Moi
Koneellani ei virustorjunnan, superantispywaren eikä antimalmwaren mukaan ole virusta.
Mutta tein seuraavan komento sarjan niin jo saakeli errorsafe sieläkin vieläkin kummittelee.
(Errorsafe on aikanaan poistettu ja kone on hijack thisillä katottu.)
Tämän koodin kokeilin. Kohdassa kaks kummittelee errorsafe. Kohdalla kolme pitäis tyhjentyä, mutta uudelleenkäynnistyksenkin jälkeen errorsafe vielä näkyy :/
1. Start > Run >cmd > ipconfig /displaydns > url.txt
2. notepad url.txt.
3. ipconfig /flushdns
Miten sen saa lopullisesti veke?
Vieläkin errorsafe kummittelee..
3
268
Vastaukset
- 12
Käytätkö kaapattua DNS-yhteyttä?
http://www.mediacollege.com/computer/network/dns.html
Ota selville palveluntarjoajasi DNS-palvelimien osoitteet.- hölmistynyt.
Tutustun sivustoon, mutta mitä tarkoitat kaapatulla DNS-yhteydellä?
Tarkoittaako se, että olenko minä kaapannut joltain vai joku kaapannut minulta yhteyden?
Laajakaistaliittymä on omissa nimissä. (tarkoitan, että netti yhteyteni ei ole koulun eikä hotellin, kaupungin tai vastaavien). Palomuuri ei ole adsl modeemissa vaan se on ohjelmistona.
Tutustun nyt antamaasi linkkiin, mutta englanti ei ole minulla kovin hyvin hallussa, joten suuri osa sivuston tiedosta menee "ohi korvien". - hölmistynyt.
hölmistynyt. kirjoitti:
Tutustun sivustoon, mutta mitä tarkoitat kaapatulla DNS-yhteydellä?
Tarkoittaako se, että olenko minä kaapannut joltain vai joku kaapannut minulta yhteyden?
Laajakaistaliittymä on omissa nimissä. (tarkoitan, että netti yhteyteni ei ole koulun eikä hotellin, kaupungin tai vastaavien). Palomuuri ei ole adsl modeemissa vaan se on ohjelmistona.
Tutustun nyt antamaasi linkkiin, mutta englanti ei ole minulla kovin hyvin hallussa, joten suuri osa sivuston tiedosta menee "ohi korvien".Antamas linkki auttoi. Kiitos siitä!
Errorsafe on määritelty polkuun.
C:\WINDOWS\system32\drivers\etc\hosts
Sen takia se näkyi tällä ja ei poistunut.
1. Start > Run >cmd > ipconfig /displaydns > url.txt
2. notepad url.txt.
3. ipconfig /flushdns
Opinpa taas uuden asian, kiitos :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t503347- 151740
- 361721
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin171661Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251392Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401322- 611299
Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901085Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221033- 128984