitä femmejä Turussakin on. En vaan itsekään tiedä mistä toisemme löydämme. Sittarin sukkahylly?

        Jep, sukkahyllyllä nähdään.


    • Misner

      Täällön ainakin ksi 21-vuotias naisellinen bi-nainen, joka kuiteskin kallistuu enemmän naisiin päin. Asun täällä Keski-Suomen sydämessä, eikä minulla mitän kumppania ole. Eli ei me kaikki olla varattuja. :) Itsekin tykkään juurikin naisellisista naisista enemmän kuin poikamaisista.

      • Ken.

        oooo vihdoin joku keski-suomesta! :D oletkohan mahdollisesti vielä sinkku??


    • Täällä olis 21v helsinkiläinen sinkkunainen, naisellinen sellainen. Ilmeisesti mun on sen takia vaikea löytää ketään kun en ole rekka :P Itse en niinkään pidä ulkonäköä minään kriteerinä, mua kun miellyttää kaikenlaiset naiset ;D
      Mulle saa laitella viestiä kuka vaan, voidaan katsoa josko tiet kohtaa..
      [email protected]

    • linnea90

      Kyllä täältä Turun seudulta naisellisia lesbojakin löytyy, eipä sitä vaan päälle päin näy:) Välillä naisen löytäminen tuntuu aika toivottomalta, uusivuosikin taitaa mennä kotona koiravahdissa. Vähintään kavereita mahtuu aina lisää, joten sähköpostia saa laittaa: [email protected]

      • kurogirl

        Minun homotutkani on ainakin rikki kun en mitään huomaa tai tunnista :D. Luokittelisin itseni ehkä enemmän naisellisiin kun poikamaisiin, ja mistään en seuraakaan saa kun olen tavattoman ujo ja liian nuori baareihin :(


      • häpeänäkö?
        kurogirl kirjoitti:

        Minun homotutkani on ainakin rikki kun en mitään huomaa tai tunnista :D. Luokittelisin itseni ehkä enemmän naisellisiin kun poikamaisiin, ja mistään en seuraakaan saa kun olen tavattoman ujo ja liian nuori baareihin :(

        aisiahan me kaikki lesbot ja bi-tytöt kuitenkin ollaan, alastomana pitäs olla ihan samat elementit paikallaan. paljonko sillä sellai väliä et millä ne verhoo häveliäisyyttää


        mä en ainakaan häpee mitään. päinvastoin.


    • -D-

      Täälläkin olisi yksi naisellinen nainen, jolla ei ole oikeastaan tulevaa kumppaniaan kohtaa mitään muita toiveita kuin, että hän olisi alle 30v ja asuisi pk-seudulla. Kovasti kaipailisin jotain itsevarmaa naista rinnalleni ja mielelläni lähtisin kahville, parille, urheilemaan tai bailaamaan kanssasi. Ystävätkin ovat siis tervetulleita. :)
      Kokeillaan nyt tälläistä kautta kun tuntuu ettei DTM:ssä tai Jennyssä kukaan uskalla lähestyä mua, koska minua luullaan aina jonkun heterokaveriksi. Ärrinmurrin. :)

      • -D-

        niin ja s-posti tosiaan on: [email protected]
        turha pelästyä nimeä, se kertoo vain siitä, että roolipelejäkin on tullut täällä netissä pelattua. :)


    • 15+5

      Täällä yksi, useimmiten tyttömäinen, jos on pakko määritellä niin, bi Helsingistä.

      En mielellän määrittele itseäni sillä ihastun/rakastun aina itse ihmiseen, en sukupuoleen. En voi sanoa, että rakastuisin edes persoonaan, sillä ne kaksi naisihastustani jotka minulla on ollut, olivat molemmat täysin erilaisia sekä ulkoisesti että luonteiltaan. Molemmat kuitenkin upeita ihmisiä.

      Mutta sitä en tiedä mikä saa ihmiset ajattemaan, että lyhyet hiukset, poikamainen kroppa ja pukeutuminen tekee lesbon? Itse olin juuri tuollainen lukioaikana ja tuolloin vielä ihan umpi hetero. Ihmettelin vain kun yhtäkkiä alkoi naiset iskmään. Nykyään kun omaan pitkähköt hiukset ja pukeudun tyttömäisesti niin ei mitään. Inhottavaa, että ihmiset perustavat käsityksensä toisen ihmisen seksuaalisesta suuntautumisesta ulkonäön varaan.

      Ja sitten sanotaan vielä miesmäiseksi. Myös ensinmäinen naisihastukseni oli todella poikamainen ulkonäöltään, androgyyni sanoisin, mutta sisimmässään hyvin herkkä, empaattinen ja luova. Ei miesmäisyydestä tietoakaan.

      Vanhempien naisien mollaamisesta; Minä en näe heissä mitään vikaa. Toinen ihastukseni oli sitten kaunis, vahva, naisellinen nainen, noin kolmekymmentävuotias. Todella viehättävä sekä ulkoisesti että sisäisesti.

    • kummastelija

      .."..missä on kaikki naiselliset naiset jotka on bi tai lesboja"?

      Samaa minäkin voisin kysyä. Vaikeammaksi asian tekee kun olen täysin poikatyttö, vaikka jotkut luulee sen olevan päinvastaista.

    • Jäke<3

      Täällä on kanssa yksi naisellinen 19v Helsingistä, että siis kyllähän naisellisiakin löytyy. Se vaan on fakta että meitä ei heteromassasta tunnista, niinkuin noita poikamaisia yms.
      En nyt haluu olla mitenkään loukkaava, mutta siis itse en jaksa ymmärtää semmosta ''sanatonta viestintää'' (lukuunottamatta flirttiä) että kuljetaan tuolla sateenkaari aiheisissa asusteissa ja tukat nyysittyinä, ihan vaan sen takia että muut vähemmistön edustajat sais vihiä omasta suuntautumisesta tai sen takia, että halutaan muuten vaan tuoda julki kaikelle muulle maailmalle että '' hei, olen lesbo'' tyyliin...ja arvaan että tulee vastalauseita, että ei lyhyt tukka ja jätkämäiset vaatteet tarkota sitä että olis lesbo/bi...ja siihen voin todeta että, joojoo ketä te huijaatte.

      ja pyydän jo anteeksi jos mun teksti nyt loukkas jotakuta (mm.sateenkaarikrääsään pukeutujia jne..)mut joo, hyvää joulua

      • pojulityttö

        Minuakin joskus harmittaa kun hyvännäköiset, pitkähiuksiset neitoset laittaa itsensä "lepakoksi" hyväksymisen takia. Eri asia jos niitä on oikeasti ahistanu kun ei ole voinu olla oma itsensä myös ulkoisesti ja sitten tekevät niin. Mutta sen huomaa jos vetävät hiukset tyngäksi ym kaikkea vain jonkin muun asian takia, kuten että saisivat huomiota. Viehätyksen maku lähtee pois jos on nähnyt heteronnäköisiä söpöjä lepakoita, jotka tekee tämän muodonmuutoksen...
        Anteeksi jos kuullosti pinnalliselta.


    • Lall

      Täälläkin yksi yksinäinen femme, joka ei usko koskaan löytävänsä femme seuraa... :

      • hejj

      • hejj

      • femmesi
        hejj kirjoitti:

        ja kirjoitusvirhehän tuohon sattui.. [email protected] liian vauhdikas päivä.. :D

        Ei sillä niin väliä,onko femme vai butch.... reikä se on rinkelissäkin. Toki näin femmenä kiinnostun enemmän poikamaisista tapauksista..


      • Nillla
        femmesi kirjoitti:

        Ei sillä niin väliä,onko femme vai butch.... reikä se on rinkelissäkin. Toki näin femmenä kiinnostun enemmän poikamaisista tapauksista..

        Mun kokemuksen mukaan se on kyllä just toisete päin Tuntuu että kaikki on kiinnostuseista vaan niistä wannabe-Shaneistä, eikä ketään kiinnosta tavallisen näköiset nätit tyttömäiset tytöt. Ja lisäks piirit on vielä niin pienet et tuntuu et kaikki on ollu toistensa kanssa.
        Mutta tyttömäinen tyttö jatkaa poikamaisen tytön etsimistä silti toiveekkaana :D


      • sakeera
        Nillla kirjoitti:

        Mun kokemuksen mukaan se on kyllä just toisete päin Tuntuu että kaikki on kiinnostuseista vaan niistä wannabe-Shaneistä, eikä ketään kiinnosta tavallisen näköiset nätit tyttömäiset tytöt. Ja lisäks piirit on vielä niin pienet et tuntuu et kaikki on ollu toistensa kanssa.
        Mutta tyttömäinen tyttö jatkaa poikamaisen tytön etsimistä silti toiveekkaana :D

        Missä tyttömäinen tyttö vaikuttaa, kysyy tyttö jota ei vieraat ihmiset ulkoisesti tiedä mikä hän on sukupuoliaan? Vai onko kaikki naiselliset kuolaamassa vain joko femmejen tai shanejen perään?


      • Nillla
        sakeera kirjoitti:

        Missä tyttömäinen tyttö vaikuttaa, kysyy tyttö jota ei vieraat ihmiset ulkoisesti tiedä mikä hän on sukupuoliaan? Vai onko kaikki naiselliset kuolaamassa vain joko femmejen tai shanejen perään?

        Tää tyttönen vaikuttaa keski-suomen alueella. Femmet ei nappaa siinä mielessä ja shanet ei kiinnosta jos käytös on myös shanemaista :D


      • sakeera
        Nillla kirjoitti:

        Tää tyttönen vaikuttaa keski-suomen alueella. Femmet ei nappaa siinä mielessä ja shanet ei kiinnosta jos käytös on myös shanemaista :D

        Tämä etelä-suomessa. Mukava ainakin tietää sinunlaisia olevan.. :)


    • Minunkin pään saa kääntämään naiselliset, kauniit naiset. Mietin vaan mistä itse sellaisen löytäisin.. Olen 33 vuotias femme nainen Turusta ja omasta mielestä oikein hyvin säilynyt.. Jos joku haluaa kirjoitella mun kanssa niin voi kirjoittaa tähän osoitteeseen: inkeril@suomi24

      • 6+5

        minä ainaki haluisin itteleni vanhemman naisen.. vaikka itellä ikää reilu 20 ni sellanen 3kymppinen ois jees ;)


    • 15+3

      Minua ainakin askarruttaa todella paljon se että kumpi minä olen? Miesmäinen tai naisellinen? Minulla on pitkät hiukset, meikkaan joka päivä ja riippuen ihan fiiliksestä niin yleensä on suhteellisen naiselliset vaatteet ja niin edelleen mutta silti olen todella poikamainen aseenteeltani?

      Terveisiä Turusta!

      • johku5

        Mustakin on tosi vaikee sanoa että kumpi oon. Pitkät hiukset, käytän meikkiä(en mtn älyttömiä määriä), suht naiselliset vaatteet... Ei mun suuntautumista voi mitenkään päätellä ulkonäöllisesti. Vähän semmonen olo etten kuulu tähän perus lesbo- linjaan. Kaikki lesbot jotka tiedän on rastapäitä, erittäin poikamaisia, lävistettyjä, tatuoituja, tosi värikkäitä tyyppejä... ei todellakaan mun tyyppisiä. Liian erikoisia mun makuun :) Ehkä parempi ettei määrittele itseään kumpaakaan!


    • 100% F-E-M-M-E

      Minä oon niin naisellinen ettei mitään rajaa! Välillä ihan häiritsee kun ei kukaan tunnista lesboksi, kenelläkään ei luultavasti käy edes mielessä että voisinko olla joku muu kuin hetero :/ Ärsyttää. Minulla on pitkät hiukset ja tosi naisellinen ja sellainen tyylikäs pukeutumistyyli. Ei mitään lesbomaista. Meikkaan ja seuraan muotia. Jep. Pitäs varmaan yrittää muuttuu vähän poikamaisemmaks että sais naisii! ;D Mutta en koe "lesbo-lookia" omakseni, en viihdy sellaisessa lookissa. Miksi oikeastaan pitäisi vaihtaa tyyliä siksi että on lesbo... Okei tää oli vaan tällasta omaa pohdintaani. Jatkakaa.

      • Yöllä nukkuva

        Mun mielestä ei olemassa mitään tiettyä lesbo-lookia, ehkä 15-20 vuotta sitten mutta ei enään.
        Naisellisuus ei ole määriteltävissä oelkän ulkokuoren perusteella esim. pitkät hiukset, meikki, vaatteet vaan siihen vaikuttaa asenne ja miten "kantaa" itsensä.


    • fe_mme

      Sama täällä =)

    • jebox

      Täällä yksi Hämeenlinnassa ! :):)

    • Rainbowchaos

      Täälläkin yksi 18-vuotias naisellisuus Itä-Suomesta päin, saa ehdottomasti laittaa meiliä tulemaan, olitpa sitten neutraali, poika- tai tyttömäinen (; Sporttiset mimmit ottakee yhteyttä vai miten se meni...

      Ja jos jotain tähän kejuun kommentoin, niin ei minuakaan ihan heti uskoisi lesboksi jos kadulla vastaan kävelisin. Toisaalta olen niin näkyvä ja erikoinen persoona että mitä vaan voisi melkein kuvitella :---D
      Ja minun tietämistä lesboista suurin osa on naisellisia, tuntuu että poikatyttöjä on paljon harvemmassa :/ Ehkä oon vaan väärässä paikassa väärään aikaan.

      Mutta vapaamuotoista tutustumista voi pistää :p [email protected]

    • namimami-

      Itse seurustelen miehen kanssa ja olen kyllä onnellinen, mutta minulla on joitain taipumuksia lesbouteenkin tai noh.. pitäskö sanoo, et oikeestaa oon aika bi-henkinen.
      Joskus ajattelin, että olisi kiva joskus kokeilla miltä tuntuu olla naisen kanssa intiimissä kosketuksessa. Monet ovat kehuneet, että on jopa parempaa kuin miehet :)

    • kahviiijapullaposkia

      20 - vuotias sopivan tyttömäinen brunette pitkällä kiharalla varustettu. :) Savosta.

    • zdfghjkllkjgf

      täällä ois yks 19v : d helsingistä(((:

      kyl niitä kai löytää mutta ei helpolla (ite en ainakaa löydä::D)

    • nähdään!

      Huomenna ke 30.11. kaikki muutkin femmet DTM pikkujouluihin;)

    • <3

      Vapaa nti etsivä täälläkin,vm.84, etelä-pohjanmaalta ;) kirjoitella saa s-postiin [email protected]

    • =)

      Hei,

      täällä yksi parikymppinen pääkaupunkilainen, joka olisi innoissaan uusista tuttavuuksista. Joku mainitsi siitä suuntautumisensa liputtamisesta - niin sitähän se on, itsekään en mainosta ja olen kovin naisellinen tai no, suloinen ihan laittautumattakin. ;)

      [email protected] ja saa kirjoitella. :)

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    4. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    5. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    6. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    7. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    8. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    9. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    10. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    Aihe