Haluaisin lainata deko-rynnäkkökivääriä kuvauksiin

Elisa1

Hei!
Olen ottamassa valokuvaa (näyttelyyn, ei siis tule mihinkään mainoksiin tai muuten myyntiin) ja tarvitsisin siihen rekvisiitaksi rynnäkkökiväärin tai vastaavan aseen, jonka kanssa malli voisi poseerata kuin olisi ampumassa makuulta. Tilanne on ikään kuin yhden naisen sota, mutta tunnelma on toivottavasti enemmänkin huvittava/säälittävä kuin aggressiivinen. Haluaisin lainata deko-aseen kuvauksiin. Voin noutaa sen pääkaupunkiseudulta ja palauttaa samana/seuraavana päivänä. Pidän aseesta hyvää huolta! Vuokraa voisin maksaa mutta en valitettavasti kovin paljon. Lainaaja saa tietysti printin lopullisesta kuvasta. Kuvaus tapahtuisi toivon mukaan tässä loppuvuodesta/tammikuun alussa! Yhteydenotot ystävällisesti osoitteeseen [email protected] - voin kertoa lisää sähköpostitse.

5

1083

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dekonix

      Mikset lainaa tai osta muovikuulia ampuvia rynnäkkökivääreitä? Ne ovat nykyään niin aidon näköisiä, että minäkin menin halpaan. Luulin ensi näkemältä M16 karbiinia aidoksi. Valokuvissa tai videolla kukaan ei pysty havaitsemaan onko ase oikea rynnäkkökivääri. Katso tätä linkkiä:

      http://www.tietonikkari.fi/niks/muovikuulakuvat.htm

      Oikea deko rynnäkkökivääri on melkoinen harvinaisuus. Lisäksi niillä on myös rahallinen arvo joten tuskin kukaan antaa täysin tuntemattomalle henkilölle lainaksi arvokasta omaisuutta. Lainaisitko sinä esim. videokamerasi tuntemattomalle ihmiselle vaikka viikoksi? Tuskin.

      • dekomies

        tuolta saa denixin valmistamia lupavapaita näköiskappaleita www.mustaruuti.fi


    • 30

      Suhtaudumme ampumaharrastukseen vakavasti emmekä halua olla tekemisissä huvittavan/säälittävän kuvan kanssa.

      • Elisa1

        Kiitos vinkistä dekonix! Harkitsen muovikuula-asetta. Kiitos myös yhteydenotoista. Vielä ei ole löytynyt sopivaa asetta pääkaupunkiseudulta/etelästä, joten ilmoitelkaa vain jos olette kiinnostuneita auttamaan. Korostan, että aseen ei tarvitse olla mikään mieletön keräilyharvinaisuus. Jonkinlaisia deko-rynkkyjä näkyy olevan myynnissä Huuto.netissäkin ihan siedettävään hintaan, mutta mieluummin vain lainaisin sellaista kuvaukseen.


      • MarkkuP(eikirj,)
        Elisa1 kirjoitti:

        Kiitos vinkistä dekonix! Harkitsen muovikuula-asetta. Kiitos myös yhteydenotoista. Vielä ei ole löytynyt sopivaa asetta pääkaupunkiseudulta/etelästä, joten ilmoitelkaa vain jos olette kiinnostuneita auttamaan. Korostan, että aseen ei tarvitse olla mikään mieletön keräilyharvinaisuus. Jonkinlaisia deko-rynkkyjä näkyy olevan myynnissä Huuto.netissäkin ihan siedettävään hintaan, mutta mieluummin vain lainaisin sellaista kuvaukseen.

        Elisa dekoase.comista Denixin valmistama ak-47.
        Ns.näköisase replica. Täysin aidonnäköinen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe