Osaisko joku sanoo et minkä ikäsenä on viel liian myöhästä alottaa thai boxing? Ja muutakin tietoa otan mielelläni vastaan kys. lajista.
muay thai?
4
1453
Vastaukset
- mää
Ei ole koskaan liian myöhäistä aloittaa!
ei kun menoks vaan. esim. ikämiehille on oma pappathai.. - Big Red
Aloitin itse 35 vuotiaana, tosin mulla on jonkun verran (n. 6 vuodelta)kokemusta muista kamppailulajeista nuoruudessa. Päätin itse aloittaa thain, koska punttitreenit ovat jäykistäneet vartta ja vaikka massaa on tullut salilla, niin kaipaan vielä jotakin lisää. Suosittelen thaita, ihan loistavaa treeniä, hauskaa, voi tehdä sillä sykkeellä mikä itselleen sopii.
- Muay
Miksei TB:ta voisi aloittaa vanhempanakin... on kuitenkin otettava huomioon lajin fyysisyys ja sen asettamat vaatimukset. Thaikkua ei mielestäni voi harrastaa koko ikäänsä, kuten esim karatea. Jossain kohti raja tulee vastaan.
- Muaythai
... kyllä aloittaa voi myöhemminkin, ihan jos oma fysiikka sitä kestää. Thainyrkkeilyhän ei ole mitään hirveää taiturointia, johon pitää olla 15 vuotiaan kehittymiskyky ja -notkeus, -tasapaino vaan thainyrkkeily on ennemminkin suoraviivaista ottelemista. Kurkipotkua sun ei enään tarvitse opetella.
:)
Itsellä on 27-vuotiaana jo aikalailla ongelmia polvien/alaselän/kylkiluiden kanssa. Muutama vuosi ja sitten siirryn subbariin.
;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305862Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144414Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403247IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522981Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3401579- 701339
Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2321216- 791179
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek101170