TUIfly Nordic 767

köyhä pitkäsääri

Joku on varmaankin matkustanut TUIfly Nordic 767 koneella joko Thaimaaseen tai Dominikaaneihin, joten osaisitteko kertoa, että onko ns. sikaosastolla=perusluokassa ensimmäisellä rivillä reunoilla enemmän jalkatilaa kuin normaalisti. Koneen piirroskuvassa näyttäisi, että vasemmalla (menosuunnassa) olisi isompi tila kuin oikealla. Ei sitten mitään höpö vastauksia, vaan aivan oikeaa tietoa.

7

1085

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sijaitsee

tämä Thaimaase, johon niin monet ovat matkustamassa? Vai matkustavatkohan he tietämättään Thaimaahan?

• Kielioppipiru

jos mennään Thaimaaseen, niin perusmuoto on Thaimas, tai tuo sinun ehdotus Thaimaase sopii myös oppisääntöjen puitteissa. Jos Kohde on Thaimaa, niin sitten mennään Thaimaahan. Tuskin kukaan Thaimaaseen menijä laittaa keväällä kukkasipuleita maaseen, vaan maahan :)

• TUIfly

on aina hyvästä ja varmaan muistan huomautuksesi tästä eteenpäinkin. Tulikohan lause nyt kieliopillisesti oikein??? Korjata saa!!!

• .......

turisti-charterit ole aina tungettu täyteen, kuin turusen pyssy konemallista riippumatta. Pelastusteiden kohdalla on varmasti enemmän tilaa ja ehkä eka rivissä, mutta ei välttämättä sielläkään. Olen lentänyt AA:n 767:lla vuorolentoja ja tilaa riitti yllin kyllin normi paikallakin, mutta eihän se ole sama, kuin nuo turistisardiinipurkit. Muuten koneena B-767 on miellyttävä matkustaa.

• nimimerkki matti 104

seinähän siinä on edessä ja vessat. Trafiikkia kovasti ja paska haisee. SE-RFS on ihan ok sisustukseltaan, ei siin mittää.

• ajoonkola
        nimimerkki matti 104 kirjoitti:

seinähän siinä on edessä ja vessat. Trafiikkia kovasti ja paska haisee. SE-RFS on ihan ok sisustukseltaan, ei siin mittää.

TUI:n sivuilta löytyy koneista panoramakuvaa. Josko niistä olisi apua? Ja onnistunutta matkaa Thaimaahan!

• mädäri

Penkin selkänojan etäisyys seinästä on suurempi kuin muilla riveillä edessä olevasta penkistä, joten siinä suunnassa tilaa on, mutta jalkoja ei saa suoraksi seinän takia, kuten muilla paikoilla saa penkin alle. Mutta yleensä nämä "bulkhead" paikat ovat olleet mukavempia matkustaa.

Tuli mieleen, että pöytähän on kyllä sitten käsinojassa, joten sitä käsinojaa ei saa nostettua ylös, joten tila voi tuntua leveyssuunnassa ahtaalta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      32
      4611
    2. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      15
      2588
    3. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      25
      2425
    4. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      55
      2317
    5. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      32
      1787
    6. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      32
      1611
    7. Se meidän sydänyhteys

Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi
      Ikävä
      73
      1496
    8. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      50
      1295
    9. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      66
      1294
    10. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      82