Mikä Kuopion ruokaravintoloista soveltuisi parhaiten lapsiperheelle? Ei liian hienoa, ettei hienostoleidit hermostu jos lapsi pitää vähän kovempaa ääntä. Ja tietenkin lapsen suuhun maistuvaa ruokaa täytyisi löytyä. Missä myös lapsiperheet otetaan hyvin vastaan? Itse olen miettinyt Rossoa tai Amarilloa.
Ravintola lapsiperheelle
6
2588
Vastaukset
- paljon käynyt
Ullan Krouvi Julkulassa, hyvät ruuat, ja lapsille leikkipaikka myös, eli lapsiystävällinen ruokapaikka ja hyvä.
- Ravintolan asiakas
Olennaista hienostoleidien ja -herrojen hermostumisessa lienee se, että viettekö lapsenne ravintolaan leikkimään vai syömään. Lapsellekkin olisi arvokas kokemus oppia tuntemaan ravintolat sellaisina paikkoina, joissa ei juosta ja mekasteta, kuten leikkipuistossa tai satujumpassa. Lapsi on riittävän vanha ravintolaan sitten, kun hän ymmärtää antaa myös muille ruokailijoille rauhan.
- hottentottitööt
Ravintolan asiakas kirjoitti:
Olennaista hienostoleidien ja -herrojen hermostumisessa lienee se, että viettekö lapsenne ravintolaan leikkimään vai syömään. Lapsellekkin olisi arvokas kokemus oppia tuntemaan ravintolat sellaisina paikkoina, joissa ei juosta ja mekasteta, kuten leikkipuistossa tai satujumpassa. Lapsi on riittävän vanha ravintolaan sitten, kun hän ymmärtää antaa myös muille ruokailijoille rauhan.
on heidän aika opetella käyttäytymään ravintolassa. Myös muilla asiakkailla on oikeus ruokailla rauhallisessa ympäristössä.
Peuhupaikkojakin löytyy ja vieläpä sellaisia, jotka on tarkoitettu lasten leikkipaikaksi.
- Lähden pois
ravintolasta jossa lapset huutavat, kiljuvat ja peuhaavat. Minä menen ravintolaan syömään, en kuuntelemaan penskojen kirkumista, maksan kyllä syömiseni aivan omalla rahalla. Näin ollen oletan että minulla on miellyttävä rauhaisa ympäristö ruokailuun.
- Pöh
Eipä tässä mielipidettä kysyttykään vaan mikä on lapsiystävällinen ravintola. Sieltä voi pysyä muut poissa jos ei pienet ihmiset miellytä. Siksi on lapsiystävällisiä ravintoloita, että sinne ovat lapsiperheet tervetulleita!
- Että_silleen_
Sinapit omasta takaa, kun ottaa sen sinapintekokoneen mukaan ravintolaan.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682600
- 622552
- 681752
- 241577
- 201500
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91430- 151352
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81157- 251076