Varas oli käynyt

Raivostunut

Varas oli käynyt täällä, naapuri näki ja jäljet olivat maassa. Mitään ei onneksi saanut vietyä. Jos olisin ollut paikalla ja nähnyt, olisin kyllä ottanut koriste miekkani, joka riittää hyvin ihmisen tappamiseen ja hyökännyt. Iskisin niin monta kertaa, että olen varma, ettei enää pakene, oli hänellä ase tai ei.

Typerässä Suomessa saisin varmaan itse rangaistuksen, vaikka paskiainen ansaitsisi kaiken. En nyt halua jenkkilandiaankaan muuttaa ja siellä varkailla taitaa olla pyssyt....

4

605

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Beebeeee

Vai niin..

• Suositus

itsepuolustusta. Omenavarasta ei ammuta, as they say. Voi olla, että jos asunnossasi ei ole kunnon turvalukitusta tai jollakulla on vara-avain, niin siellä on käyty ihan urkintareissulla. Näitä kummajaisia liikkuu. Huolehdi siis lukkoasiat kuntoon, äläkä jakele Boda-lukon avaimia muille kuin yhden voit antaa vaikka jollekulle perheenjäsenelle. Jos sinulla on takaovi, niin sen lukitus myös kuntoon ja haat kiinni. Voit hankkia lisäksi kovaäänisen hälyttimen, joka reagoi liikkeeseen jo vähän matkan päässä ovelta. Soitapa alan asiantuntijaliikkeeseen.

• kovat rankaisut

Olet onnekas, ettei mitään viety. Asun tällä hetkellä ulkomailla (EU) ja itsellä ei ollut ihan yhtä hyvä tuuri. Varas tuli meille ikkunan kautta sisään sillä välin, kun olimme asioilla. Mukaan lähti rahaa ja tavaraa tuhansien edestä. Suuhun jäi paha maku, lukuisia unettomia öitä ja viha kaikkia rikollisia ja rikollisten "ymmärtäjiä" kohtaan (=erityisesti sellaiset tahot joiden mielestä rikos on ok, koska rikollisella on nykyaikaisessa yhteiskunnassa jokin "pakko" turvautua rikoksiin tai jotka ajavat mietoja rangaistuksia ja erilaisia rikollisten parannus-/paapomisohjelmia kovien rangaistusten sijaan). Minusta yksiselitteisesti toisen omaisuutta varastavalta pitäisi poistaa rikoksentekovälineet, esim. katkoa sormet/kädet. (Rikollinen) ihminen joka ei kunnioita toisen (rehellisten ihmisten) omaisuutta/henkeä/koskemattomuutta, luopuu mielestäni ihmisoikeuksistaan ja ansaitsee teoistaan rangaistuksen, jota joku voisi pitää epäinhimillisenä.

• jo on jutut

aamulehden jakajan jäljet. Älä syytä postinjakajaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2570
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2532
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1742
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      22
      1536
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1480
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1420
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1342
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1203
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1147
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1076
    Aihe