EU on kyllä ihan perseestä ku kieltää kaiken.lehdissä kirjotellaan että viime vuonna on sattunu rakettien kanssa enemmän vahinkoo kuin muina vuosina ja sen takia osa raketeista ja paukuista kielletään.mut ne ei oo ottanu sitä huomioon että viime vuonna oli ihan älytön myrsky uutena vuonna ja sen takia niitä vahinkona on tullu niitten rakettien kanssa jotenka haistakee vuan kaikki määräilijät pitkä PASKA!!!
ei raketteja pois myynnistä
4
258
Vastaukset
- Puolesta...
HAISTAKAA PASKA kaikki väärinkäytäjä nulikat! TEidän takia kaikki kielletään!
Ei sitä voi laittaa Luonnonilmiöiden syyksi LOL! FU- Bujakasha!
Niin kyllä ne munki mielestä kallistuu enemmin sinne väärinkäyttöjen puolelle ku johki tuulenpuuskaan......
- sakke.kl
Bujakasha! kirjoitti:
Niin kyllä ne munki mielestä kallistuu enemmin sinne väärinkäyttöjen puolelle ku johki tuulenpuuskaan......
ei tule ongelmia jos muksut tekee pahojaan .Korvaukset laitetaan aina vanhempien vastuulle kokonaan oli sitten ne ostaneet tai ei valvoneet muksujaan.Kiva vanhempien maksella palaneita taloja tai toisten silmävahinkoja,kun vakuutuskaan ei enään korvaa jos alaikäinen raketilla jotain saa ainaseksi:=)
Minä hankin mukavan varaston joka riittää ensivuodeksikin.Tasan 1000€ meni ja ainoastaan kiellettäviin tuotteisiin. - asdasdsas
Bujakasha! kirjoitti:
Kallistuu vähä enemmänki niku sinne yleisen EU-hengen puolelle..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä293045- 1191245
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu61047- 58961
- 66925
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26897Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38871Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu161851Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.65844Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75784