Vanhuuden- ja alkoholidementian yksi oire on lähimuistin heikkeneminen ja katoaminen.
Mikäs olikaan eilen viimeksi katsomasi TV-ohjelma nimeltään ja mistä aiheesta?
Pitääkö pinnistää, vai etkö muista ollenkaan?
Ole itsellesi rehellinen.
No nih, pulsukandit ja lipittäjät
11
379
Vastaukset
- Juuu..
Tais olla joku..ootas ny..ai nii.."hämä, hämähäkki kiipes langalle..elokuva..vai mikä se oli..?
- kossukessu
Juu, tuo se oli "hämähämähakki" elokuva, minäkin katsoin sen. Muistissamme ei vielä ole mitään vikaa. Rauhassa voidaan lipittää kossut vielä monta vuotta.
- kossukessu
Juu, tuo se oli "hämähämähakki" elokuva, minäkin katsoin sen. Muistissamme ei vielä ole mitään vikaa. Rauhassa voidaan lipittää kossut vielä monta vuotta.
- tuplatupla
kossukessu kirjoitti:
No voi pahus, tuli viesti tuplana. Kai se johtuu siitä, kun aina juonkin kaiken tuplana!
Pitänee hakeutua hoitoon...minulla on semmoinen tunne kuin olisin katsellut Kymppitonnia!?
- TIETOS
DALLAS!
- tripla A
Mä olin AA kerhos, ja siltä mentiin ryhmän kanssa baariin. Sen jälkeen.. en muista mitään.
- yök.
Jokin kapakka-aiheinen ohjelma.
Helppo muistaa siitä, kun ne pullot on pöydällä vieläkin.- kärvistelijä
Ootte hauskoja. Joku vielä sanoo, että juominen tylsistyttää :=))
- - töllö-tin -
...vaikka olen melko nuori ja kokonaan raitis. Telkkariohjelmat tuppaavat olemaan ensimmäkseen samaa kertakäyttöistä tusinapaskaa; ei ihme ettei niitä muista.
- yxin juhlija
Joulu sitten mennä hujahti ohi. Hiljaista oli, kun kotona ei ollut tippaakaan joulujuomia. Lauantaina uskalsin pistäytyä lähipubissa oluella. Omituista, siellähän oli kaikki yksinäiset kapakkatutut! Olivat olleet koko joulun siellä. Hm! Ussi Vuosi on vielä kestettävä, sitten alkaa arki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683031
- 922835
- 492067
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201535- 151329
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51308Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131291Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131243Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241212- 181210