Oisko vinkkiä hyvästä yksityisestä hammaslääkäristä Porvoossa?
Sellasesta, joka ottaa uusia asiakkaita.
Kunnalliselle puolen vuoden jono.
Hammaslääkäri Porvoosta?
13
5962
Vastaukset
- päpätti
Kasihammas Aleksanterinkadulla.....
- Lullukka
Avia hammaslääkärit WSOY:n talossa. Hoitoon pääsi nopeasti. Erinomaista hoitoa!
- pelkokerroin suuri
Aleksanterinkadulla Tellervo Kemppi, aivan loistava lääkäri, toivottavasti pääset hänelle.
- hammaspeikko 50
On tullut käytyä monissa lääkäreissä .
Ylivoimaiseeti paras
Hammaskiven poisto hoidettiin kivuttomasti muu hoito
SUOSITTELEN - Hammasrivistö
hammaspeikko 50 kirjoitti:
On tullut käytyä monissa lääkäreissä .
Ylivoimaiseeti paras
Hammaskiven poisto hoidettiin kivuttomasti muu hoito
SUOSITTELENAviassa kävin ja sain hyvää palvelua. Menen uudelleenkin.
- Rhea38
Hammasrivistö kirjoitti:
Aviassa kävin ja sain hyvää palvelua. Menen uudelleenkin.
Olisi hyvä, jos palstalta eliminoitaisiin ihan selvät tekstimainonnat. Nämä ihan paistavat läpi.. Ensin joku ns. tietämätön kyselee jostain palvelusta ja sitten ikäänkuin taikaiskusta tulee vastauksia nimeltä mainiten kyseisiä paikkoja. Ei siinä mitään, mutta olisi kuluttajan kannalta hyvän markkinointitavan mukaista tietää, että kyseessä on tekstimainonta.
- ........
Rhea38 kirjoitti:
Olisi hyvä, jos palstalta eliminoitaisiin ihan selvät tekstimainonnat. Nämä ihan paistavat läpi.. Ensin joku ns. tietämätön kyselee jostain palvelusta ja sitten ikäänkuin taikaiskusta tulee vastauksia nimeltä mainiten kyseisiä paikkoja. Ei siinä mitään, mutta olisi kuluttajan kannalta hyvän markkinointitavan mukaista tietää, että kyseessä on tekstimainonta.
Ihmettelen kyllä itsekin suuresti, koska en itse voi suositella kyseistä paikkaa kenellekään. En ole koskaan pelännyt hammaslääkärillä käymistä, mutta käytyäni muutaman kerran Aviassa erään nuoren miehen luona, tuli hirveä kammo. Kyllä minä ainakin odotan suosiolla sen puoli vuotta, aikaahan voi varata etukäteen ilman sen kummempia syitä, ja jos oikeasti on vihlontaa tai reikää, kyllä ne laittavat jonon ohi..
- kaima ilman hammasta
Maanantaina kl.16.05 etuhammas poikki!Mistä apu Porvoossa?Ystäväni neuvo,soita Omahammaslääkärille,Antti Karkkola ja asistentti Tuija,TÄYDELLINEN,loistava palvelu.Suosittelen,jos haluat hymyillä samana päivänä.
- Hamppipeikko
Itse olen myös Karkkolan asiakkaita ja tyytyväinen sellainen!
Lafka nykyään "Oma hammaslääkäri" -nimellä ja löytyy samasta talosta kuin Top-sport !
Suosittelen!! - Hammaskiveä
Hamppipeikko kirjoitti:
Itse olen myös Karkkolan asiakkaita ja tyytyväinen sellainen!
Lafka nykyään "Oma hammaslääkäri" -nimellä ja löytyy samasta talosta kuin Top-sport !
Suosittelen!!Ei mainos Avia ykkönen .Ei kipuja...
- hammass
Oma hammaslääkäri porvoo, en suosittele implanttien/kruunujen ottoa kyseisessä firmassa.
- implantti
Voitko kertoa mikset suosittele?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1033121GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys431167- 831142
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja521055Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!32997- 67868
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39852- 53847
- 44832
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn24801