keksikää mulle paukut budjetti 70e

pommifaniili

eli raketti pakkauksiin 30- 40 e ja patoihin 20-30e ja jotain pientä mutta ei muuta kuin 100 tähtisii ja jotai ohjus pattereita sekä perhosii ja väähhhäään thundereita. mä itse ajattelin että ostan rakettitukusta wild westin rakettikeiusta villin öyn wasabi caken ja 6 100 tähtee kärkkäiseltä tähti finaali rakettilajitelman honkkarista vastaisku padan ja suomi ohjus jättiraketin. kiiiitos ja laittakaa listoja ja kommentoikaa mun listaa kkkiiiitos jo nyt

6

521

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ****-94
      • JÄTTIRAKETTI

        KUULOSTAISKO HYVÄLLE PADAT WASABI CAKE KEIU , UFO 2 KPL LIDL LAJITELMAT VILLI YÖ KEIU , ATLAS RAKETTILAJITELMA LIDL JA LITLE BIG PIENET 5 SATATÄHTISTÄ KEIU OHJUS PATTERIT 4X25 LIDL TULUSTA PERHOSIA 2X 10 KPL PKT JA JÄTTI RAKETTI KARMEA KANUUNA KEIU HINTAA JOKU 73 ONKO HYVÄ KÄYKÖ SULLE


      • pommifaniili
        JÄTTIRAKETTI kirjoitti:

        KUULOSTAISKO HYVÄLLE PADAT WASABI CAKE KEIU , UFO 2 KPL LIDL LAJITELMAT VILLI YÖ KEIU , ATLAS RAKETTILAJITELMA LIDL JA LITLE BIG PIENET 5 SATATÄHTISTÄ KEIU OHJUS PATTERIT 4X25 LIDL TULUSTA PERHOSIA 2X 10 KPL PKT JA JÄTTI RAKETTI KARMEA KANUUNA KEIU HINTAA JOKU 73 ONKO HYVÄ KÄYKÖ SULLE

        joo ihian ok pommit ois mutta en kauheasti pidä atlasista enka litlestä muute 10- juu unohdin tossa laittaa kaupat mihin pääsen nii tukku keiu prisma lidl citymarket honkkari kärkkäinen tarjoustalo kodin terra ja prisma


      • pommifaniili
        pommifaniili kirjoitti:

        joo ihian ok pommit ois mutta en kauheasti pidä atlasista enka litlestä muute 10- juu unohdin tossa laittaa kaupat mihin pääsen nii tukku keiu prisma lidl citymarket honkkari kärkkäinen tarjoustalo kodin terra ja prisma

        ihmiset tänne jotai mitä te ostatte tai mitä mä voisin ostaa kun tääl ei oo paljoo ihmisii


      • silmäsuoja
        pommifaniili kirjoitti:

        ihmiset tänne jotai mitä te ostatte tai mitä mä voisin ostaa kun tääl ei oo paljoo ihmisii

        menkää nukkumaan ei teillä edes ikä riitä pommeihin sun muihin antakaa aikuisten hoitaa tuo rakettien ammuskelu.


      • pommifaniili
        silmäsuoja kirjoitti:

        menkää nukkumaan ei teillä edes ikä riitä pommeihin sun muihin antakaa aikuisten hoitaa tuo rakettien ammuskelu.

        menkää nukkumaan ei teillä edes ikä riitä pommeihin sun muihin antkaa aikuisten hoitaa tuo rakettien ammuskelu

        joo ja sä jätkä voisit ottaa selvää ensin enneku tuut sanoo mitään iästä. Minkä ikäinen ite oot onko sullA eläimiä menkat vai miks oot niin paskalla päällä. Ja mun mielestä jos sulla ei ollu mitään muuta ni voit pitää sen pääs kiinni. Ja jos sulla ei oo ikää ostaa pommeja niin kovin ikävää ja harmittavaa sun kannalta. mulla on

        kovin ikäväääääääää.........


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      15
      1148
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1089
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      2
      1086
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1068
    6. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1065
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1064
    8. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1062
    9. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1057
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      0
      1055
    Aihe