Vinkiksi teille muillekin Deltan omistajille, joilla ikkunat saattavat talven mittaan jäätyä jumiin tiivisteisiin ja menevät avausyritysten seurauksena turvamoodiin (automaattinen avaus toimii, mutta sulkeminen vain nappia jatkuvasti nostaen): turvamoodin saa nollattua laskemalla ikkunan ensin alas ja nostamalla sen sitten ylös jatkaen nostoa vielä muutama sekunti sen jälkeen kun ikkuna on jo täysin ylhäällä. Tätä ei kerrota manuaalissa eikä tiedetä Deltan huoltotiskillä (olisivat ottaneet sisään ja yrittäneet nollausta huoltotietokoneella...). Itse löysin kikan googlaamalla ja päätin kokeilla, vaikka ohje koskikin Opelia.
Sähköikkunoiden turvamoodin nollaus
6
1096
Vastaukset
- LANCIA10000 kilsaa takana,eikä mitään ongelmia.olen tosi tyytyväinen autoon.miten muut deltan omistajat? 
- Akun vaihtaminenTuo ilmoitus tulee myös, jos vaihdat akun. Näin ainakin Cromassa. 
- ryeaei talvella tartte ikkunoita availla - nimim_ErkkiJuu, ei muuten, mutta parkkihalleihin ajaessa ikkunasta on paljon mukavampi asioida lippuautomaatin kanssa kuin oven raosta... 

- ali46Moottori ei saa olla käynnissä, kun lasketaan ikkunat alas ja nostetaan ylös. Tätäkään ei kerrota käyttöohjekirjassa. Sain vinkin akkkumyyjältä vaihtaessani Croman akkua. Järjestelmä on sama kuin M-B:llä. - nimim_ErkkiVielä sen verran täydennystä, että ikkunan opittua ylärajan uudestaan kuuluu selvä naksahdus. Deltassa tuntuu opettaminen toimivan, vaikka moottori olisi käynnissä. 

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset727337
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti845684
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut393816
- Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessäänmutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät153106
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1112945
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral962785
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k422760
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa132101
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161826
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2431703