... videointi käydystä valuuttakaupasta? Hänhän on luvannut todistaa clubin käyneen voitollista valuuttakauppaa. Missä se todistus on nyt? Onko viranomaisrikolliset ja rahasuvut taas päässeet vetään välistä?
Onhan se perkules vieköön kumma, kun EOK kertoo sivuillaan, että videoinnille ei ole mitään estettä. Nyt Hannu jolkottelee vapaalla, mutta ei viitti niin paljon vaivaa nähdä, että tekis yhden, vain yhden ainoan noin tunnin videon ja päästäisi jäsenet silleen pälkähästä.
Hannu ääneen!
Ja mitaan ette voi...
Missä viipyy Hannun ...
22
700
Vastaukset
- edes yrittää
Tuhmu yrittää esiintyä Adana...
- 20+1
yksityisesti jäsenelle,ei pökäleille
- cinemascope400%
Spielberg on tulossa ohjaamaan videon kunhan muilta töiltään pääsee. Joten malttia capitatoverit! Vain parasta parhaille.
- hetkellä
jäsenille uskotellaan Hannun tarvitsevan joulurauhan rankan koettelemuksen päälle. Mitäpä väliä 10.000 jäsenen joulurauhalla on, pääasia että Hannun joulu on rauhallinen.
Kummasti ne halut Hannun kuulemiseen katosivat. Videon tekokin kestäisi korkeintaan tunnin, sanoi Hannu. Päästäkää Hannu ääneen, niin asiat selviävät!- että Hande
on vain silmänlumeeksi "vapautettu". Todellisuudessa tuota kansan vapahtajaa rahasukujen ikeestä pidetään tiukasti vangittuna nomenklatuuran salaisistakin salaisimmassa on- ja offshore tyrmässä. Eihän sitä tällaisissa olosuhteissa nyt mitään videoita saa tehtyä.
Ja nyt tulee kuuma paljastus: Euroopan Oikeusmurhan Keskusvirasto toimii tässä asiassa likaisen työn tekijänä - heidän kätyrinsä ovat ensi kädessä vastuussa vapahtajamme eristämisessä todellisuudesta ja hänen uskollisten kannattajiensa salakavalan systemaattisesta harhaanjohtamisesta tarkkaan suunnitellulla disinformaatiolla ja suoranaisella sumutuksella! Eihän tästä asiasta enää viime aikaisen "tiedotuksen" valossa ota selvää itse Belsebuubikaan - eli jo ovat rahasuvut ja korpit onnistuneet paremmin kuin hyvin kansan harhaanjohtamisessa Oikeusmurhan Keskusviraston harhatiedotuksen avulla. Ei voi kuin ihailla...
- 19
Hande on jo todistanut vilpillisyytensä. Antautunut jo tuleviin vankilaoloihin.
Ps. Raililla suuri merkitys proseduurissa ;)
http://www.mikseri.net/playsong.php?id=287558- video_hannu
Hannu ei uskalla käyttää videokameraa koska siihen on voitu asentaa viranomaisrikollisten toimesta vaikka mitä mikrofoneja tai kamera
- foliopipo
video_hannu kirjoitti:
Hannu ei uskalla käyttää videokameraa koska siihen on voitu asentaa viranomaisrikollisten toimesta vaikka mitä mikrofoneja tai kamera
Kolmella kympillä kamerakännykkä marketista ja parilla eurolla foliota päälle ja video valmiiksi.
... haukuin mutsin, kun se oli antanu mulle vanhan akan nimen. Se Raili tuntu niin vanhalta, niin vanhalta, kuin vaan vanha voi olla.
Kysyin siltä, jotta onko reilua, kun sun kakaras on kiivenny Moron Rokille ja siellä olis pitäny laittaa lippu, jossa on nimi? En muuten uskaltanu tulla alas sieltä ihan tosta vaan. Silmät piti peittää pahoissa paikoissa ja luottaa taluttajaan.
Ja mitaan ette voi...- eventt
RailiSuominen kirjoitti:
... haukuin mutsin, kun se oli antanu mulle vanhan akan nimen. Se Raili tuntu niin vanhalta, niin vanhalta, kuin vaan vanha voi olla.
Kysyin siltä, jotta onko reilua, kun sun kakaras on kiivenny Moron Rokille ja siellä olis pitäny laittaa lippu, jossa on nimi? En muuten uskaltanu tulla alas sieltä ihan tosta vaan. Silmät piti peittää pahoissa paikoissa ja luottaa taluttajaan.
Ja mitaan ette voi...Mun äidin sisko on Raili. Itseasiassa ainoa Raili jonka tunnen. Helpottaako jos kerron, että se
on äidin isosisko ja 74 - vuotias. Eino, ei mulla aiheuta Raili mitään ikäassosiaatiota.
Toi Railis people taas sitten on aiheuttanut ihan muuta nimelle :D eventt kirjoitti:
Mun äidin sisko on Raili. Itseasiassa ainoa Raili jonka tunnen. Helpottaako jos kerron, että se
on äidin isosisko ja 74 - vuotias. Eino, ei mulla aiheuta Raili mitään ikäassosiaatiota.
Toi Railis people taas sitten on aiheuttanut ihan muuta nimelle :D... otin etunimekseni Ada. Se on erään vanhan mummelin nimi. Se mummeli olis nyt jo jotain 110 vuotta, mutta on tietty kellahtanu. Nykyään kun katselee lasten kasteilmoituksia, niin nimi Ada vilahtelee siellä tosi tiuhaan. Joten toivoa on vielä, että se Raili -nimikin tulis joskus vielä muotiin. Ja sittenhän mä olisin POP.
Ja mitaan ette voi...- Kauko Partio.
RailiSuominen kirjoitti:
... otin etunimekseni Ada. Se on erään vanhan mummelin nimi. Se mummeli olis nyt jo jotain 110 vuotta, mutta on tietty kellahtanu. Nykyään kun katselee lasten kasteilmoituksia, niin nimi Ada vilahtelee siellä tosi tiuhaan. Joten toivoa on vielä, että se Raili -nimikin tulis joskus vielä muotiin. Ja sittenhän mä olisin POP.
Ja mitaan ette voi...mutta tämä on hyvä...tuskinpa nuoremmat ovat kuulleetkaan.
http://www.youtube.com/watch?v=c-C9GsHmrFc - eventt
RailiSuominen kirjoitti:
... otin etunimekseni Ada. Se on erään vanhan mummelin nimi. Se mummeli olis nyt jo jotain 110 vuotta, mutta on tietty kellahtanu. Nykyään kun katselee lasten kasteilmoituksia, niin nimi Ada vilahtelee siellä tosi tiuhaan. Joten toivoa on vielä, että se Raili -nimikin tulis joskus vielä muotiin. Ja sittenhän mä olisin POP.
Ja mitaan ette voi...Ada on kyllä aika seksikäs juttu. Tiedä sitten mikä siinä on mutta kummasti pörhöttää pallikarvoja.
( Ei, en tarkoita nyt sua tai sun kirjoituksiasi täällä. Yleisesti ottaen siis seksikäs nimi ) - Hehhee..
video_hannu kirjoitti:
..olipa osuva heitto!!
- Kummin kaima
eventt kirjoitti:
Mun äidin sisko on Raili. Itseasiassa ainoa Raili jonka tunnen. Helpottaako jos kerron, että se
Toi Railis people taas sitten on aiheuttanut ihan muuta nimelle :DSe ei kuitenkaan muuta sitä tosiasiaa että HANNU on rikollinen
- Mr Toppila
Oikeasti, tämä tästä vielä puuttuisi: Sanomat24-tuutista pullahtaisi Mikko Juntusen koostama kolmetuntinen pläjäys, jossa Hannu antaisi tuliterän tarjousläppärin äärellä tunnin kommentoidun treidausnäytöksen höystettynä Pitkäsen, Juntusen ja Kavoniuksen parhailla. Pipsit paukkuisivat ja rahasukujen edustajat pierisivät verta.
Viihdearvo kantaisi vuosien taakse kiikkustoolissa naareskeltavaksi, mutta todistusarvo tasan nolla.
Entä totuus Hannun suusta 15 minuutin tilityksenä? Sitä kyllä arvostaisin suuresti.
Hannu ääneen! ... setä ei tule puolustamaan Hannua yleisön huutaessa; "Hannu ääneen, kerta vapaalla jolkottaa!"
Kavoniuksen olis helppoa, jos vaan haluja ja mielikuvistusta löytyisi, todeta mm. seuraavaa: Hannun edun mukaista ei ole tulla todistamaan yhtän mitään ennen tulevia oikeudenkäyntejä. Hannu ei voi videolla todistaa, koska Hannun, epäiltyjen, "petetyksi itsensä tuntevien jäsenten" ja oikeuslaitoksen edun mukaista ei ole, että Hande toisi esitutkintamateriaalia julkisuuteen. Huom! etenkin ton oikeuslaitoksen ja jäsenten asemaa pitäisi plörinöissä korostaa. Se meinaan toisi uskottavuutta. Sit se vois vähän höpöttää pääepillyn oikeusturvasta.... yms. yms..
Kyllä uunotettuihin tarinat uppois ihan täysillä.
PS. Tuolla jossakin sanottiin, että Kavonius seuraa nyt silmä tarkkana tätä forumia. Se ukko on seurannu tätä forumia jo melkoisen tovin, kuin kuuta nousevaa ja heittäny omaa shittiään keskustelujen joukkoon jopa omalla nimellään. Mitenhän lie sillä on aikaa keikkua forumeilla, kun sen pitäisi paneutua Handen asioiden hoitamiseen?
Ja mitaan ette voi...- ankarampi itkonen
voi voi hannu...muista aina ottaa varmuuskopiot...eikö tämä opeteta jo ala-asteen atk tunnilla? no tämäkin asia kertoo jo paljon hannun osaamisesta...
- Mr Toppila
voisi ajatella, olisiko aihetta kysyä, joskohan se on todennut tilanteen ja heittänyt viihteelle.
Ehkä se on saanut näppeihinsä viimeiset Panaman rekisteripaperit. - 4+9
Mr Toppila kirjoitti:
voisi ajatella, olisiko aihetta kysyä, joskohan se on todennut tilanteen ja heittänyt viihteelle.
Ehkä se on saanut näppeihinsä viimeiset Panaman rekisteripaperit.vai mitä toppila?
- Mr Toppila
4+9 kirjoitti:
vai mitä toppila?
Näin joulun hyvän sanoman kunniaksi:
Hyvää ja viihteellistä joulua palstan lukijoille. Erottelematta.
- kyllätulee
odottele rauhassa :-)..................
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 722698
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232672Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1072322- 341619
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2391553- 321537
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt401475- 281270
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201216- 951181