Varas oli käynyt täällä, naapuri näki ja jäljet olivat maassa. Mitään ei onneksi saanut vietyä. Jos olisin ollut paikalla ja nähnyt, olisin kyllä ottanut koriste miekkani, joka riittää hyvin ihmisen tappamiseen ja hyökännyt. Iskisin niin monta kertaa, että olen varma, ettei enää pakene, oli hänellä ase tai ei.
Typerässä Suomessa saisin varmaan itse rangaistuksen, vaikka paskiainen ansaitsisi kaiken. En nyt halua jenkkilandiaankaan muuttaa ja siellä varkailla taitaa olla pyssyt....
Varas oli käynyt
4
638
Vastaukset
- Beebeeee
Vai niin..
- Suositus
itsepuolustusta. Omenavarasta ei ammuta, as they say. Voi olla, että jos asunnossasi ei ole kunnon turvalukitusta tai jollakulla on vara-avain, niin siellä on käyty ihan urkintareissulla. Näitä kummajaisia liikkuu. Huolehdi siis lukkoasiat kuntoon, äläkä jakele Boda-lukon avaimia muille kuin yhden voit antaa vaikka jollekulle perheenjäsenelle. Jos sinulla on takaovi, niin sen lukitus myös kuntoon ja haat kiinni. Voit hankkia lisäksi kovaäänisen hälyttimen, joka reagoi liikkeeseen jo vähän matkan päässä ovelta. Soitapa alan asiantuntijaliikkeeseen.
- kovat rankaisut
Olet onnekas, ettei mitään viety. Asun tällä hetkellä ulkomailla (EU) ja itsellä ei ollut ihan yhtä hyvä tuuri. Varas tuli meille ikkunan kautta sisään sillä välin, kun olimme asioilla. Mukaan lähti rahaa ja tavaraa tuhansien edestä. Suuhun jäi paha maku, lukuisia unettomia öitä ja viha kaikkia rikollisia ja rikollisten "ymmärtäjiä" kohtaan (=erityisesti sellaiset tahot joiden mielestä rikos on ok, koska rikollisella on nykyaikaisessa yhteiskunnassa jokin "pakko" turvautua rikoksiin tai jotka ajavat mietoja rangaistuksia ja erilaisia rikollisten parannus-/paapomisohjelmia kovien rangaistusten sijaan). Minusta yksiselitteisesti toisen omaisuutta varastavalta pitäisi poistaa rikoksentekovälineet, esim. katkoa sormet/kädet. (Rikollinen) ihminen joka ei kunnioita toisen (rehellisten ihmisten) omaisuutta/henkeä/koskemattomuutta, luopuu mielestäni ihmisoikeuksistaan ja ansaitsee teoistaan rangaistuksen, jota joku voisi pitää epäinhimillisenä.
- jo on jutut
aamulehden jakajan jäljet. Älä syytä postinjakajaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1257307Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden5135470Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1513375Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2162671Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512372Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä681308Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431292En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771272Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111179- 1111153