Sain kolmen saman vuoden aikana tulleen rikesakon vuoksi 2 kk ajokieltoa ja nyt sen päätyttyä n. kuukausi sitten räpsähti kamera jälleen tod. näk. rikesakon verran (80 km/h 70 alueella). Eli 2 vuoden aikana on nyt neljä sakkoa. Nollaako rangaistus (ajokielto) tämän laskennan vai onko nyt jo odotettavissa yhdestä ylinopeudesta jälleen ajokieltoa?
ajokiellon jälkeinen ylinopeus
4
571
Vastaukset
- 3+16=19
.
- Alkuun panija
Alkaa alusta ei täällä Suomessa kuitenkaan rangaista kahtakertaa samasta"rikoksesta".
- polliisisetä
Ei se laskenta alusta ala. Jos nyt on kolme sakkoa vuoteen niin taas tulee ajokielto.
Poliisi kyllä ottaa joulun jälkeen yhteyttä. Ei muuta kun rautoihin tollainen hemmo joka ei kerrasta opi. - Opin kerrasta ja sekin vahinko..
polliisisetä kirjoitti:
Ei se laskenta alusta ala. Jos nyt on kolme sakkoa vuoteen niin taas tulee ajokielto.
Poliisi kyllä ottaa joulun jälkeen yhteyttä. Ei muuta kun rautoihin tollainen hemmo joka ei kerrasta opi.Miksi taputella olkapäälle ja antaa jokin pikkutuomio? Minimi ajokielto pitäis olla 6kk ja 3krt vuodessa = auto valtiolle rikoksentekovälineenä kuten lähtee puukot ja aseetkin. Ei nämä asennevammaiset muuten opi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857515- 965424
- 2624683
- 484582
- 643312
- 502728
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 512372
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214