Hei! Asun lähellä kaupunkia mutta en kuitenkaan keskustassa. Koira tulisi hirven metsästykseen. Ja tässä pari vaatimusta: Tulisi haukulta kutsumalla pois (Kuuluu koulutukseen, mutta olen kuullut hirvikoirista jota etsitään parhaillaan 3 pv.) Olisi lapsiystävällinen. Ei oikein muuta. Ainiin lapseni on poika ja iältään 7 v. että ei ole enää sitä luokkaa joka repii koiran hännästä. =)
Hirvikoira minulle?
5
540
Vastaukset
- norjanharmaa
Aivan rotuesittelyssäkin etteivät ole ylisitkeitä saa haukulta pois ja käy myös lintukoirasta hyvän hirvilaikan saaminen onkin sitten sattuman kauppaa koetuloksia katsoo joitakin hyvin pärjänneitä löytyy.Laikan saa varmasti pois haukulta tulee omatoimisesti hirvikoirat ei saa vihaisia olla koskaan sitkeitä niiden "täytyy" olla.
- Onnellinen omistaja
Karjalan karhukoira? Itsellä on kolme kuukautta vanha narttu ja on kyllä sosiaalinen ja tottelee sen mitä vielä nuin nuorena voi totella. Sitkeä sissi se on. Putosi 10 viikkosena avantoon ja tuli itte pois. Ei tullu kammoa, tukkii suihkuun mukkaan. Jääräpää se kyllä ossaa olla. Lasten kanssa on ollu ihan syntymästä saakka ja on saanu "karhu koulutuksen". Luita,lihaa,verta ja taljaa. Isännän pittää olla jämy koska semmosen se tarvii. Kiintyy vain yhteen ihmiseen, pitää häntä suojelijana ja seuraa perässä ku hai laivaa. Ainakin minun pentu. Pärjää sisällä mutta mielummin istuu ulkona portailla ja tähystää ohikulkijoita tai kaivaa ja tutkii mettässä.
- kjkjkjkjkj
Itälaikan pentu, joka löytyy www.riista.fi /koirat osastosta!
- näin on
Karjalankarhukoira narttu olisi varman sopivin, kun vain katsot hyvät vanhemmat! Narttu ei toki ole niin nuorena hirvelle syttyvä mitä uros on mutta lasten kanssa mitä mainioin koira. Katselepa tuolta: astutuspalsta http://www.pystykorva.info/viewforum.php?f=26 siellä näyttäisi ainakin 7,11 /21,12 tai 22,12 olevissa astutuksissa olevan varhaiskypsiä vanhempia.
- moosehound
Hirvisukuinen suomenpystykorva.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606294- 1003252
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252566- 212198
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271696
- 251480
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 491392
- 321368