Hei, auto on Laguna vm.95 2,0 RT ja ongelma on valoissa: kun moottori käynnistetään, ajovalot syttyvät mutta pitkiä valoja ei saa päälle. Kun laittaa sumuvalot päälle, pitkät menevät päälle sumuvalojen kanssa, muuten eivät pitkät valot siis toimi(paitsi valoviiksestä koko ajan vetämällä). Ammattikoulun huollossa sanottiin että sulakerasia pitäisi vaihtaa, niin vika korjaantuu. Uusi maksaa kuulema 450 euroa! Lisävikana sähkölaitteissa on takalasin huurteenpoisto, siis takalasin lämmitys joka ei toimi(sulakkeet ovat OK).
Korjaantuneeko vika uudella sulakerasiaala, ostanko uuden, kallis on - löydäntkö käytetyn varaosa - mistä tiedän että se on sitten varmasti sopiva autooni, joku numerosarja jossain kenties...?
Terv. Antti
Lagunan sulakerasia
MattiMeikäläinen55
1
834
Vastaukset
- joopa joo
Moro serkku poikain lagunoista korjannut sulakeboxit.Eli jos omistat kolvin ja tinaa niin voit korjata ne itsekkin.Siellä boxissa sulaa vain tehtaan tinaukset auki..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354463- 553065
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut462958- 302763
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3412685Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82665- 382339
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542085- 51981
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461703