~ Windsurfing ~

~~~♥

Elämämme vedessä
nesteessä neitsyen sinisen meren
kantaa suolainen maussa mauttomuuden

Anna tulla rakkaani
nouse aalloillesi kuohumaan
ja ylitsevuoda sylissäni

Ratsasta myrskyssäsi yli kiihkojen
sulje silmäsi ja lennä kanssani
ratsasta aalloillasi
ja tunne rajuna voimani sisälläsi

Huuda kuohupäillesi
pelkäämättä, huuda Rakkaani !


Ja avaa sitten silmäsi ja näe

Olen edelleen tässä
katso suoraan silmiini ja näe

Olen tässä, Sinun !

~~~♥

http://www.youtube.com/watch?v=9u6jKV9TPLc

12

295

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yks vaa*

      lyövät ylitseni
      ääntäni en kuule
      kehoni muistaa sanat, tekoni
      Huutaaa Mitä teit...
      Katoan..

      Tiedän ja odotan...

      Havahdun, avaan silmäni.
      Tunnen voimasi
      Rakkaani.
      Huudan
      Olen Sinun !
      Rakas !

      • Kopittelija

        Oikein vastarunolla pläjäytetty.. Mielelläni olisin halunnut myös palautetta omasta runostani... Mutta Kivaa Joulunaikaa sinullekin kuka lienetkin ! Terkuin (*J*) ...


      • Oikein vastarunolla pläjäytetty..

        Mielelläni olisin halunnut myös palautetta omasta runostani...

        Mutta Kivaa Joulunaikaa sinullekin kuka lienetkin !

        Terkuin (*J*)


        Ps. Vastasin epähuomiossa Otakopilla ja poistin vastauksen koska käytän
        kommentaareissani Kopittelijaa! siksi, että haluan säilyttää Otakopin tiedostoissa
        vain ja ainoastaan RUNOJA ! ja kommentoin virallisella Kopittelijalla nyt koska
        epävirallista jatkuvasti matkittiin täällä usein.. :(

        Ps. 2 ! Runoni ovat usein Fiktiivisiä ja leikkaa elämää monelta eri kantilta ja siksi
        runojani pitää aina lukea ajatuksella, että ne ei ole aina sitä todellista MINÄ MINÄÄ !
        Ja kaikkien vastaajien pitää myös muistaa, että runosivuilla liikutaan Fiktiivisessä todellisuudessa
        ja se mikä tapahtuu Live-elämässä on usein aivan eri asiaa !

        http://www.youtube.com/watch?v=a2eIQozSIZo


      • Kopittelija kirjoitti:

        Oikein vastarunolla pläjäytetty.. Mielelläni olisin halunnut myös palautetta omasta runostani... Mutta Kivaa Joulunaikaa sinullekin kuka lienetkin ! Terkuin (*J*) ...

        Näitä riittää... :(

        Eli siis tämä valekopittelija on joku Hörhö !


    • 16

      tämä taitaa olla jo viides kerta kuin luin runosi ja joka kerta koen sen hieman erilailla;
      jotenkin kuitenkin joka lukukerran jälkeen jäi tunne, että pitää uskaltaa ELÄÄ: olla oma itsensä,
      uskaltaa näyttää tunteensa: huutaa, raivota ja rakastaa...elää TÄYSILLÄ ! ja Hän joka sinua rakastaa
      ei pakene paikalta, vaikka sanoisit joskus jotain ilkeääkin... sitä kai se Rakkaus oikeasti on, että voi olla oma epätäydellinen itsensä ja silti toinen sinua rakastaa :)

      Hieno ja kaunis runo; jotenkin vaikeaselkoinen...no ainahan pitää olla haastetta; kiitos Runoilija... tykkäsin Rakkausrunostasi :)

      • Kannustavasta ja erittäin hyvästä palautteestasi ! :)

        Kivaa päivää sinulle !

        Terkuin (*J*)


    • 33

      Miten jaksat aina sählätä täällä noiden profiiliens kanssa luulis kyllästyttävän
      eks sulla ole parempaa tekemistä tai ainakin luulis.
      Erittäin eroottinen runo!

      • oppii kaikenlaista kun aikansa sählää... :O

        Hyvä että sinulla kuitenkin riitti aikaa lukea runoni ! :))

        Kivaa päivää ! Terkuin (*J*)


    • Armiliini

      runo..

      • ytimekäs vastaus..
        nii, että " lyhyesti virsi kaunis"... :O

        Kiva jos runo miellytti ! :)


    • :)))))

      Kumpa aina voisi olla niin ,,miten sen runossasi kerrot :))

      • jos tykkäsit runostani ! :))

        Ja Hellää ja Herkkää Joulua sinulle ! :))

        Terkuin (*J*)


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      58
      2996
    2. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      13
      1027
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      89
      1008
    4. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      886
    5. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      84
      854
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      781
    7. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      96
      764
    8. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      660
    9. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      86
      635
    10. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      595
    Aihe