keksikää mulle paukut budjetti 70e

pommifaniili

eli raketti pakkauksiin 30- 40 e ja patoihin 20-30e ja jotain pientä mutta ei muuta kuin 100 tähtisii ja jotai ohjus pattereita sekä perhosii ja väähhhäään thundereita. mä itse ajattelin että ostan rakettitukusta wild westin rakettikeiusta villin öyn wasabi caken ja 6 100 tähtee kärkkäiseltä tähti finaali rakettilajitelman honkkarista vastaisku padan ja suomi ohjus jättiraketin. kiiiitos ja laittakaa listoja ja kommentoikaa mun listaa kkkiiiitos jo nyt

6

564

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ****-94
      • JÄTTIRAKETTI

KUULOSTAISKO HYVÄLLE PADAT WASABI CAKE KEIU , UFO 2 KPL LIDL LAJITELMAT VILLI YÖ KEIU , ATLAS RAKETTILAJITELMA LIDL JA LITLE BIG PIENET 5 SATATÄHTISTÄ KEIU OHJUS PATTERIT 4X25 LIDL TULUSTA PERHOSIA 2X 10 KPL PKT JA JÄTTI RAKETTI KARMEA KANUUNA KEIU HINTAA JOKU 73 ONKO HYVÄ KÄYKÖ SULLE

• pommifaniili
        JÄTTIRAKETTI kirjoitti:

KUULOSTAISKO HYVÄLLE PADAT WASABI CAKE KEIU , UFO 2 KPL LIDL LAJITELMAT VILLI YÖ KEIU , ATLAS RAKETTILAJITELMA LIDL JA LITLE BIG PIENET 5 SATATÄHTISTÄ KEIU OHJUS PATTERIT 4X25 LIDL TULUSTA PERHOSIA 2X 10 KPL PKT JA JÄTTI RAKETTI KARMEA KANUUNA KEIU HINTAA JOKU 73 ONKO HYVÄ KÄYKÖ SULLE

joo ihian ok pommit ois mutta en kauheasti pidä atlasista enka litlestä muute 10- juu unohdin tossa laittaa kaupat mihin pääsen nii tukku keiu prisma lidl citymarket honkkari kärkkäinen tarjoustalo kodin terra ja prisma

• pommifaniili
        pommifaniili kirjoitti:

joo ihian ok pommit ois mutta en kauheasti pidä atlasista enka litlestä muute 10- juu unohdin tossa laittaa kaupat mihin pääsen nii tukku keiu prisma lidl citymarket honkkari kärkkäinen tarjoustalo kodin terra ja prisma

ihmiset tänne jotai mitä te ostatte tai mitä mä voisin ostaa kun tääl ei oo paljoo ihmisii

• silmäsuoja
        pommifaniili kirjoitti:

ihmiset tänne jotai mitä te ostatte tai mitä mä voisin ostaa kun tääl ei oo paljoo ihmisii

menkää nukkumaan ei teillä edes ikä riitä pommeihin sun muihin antakaa aikuisten hoitaa tuo rakettien ammuskelu.

• pommifaniili
        silmäsuoja kirjoitti:

menkää nukkumaan ei teillä edes ikä riitä pommeihin sun muihin antakaa aikuisten hoitaa tuo rakettien ammuskelu.

menkää nukkumaan ei teillä edes ikä riitä pommeihin sun muihin antkaa aikuisten hoitaa tuo rakettien ammuskelu

joo ja sä jätkä voisit ottaa selvää ensin enneku tuut sanoo mitään iästä. Minkä ikäinen ite oot onko sullA eläimiä menkat vai miks oot niin paskalla päällä. Ja mun mielestä jos sulla ei ollu mitään muuta ni voit pitää sen pääs kiinni. Ja jos sulla ei oo ikää ostaa pommeja niin kovin ikävää ja harmittavaa sun kannalta. mulla on

kovin ikäväääääääää.........

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      123
      3982
    2. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      314
      2049
    3. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      248
      1811
    4. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      105
      1727
    5. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      2
      1710
    6. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      439
      1661
    7. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      443
      1518
    8. Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa

Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat
      Suomalaiset julkkikset
      44
      1266
    9. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      53
      1252
    10. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      440
      1218
    Aihe