Jouluaattona 24.12. TV2:lla klo 19:05-20:30 Muistojen Kultaamat Joulut -konsertti. Esiintyjät Katri Helena, Arja Koriseva ja Tomi Metsäketo.
Jouluaattona TV:ssä
6
425
Vastaukset
- katri Helenan fani
Tuhannet kiitokset sinulle, Pasi K, kun ilmoitit Joulu -konsertista !!!!!!
Olenkin odotellut Katri Helenan konserttia jouluna. Hyvä Katri Helena, että saadaan kuulla sinua jouluna ! Tästä tuleekin mahtava joulu -konsertti!
Tämä konsertti kyllä täytyy katsoa ja kuunnella, katsoa ja kuunnella.
Hienoa, että Tomi Metsäketo on myös esiintymässä. Hän on mahtava laulaja.
Hyvä Tomi Metsäketo !!!!
Kyllä saamme olla iloisia, että meillä on näin mahtavat artistit esiintymässä jouluna.
Toivotan teille laulajat, Katri Helena, Tomi Metsäketo ja Arja Korisevalle oikein hyvää korsertti-iltaa. Me iloitsemme teidän kanssanne musiikista ! - r.moore
katsellaan ja kuunnellaan ja pannaan vielä nauhurit päälle
- Katri Helenan fani
Laitetaan vaan nauhurit päälle, jotta saadaan musikkia kuulla vielä lisää.
- Eero Joensuusta
Ohjelma ole uusinta, ja vaikka olisikin se on kuultavaa kaunista joulumusiikkia......
- Katri Helenan fani
Ei ohjelma ole uusita, vaan kun äänittää, niin saa kuunnella muulloinkin.
- Katri Helenan fani
Katri Helenan fani kirjoitti:
Ei ohjelma ole uusita, vaan kun äänittää, niin saa kuunnella muulloinkin.
Anteeksi Eero Joensuusta, kyllä se sittenkin oli uusinta.
Hyvä niin sain äänitettyä kokonaan ohjelman, kun aikasemmin epäonnnistui minulla äänittäminen.
Nythän jos jollakin väi katsomatta, niin http://areena.yle.fi/ näkyy. Minä en tiedä milloin siellä näkyy. Ilmoitus oli tv:ssä.
Kyllä kannatti katsoa uusimiseen oli se mahtava konsertti.
Kiitos esiintyjille!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.854588- 1643552
- 533149
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1981967- 321799
- 461783
- 241763
- 571694
- 191607
- 181601