Varas oli käynyt

Raivostunut

Varas oli käynyt täällä, naapuri näki ja jäljet olivat maassa. Mitään ei onneksi saanut vietyä. Jos olisin ollut paikalla ja nähnyt, olisin kyllä ottanut koriste miekkani, joka riittää hyvin ihmisen tappamiseen ja hyökännyt. Iskisin niin monta kertaa, että olen varma, ettei enää pakene, oli hänellä ase tai ei.

Typerässä Suomessa saisin varmaan itse rangaistuksen, vaikka paskiainen ansaitsisi kaiken. En nyt halua jenkkilandiaankaan muuttaa ja siellä varkailla taitaa olla pyssyt....

4

530

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Beebeeee

      Vai niin..

    • Suositus

      itsepuolustusta. Omenavarasta ei ammuta, as they say. Voi olla, että jos asunnossasi ei ole kunnon turvalukitusta tai jollakulla on vara-avain, niin siellä on käyty ihan urkintareissulla. Näitä kummajaisia liikkuu. Huolehdi siis lukkoasiat kuntoon, äläkä jakele Boda-lukon avaimia muille kuin yhden voit antaa vaikka jollekulle perheenjäsenelle. Jos sinulla on takaovi, niin sen lukitus myös kuntoon ja haat kiinni. Voit hankkia lisäksi kovaäänisen hälyttimen, joka reagoi liikkeeseen jo vähän matkan päässä ovelta. Soitapa alan asiantuntijaliikkeeseen.

    • kovat rankaisut

      Olet onnekas, ettei mitään viety. Asun tällä hetkellä ulkomailla (EU) ja itsellä ei ollut ihan yhtä hyvä tuuri. Varas tuli meille ikkunan kautta sisään sillä välin, kun olimme asioilla. Mukaan lähti rahaa ja tavaraa tuhansien edestä. Suuhun jäi paha maku, lukuisia unettomia öitä ja viha kaikkia rikollisia ja rikollisten "ymmärtäjiä" kohtaan (=erityisesti sellaiset tahot joiden mielestä rikos on ok, koska rikollisella on nykyaikaisessa yhteiskunnassa jokin "pakko" turvautua rikoksiin tai jotka ajavat mietoja rangaistuksia ja erilaisia rikollisten parannus-/paapomisohjelmia kovien rangaistusten sijaan). Minusta yksiselitteisesti toisen omaisuutta varastavalta pitäisi poistaa rikoksentekovälineet, esim. katkoa sormet/kädet. (Rikollinen) ihminen joka ei kunnioita toisen (rehellisten ihmisten) omaisuutta/henkeä/koskemattomuutta, luopuu mielestäni ihmisoikeuksistaan ja ansaitsee teoistaan rangaistuksen, jota joku voisi pitää epäinhimillisenä.

    • jo on jutut

      aamulehden jakajan jäljet. Älä syytä postinjakajaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2823
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1496
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1450
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1240
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1177
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      21
      1031
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      993
    Aihe