Häämeikki ja kynnet

Häiden valmistaumise

Ainutlaatuiseen juhlaan valmistautuminen pitää sisällään kauniin morsiamen.

Tiedän Oulussa yhden mukavan kosmetologin joka tekee meikkien lisäksi huolella kauniita rakennekynsiä

Olen todella tyytyväinen Ranta-Kastellin liikekeskuksessa olevaan nuoreen kosmetologi Inkaan. Kokemuksta on jalkahoidoista, kulmien muotoilusta, ripsien värjäyksestä, kynsien teosta sekä kasvohoidosta ja meikistä. Suosittelen lämpimästi!

Puhelinnumero; 044 372 6502
Nettisivut löytyy myös http://inkahanhisalo.fi

5

879

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • skeptikko oon!

      Taitaapa olla itse Inka, joka siinä mainostaa.

    • marjatta**

      http://www.facebook.com/pages/Hius-Studio-Miniatyyri/216781981692758?sk=wall
      Täältä löytyy myös aivan erinomainen meikkaaja ja kampaaja! Itse olen vasta muutaman kerran käynyt koska liike on uusi mutta olen todella tyytyväinen. Nuori ihminen, mutta tekee niin nuoreen kuin vanhempaankin makuun, ymmärtää kyllä toiveeni erinomaisesti. Ei kaduta yhtään että ajoin vähän kauemmas kampaajalle, sillä hinta-laatusuhdekin oli erinomainen!

      Suosittelen lämpimästi arkeen ja juhlaan! Tekee kuulemma kynsiäkin..

      • Miniatyyri

        Hei Marjatta! Minäkin kävin samaisessa liikkeessä ja tykkäsin. Nuori hyvä tekijä. Itse olin vaan perus hiusten leikkuussa ja värissä, mutta tuttavani oli kampauksessa ja meikissä ja tykkäsi todella paljon! Hänen kauttaan liikkeestä kuulinkin, mutta suositellessaan käski vaan pitää huolen, että menen sille nuoremmalle työntekijälle..


      • hiushius
        Miniatyyri kirjoitti:

        Hei Marjatta! Minäkin kävin samaisessa liikkeessä ja tykkäsin. Nuori hyvä tekijä. Itse olin vaan perus hiusten leikkuussa ja värissä, mutta tuttavani oli kampauksessa ja meikissä ja tykkäsi todella paljon! Hänen kauttaan liikkeestä kuulinkin, mutta suositellessaan käski vaan pitää huolen, että menen sille nuoremmalle työntekijälle..

        kävin ja tykkäsin !


      • huono kokemus
        hiushius kirjoitti:

        kävin ja tykkäsin !

        Alkuun kävin tällä vanhemmalla naisella, enkä tykännyt yhtään. En saanut mitään sinnepäinkään mitä halusin. Myöskin koko tämän palvelutapahtuman ajan hän haukkui edellisiä asiakkaitaan ja työtoveriaan minulle. Ajattelin heti, että mitäs minusta sanotaan kun ovesta poistun. Lisäksi oli joulun aika kun olin liikkeessä ja tämä kyseinen nainen itki joka kerta kun tuli hyvä joululaulu! Ja kaiken kruunasi että hän jossain vaiheessa haki koiransa jostain kyhnyttämään jalkoihini loppuajaksi. Todella pettynyt olin kaikin puolin ja seuraavan ajan varasinkin kaikessa hiljaisuudessa tälle nuoremmalle ja täytyy kyllä sanoa että hän oli ihan eri maata, eli aivan erinomainen tekijä.
        Myöhemmin kun jaoin tätä kokemustani muille, eräs tuttavani sanoi että on työskennellyt hänen kanssaan joskus ja yhteinen taival loppui hyvin lyhyeen, koska häntäkin tämä kyseinen nainen mustamaalasi, vaikka selvästikin hänessä itsessään on vikaa!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8216
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2243
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1909
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1644
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1479
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1173
    Aihe