Arkaillen sun luoksesi mä saavun
luulin että suhde ohi on ?
Päältäni pois heitän valheen kaavun
olen silti kovin onneton.
Ovella jo tulet mua vastaan
kädet kaulalleni kiertäen,
halata voit niin kuin Äiti lastaan
kaikki virheenikin sietäen.
Suuri onni se on, Sinut kun sain
rakkauden löytäen,
suuri onni se on, mun kohdallain
ansaitsisi sitä en.
Tämä elämä on kovin arvaamaton
siksi tästä kiitän vaan,
aarteena on mittaamaton
sen kanssasi kun jakaa saan.
Halpana et pitänyt mua silloin
harha askeleista vaikenit,
ikkunastas valo loisti illoin
turhaan luokses odotit.
Kiertänyt kun olin joka loukon
valo syttyi silloin sisälläin,
hylkäsin tuon koko roskajoukon
kuvasi vain silmissäni näin.
Sulta anteeksi sain kun lohtua hain
luokses saavuin katuen,
sulta anteeksi sain pyytää mä vain
niin tunsin lämmön ihmisen.
Sinä avasit sen mitä nähnyt mä en
Sinä näytit tietä elämään,
olen onnellinen, ymmärrän sen
sun luoksesi mä yöksi jään.
Suuri Onni Se On !
4
437
Vastaukset
- *saaga*
Kokonaisuudessaan mahtava
katumusruno
niin peilaava itsekullekin
kun vain hetkeksi
pysähtyy...
Ansaita ei rakkautta
se on tai ei ole
se pyytetöntä on ja hyväksyvää
näin minä sen nään..
Ihanaa et yöksi jäit ja anteeksi annoitte
siinä on suuren juhlan
suurta sanomaa..Mielestäni ihmisen pitää osata
pyytää anteeksi loukkauksiaan,
sekä myös antaa anteeksi.
Rakkaus on ihana asia
vaalikaamme sitä.
Oikein Hyvää Joulua Sinulle.
anteeksi pyytäen ja nöyrä rakkauden edessä.
Se vaatii monelta rohkeutta, kaikki eivät edes
yllä siihen vaikka halua olisikin.
Mutta ken sen taitaa, on saavuttanut ja antanut
myös paljon. Toinen ihminen voi parhaimmillaan
avata ne lukkiutuneet salvat - rakkaudella.
Kaunis, seesteinen ja taitava runo elämästä.
Sinua kiitän Runoilija.myös anteeksianto,
kuten myös anteeksi pyyntö
ne osaltaan vahvistavat
tunnesidettä.
Kiitos Sinulle linda.
T: J
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90845
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20769- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet116519
